Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før?? (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:
Bala Garba har hatt stor suksess i 1 div med Haugesund og Start. Det er nok det som er hans nivå. Han ville passet bra inn på et veletablert 1. div lag som Moss. Vet om en spiller nede i Danmark også som Holder ok 1 div nivå. Han heter Roger Risholt. En skikkelig humørspreder.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Costanza
... Bala Garba har sett sine beste dager. Hvert fall på Tippeliga-nivå.

Det trenger jo ikke Moss bekymre seg for

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av GurrBass
Er jo flere enn Zlatan og Allback som står med a-landskamper for Sverige!!
Skjønner ikke hvorfor dem gadd å dra fram Allback,er jo mer urealistisk enn det ryktet som svirret om Iversen her på forumet!!

HVIS det er en spiss med a-landskamper,så er det sikkert en eller annen i allsvenskan..
Sikkert gammel og landskampene stammer fra "c-landslaget"..

Kan jo være en av disse to spillerene: 
Kennedy Bakircioglü, Twente.
Fredrik Berglund, Esbjerg.

Disse to har landskamper for Sverige. Og er nære landslagsplass også ;-)
Kennedy ble jo tidligere linket til FFK.

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:
Endret:
Hva med Jonas Wallerstedt?? Han har 3 A-landskamper for Sverige..

Husker jeg så han i en svensk avis for noen år siden..

175 kamper og 44 mål i allsvenskan.

http://www.ifkgoteborg.se/portal/page?_pageid=113,80507&_dad=portal&_schema=PORTAL&element_id=80299

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

Landslagsspiller

Lagt til:
Ser faktisk nå,at Fredrik Berglund er gått til Kjøpenhavn. Dette kan jo bety at den eldre  Marcus Allbäck(32) 
må se seg om etter en ny klubb. Blir skviset ut,sån som Todi Jónsson. Fra før har kjøpenhavn Pimpong(eller hva navnet hans er) VM spiller det også.

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Endret:

Lyn droppet Espen Olsen, så da ligger det vel i kortene at han kommer til oss?

Skriver http://www.fxt.no/tippeligaen/lyn/article704633.ece

I hvertfall etter denne uttalesen fra Bjørn Jensen i forrige uke.

Fredrikstad på gjerdet
Fredrikstad har også vist interesse for Olsen, men østfoldingene sitter foreløpig på gjerdet:
- Så lenge Espen Olsen ikke har signert noen avtale med Lyn så er han fortsatt interessant. Dette er en pågående sak, og kan fort svinge fram og tilbake, så vi forholder oss foreløpig avventende i denne saken, sier styreleder i Fredrikstad Bjørn Jensen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
La nå Olsen få bli sittende på benken til Ham-Kam...

Vil ikke ha mer snakk om han nå!

Hvis klubben blar opp millioner av kroner for han, så begynner jeg virkelig å lure...

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Endret:
Jeg vil ikke ha Olsen til FFK!!!
Håper ikke han er aktuell lenger, blir skuffa om vi betaler for han!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til:
Endret:

Hvis klubben blar opp millioner av kroner for han, så begynner jeg virkelig å lure...

Etter ansettelsen av Arve M. er det lite som lenger er i stand til å overraske meg fra den kanten...

FFK and Wisla Krakow forever...

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til:

Det er det vel ingen som vil. Men han er jo i aller høyeste grad aktuell, skal man tro uttalelser fra ffk ledelsen til FB. Når vi nå er kommet såpass langt inn i overgangsvinduet som vi er, burde vi virkelig diskutere denne spilleren. For jeg har ihvertfall ikke fått inntrykk av att de har avskrevet denne spilleren. Derfor, diskuter EO, så kanskje vi slipper flere tabbekjøp denne sommeren.
Ledelsen har virkelig gått ut og lagt lista høyt i sommer og lovt en real forsterkning. Ingenting har foreløbig tydet på att de har senket ambisjonsnivået. Dermed tyder allt på att de har penger. Om de da bruker disse pengene på å signe Espen Olsen, ja da fremmer ihvertfall jeg mistillit til både Eggen og resten av ledelsen i klubben.

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Bala Garba har hatt stor suksess i 1 div med Haugesund og Start. Det er nok det som er hans nivå. Han ville passet bra inn på et veletablert 1. div lag som Moss. Vet om en spiller nede i Danmark også som Holder ok 1 div nivå. Han heter Roger Risholt. En skikkelig humørspreder.

øj Roger er vår.

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Bjørnen

Håper Eggen jr tenker det samme som deg. Han er hjertelig velkommen til Moss. Ser for meg at han scorer et par mot FFK i 2007-sesongen.....

Dere skal sette inn en rå sluttspurt for å møte oss neste år gett. :-)

Rød.... hvit... og patriot!

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av benksliter`n

Kan jo være en av disse to spillerene: 
Kennedy Bakircioglü, Twente.
Fredrik Berglund, Esbjerg.

Jøss, har han havnet i Twente nå? Spilte ikke han i Tyrkia, for Densilspor eller noe?

Landslagsspiller

Lagt til:
Kennedy Bakircioglu spiller etter hva jeg kan se fast på Twente og er en profil for det hollandske topplaget. Ganske usannsynlig at han reiser til Fredrikstad for å si det sånn.

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av benksliter`n
Ser faktisk nå,at Fredrik Berglund er gått til Kjøpenhavn. Dette kan jo bety at den eldre  Marcus Allbäck(32) 
må se seg om etter en ny klubb. Blir skviset ut,sån som Todi Jónsson. Fra før har kjøpenhavn Pimpong(eller hva navnet hans er) VM spiller det også.

