i gode og onde dager, skal vi trofast møte opp, heter det i sangen, og akkurat nå er det ikke gode dager nei.... derfor: skal man ikke til Trondheim bør man møte opp på Blomstertorget i Fredrikstad, der skal RBK - FFK gå på storskjerm
Så lager vi ett skikkelig liv der nede, også får vi håpe at festen fortsetter med 3 poeng mot RBK!!!
Vel møtt!!
i gode og onde dager, skal vi trofast møte opp, heter det i sangen, og akkurat nå er det ikke gode dager nei.... derfor: skal man ikke til Trondheim bør man møte opp på Blomstertorget i Fredrikstad, der skal RBK - FFK gå på storskjerm
Så lager vi ett skikkelig liv der nede, også får vi håpe at festen fortsetter med 3 poeng mot RBK!!!
Vel møtt!!
Det er det siste jeg gidder. Stå foran en storskjerm å heie, nei takk.
Ja, det ble vel ikke akkurat noen stor suksess dette med denne skjermen. For det første slet de jo lenge med å få den til å funke, og for det andre var det så lyst ute at man ikke så et pøkk omtrent. Og så kom jo problemene med sendinga fra Lerkendal i tillegg.
Men det var selvfølgelig et fint tiltak da, og det er jo alltid hyggelig med mange folk på brygga :)
---------------------------
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Virekr som alt annet som skjer i Fredrikstad. Uproft og lite gjennomtenkt!!!
---------------------------
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"