Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før?? (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:
Endret:
Da syns jeg han bør ta turen til Ekebergssletta lørdag, og sjekke ut 8 divisjons beste keeper :)

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!

Knøttespiller
Ble medlem: 19 mai 03

Lagt til:

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Patrioten

Lasse Staw kom inn og spilte en flott 2. omgang, men trener Knut Thorbjørn Eggen ser ikke bort fra at FFK vil prøve å hente en ny keeper.

– Vi får se an skaden til Shaaban, sier FFK-treneren. til 100% Fotball.

Hvis de prøver å hente en ny keeper,kan det da være snakk om Braathen i Kvik Halden???

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Er det så lurt da? Braathen er vel like gammel som Staw tror jeg. Kan være litt risky å statse på to så unge keepere. Men tross alt, er du god nok er du gammel nok.

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Culemart
Er det så lurt da? Braathen er vel like gammel som Staw tror jeg. Kan være litt risky å statse på to så unge keepere. Men tross alt, er du god nok er du gammel nok.

Med mindre Shaaban er ute for resten av sesongen vil Braathen og Staw være gode nok, mener jeg. 

Hva med Elvestad og Magnussen? Er de gode nok til å gå inn på laget?  Jeg har ikke sett juniorene i år og har absolutt ingen mulighet til å gjøre meg opp en mening utfra annet enn synsing...  

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Rami er klar mot kamma

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
, hvor fant du ut det ?

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til:
De sa det på toget på vei hjem fra Bergen.

Ære være plankebyen!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:
Har ikke Bråthen blitt Spartaspiller?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av kanogvetalt
tror ikke det spiller noen rolle, for etter det jeg har hørt tror jeg ffk kan henta han når dem ønsker det

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Det er aldeles korrekt

- sammen for Sarpsborg

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til:
Kan noen forsøke å forklare meg hvorfor Ringberg ble solgt? Den soleklart beste spissen dere har hatt siden det kom farger på bildene.

- sammen for Sarpsborg

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av spartasupporter
Kan noen forsøke å forklare meg hvorfor Ringberg ble solgt? Den soleklart beste spissen dere har hatt siden det kom farger på bildene.

Artig spørsmål spartasupporter. 
Men her i denne tråden er det vel snakk om forsterkninger.
Så får vi gråte noen Ringbergtårer når vi har forsterkningene på plass.

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Endret:

I et intervju på Radio F i dag, sa Frode Kværneng at det er hovedsponsoren våres som jobber med skaffe fram penger til spilleforsterninger.Ellers virket det på han at de hadde blitt enige med de aktuelle spillerne om kontraktene sine, men at finasieringen til eventullelt til å kjøpe de ut manglet, dette kunne ta fra 1-2 uker

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:
De har ikke 1-2 uker på seg...det må skje nå...fortest mulig før ham-kam kampen...

Heia FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Egentlig ganske latterlig og nær skandale at man ikke har kommet lenger ennå. Den prosessen man er i nå, burde man jo vært i rundt juni slik at man var klar til å skrive kontrakt med nye spillere fra og med begynnelsen av juli. Direkte sløvt.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 apr 06

Lagt til:
FFK er i forhandlinger med  Patrik Gerrbrand  som spilte 20 kamper  for Leicester i Championship sist sesong.  Han er midtstopper/back, 25 år og har spilt u21 landskamper for Sverige.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Er det hold i det du sier der sarpeleserII?

Costanza: Sløft er ikke ordet... det er helt forferdelig skuffende....flere av årskortplassene blir tomme for hver kamp som går og det er utrolig leit, takket være styret og deres treige arb. når det gjelder spillerkjøp

Heia FFK

Knøttespiller
Ble medlem: 05 okt 04

Lagt til:
Høres jo spennende ut. Kilde?

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av sarpelesterII
FFK er i forhandlinger med  Patrik Gerrbrand  som spilte 20 kamper  for Leicester i Championship sist sesong.  Han er midtstopper/back, 25 år og har spilt u21 landskamper for Sverige.

Om dette er sant høres det definitivt veldig spennende ut!

Men jeg må innrømme at jeg blir litt skeptisk når du kommer med en slik påstand i ditt første innlegg her på forumet uten å henvise til noen kilder.
Og han kom jo til Leicester ifjor sommer.
Hvorfor skal de slippe ham etter bare ett år?

Men for all del...
Håper det du sier stemmer!
:-)

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05

Lagt til:
Endret:
Artikkel fra idag: http://www.football.co.uk/leicester_city/gerrbrand_eyes_foxes_exit_232004.shtml

Virker positivt:
"I know it`s early days, but I think Gerrbrand is technically one of the best defenders i`ve ever seen in a Leicester shirt. We certainly haven`t had many like him who can read the game with such a cool head. His passing out of defence is helping no end, considering we have 3 other defenders who`s only interest is hoofing the ball to Pele Dublin.

I thought Gerrbrand was head and shoulders above every other player on the pitch on saturday and if he did ever lose the ball he had it back within an instant.

He`s fast becoming my favourite player behind Smudger. Levein had been after this lad for 3 years and his persistance has paid off.

Quality"

Landslagsspiller

Lagt til:
Hadde vært noe det...greier bare ikke ha trua dessverre

Heia FFK

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04

Lagt til:
Tror nok at disse samtalene er høyst reelle. Det som kan spolere en eventuell overgang er nok penger. Er godt mulig Leicester forlanger mer penger enn vi klarer å skrape sammen ...

FFK og Leeds United

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til:
Endret:
Absolutt lovende!!

Virker ihvertfall som en forsterkning ut fra hva som er å lese av ham på nett!

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til:
Patrik Gerrbrand har spilt for Hammarby siden 1995. Han har vært en av de beste forsvarspillerene på sveriges U-21. Han er sterk og gir alltid sitt beste. God i hodedueller og (alltid) først på ball. Dette ifølge noen svenske fans. Som også mener han er verd over 6 mill. kr.

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25