Etter hva jeg så Allbæck presterte for Sverige i VM, han var jo Sveriges beste spiss, synes jeg at han egentlig er en spiller som er for god for den danske ligaen, At han da skulle gå fra storklubben FCK til FFK er ikke veldig sannsynlig. 32 er ingen alder for en spiller som M.A., trur nok han kan holde det gående på et høyt nivå i en god del sesonger til.
Jeg anser dette ryktet som et av de mest usannsynlige som noen gang er linket til FFK, men jeg biter dette med glede i meg hvis det alikevel skulle skje.

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Sverige møter Tyskland den 16. august. Ifølge Fotbolldirekt er det kommet til 4 nye navn siden VM: Mikael Antonsson, Mikael Dorsin, Kennedy Bakircioglü og Fredrik Berglund. Shaaban er selvfølgelig med.

Any given sunday

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04

Lagt til:
hører at ronaldo snart er klar for ffk...snakka vist med shaaban i vm, som anbefalte klubben.... ryktet sier også at sven gøran også er på vei... ønsker å gjøre ffk til en internasjonal toppklubb...

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06

Lagt til:
Jøss. Det er akkurat det samme jeg har hørt. Har vi samme kilde? 

Vin og blomster på bordet...

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Allbæck er det mest usaklige jeg har hørt noen gang! Hvorfor skal han gå til oss??
Trur nok ikke vi har råd til en slik klassespiller!
Blie spennende med denna andre svensken da!
Men det kan jo også væra en som kun har spilt en treningskamp eller to for sverige. Så det kan jo væra en på nivå med Espen Olsen som også har landskamper for Norge!

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til:
hvis jeg ikke tar feil så så jeg ett eller annet sted at en tysk superstjerne kommer til FFK og på grunn av ham så er t.o.m. Mourhino intersert til å komme til klubben ... hm, hvor var det jeg har sett det??? Det var jo på TV ... vær det TV sporten eller ????? vet bare at en ellre annen Edgar har noe med dette å gjøre

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Landslagsspiller

Lagt til:
Jeg har hørt at den lave treningsintensiteten har virket forlokkende på en del eldre stjerner. Mine kilder sier meg at Beckenbauer, Mathias Sammer, Rudi Woller og Steve Bruce er på vei da de ser klubben som et hvilehjem. 

Seriøst. Jeg tror ikke FFK har råd til å kjøpe seg ut av krisa her. Det har vi ikke råd til. Spillerne må gå i seg selv, klikke villt på ballen. Kanskje hjelper det hvis det blir gitt dem en bonus for å overleve, selv om dette skulle være helt unødvendig.

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Klokan
hvis jeg ikke tar feil så så jeg ett eller annet sted at en tysk superstjerne kommer til FFK og på grunn av ham så er t.o.m. Mourhino intersert til å komme til klubben ... hm, hvor var det jeg har sett det??? Det var jo på TV ... vær det TV sporten eller ????? vet bare at en ellre annen Edgar har noe med dette å gjøre
Sett mye film i det siste?

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
FFK jakter spillere fra sprint og vil invitere andre spillere fra Østfold.

.Trener med Fredrikstad

Ole Kristian Hagmann (26) skal trene med FFK i tiden som kommer. 
Mandag benyttet han seg av tilbudet FFK ga ham om å trene med dem. - Han har fått en åpen invitasjon, forteller spillerutvikler i Sprint, Mike Speight, som lot seg imponere over 26-åringen. - Ferdighetsmessig var han fullt på høyde, men han har en del å gå på kondisjonsmessig. Han har fått tilbakemelding på hva han må jobbe mer med, noe han er veldig klar over.

Overlistet Shaaban 
Hagmann sørget også for å sette noen baller i nettet bak Sveriges VM-keeper Rami Shaaban. - Han hadde noen herlige avslutninger, gliser Speight til http://www.moss-dagblad.no/lokalsport/article2189997.ece

Notodden interessert
Robert Evensen (23) storspilte da Sprint tapte 3-0 hjemme mot Notodden. Etter kampslutt gikk trener Jan Halvor Halvorsen rett bort til Sprints spillerutvikler Mike Speight for å forhøre seg om 23-åringen. Etter det MD erfarer ønsket toppklubben å knytte til seg midtbanespilleren med 5,6 i snitt på MD-børsen. 

Det blir ikke noe der nå, sier en litt hemmelighetsfull Evensen. 
Han får en ny stor utfordring i tiden som kommer. Fredrikstad har invitert han over til å trene med dem, et tilbud han takker ja til. - Jeg skal bort å trene med dem sammen med Ole (Kristian Hagmann (26)). Det blir artig å prøve seg. Så får vi ser hva som skjer. Skriver http://www.moss-dagblad.no/lokalsport/article2229093.ece

Hva tror dere om at FFK ønsker å teste ut spillere fra lavere divisjoner her hjemme, kontra de som har vist fram tidligere i år?

.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Patrioten

Hva tror dere om at FFK ønsker å teste ut spillere fra lavere divisjoner her hjemme, kontra de som har vist fram tidligere i år?

Synes det er bra at klubben lar lokale talenter (ok, disse to er kanskje i grenseland til å bli kalt talenter når de er 23 og 26 år) få sjansen til å vise seg frem på trening. Da får de kjenne litt på nivået og vet hva som skal til, samtidig med at Eggen får sett de på nært hold og blir kjent med dem. Hvis de utvikler seg enda mer i sine klubber og blir attraktive for andre lag i Tippeligaen, så stiller FFK kanskje sterkere siden de allerede kjenner litt til klubben, treneren og spillerne.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25