Bertelsen selges!!
Det med at f.eks Bora gikk fikk jeg vite om for flere måneder siden.. Kan godt hende denne mannen snakker sant, men jeg håper ikke det!
Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Hva mener du? Det kan godt hende dette er sant?!
Det med at f.eks Bora gikk fikk jeg vite om for flere måneder siden.. Kan godt hende denne mannen snakker sant, men jeg håper ikke det!
Det er jo noe som heter ingen røyk uten ild.
Men det som i dette tilfelle er ilden er nok at Lillestrøm har prøvd seg på Bertelsen, slik Vålerenga gjorde før seriestart.
Og Lillestrøm har nok fått det samme svaret som Vålerenga, nemlig at Bertelsen ikke er til salgs.
Heldigvis!
---------------------------
FFK på toppen i 2006
Når det gjelder back-plass så har jeg tenkt litt på en østfolding om har blitt diskutert mye her på forumet tidligere og som har fått lite spilletid for Viking i år, eller er han skadet? Thomas Pereira. Kan det være et alternativ?
Opprinnelig postet av Hubro7
Tror nok ikke det kommer noen "stor-fisker" til FFK. De som har vært på prøvespill i FFK i år har vel ikke akkurat satt alle i fyr og flamme.
Når det gjelder back-plass så har jeg tenkt litt på en østfolding om har blitt diskutert mye her på forumet tidligere og som har fått lite spilletid for Viking i år, eller er han skadet? Thomas Pereira. Kan det være et alternativ?
Hva skal vi med Pereira om vi beholder Bertelsen?
Har vi Bertelsen trenger vi selvfølgelig ikke Pereira, bortsett fra at vi har backup.
Jeg ser forøvrig at f-b har postet en sak om at han er linket til LSK, så helt på jordet er kanskje ikke ryktet? (Ja jeg vet at fb har tatt feil før)
+ penger ---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av Hubro7
Jeg ser forøvrig at f-b har postet en sak om at han er linket til LSK, så helt på jordet er kanskje ikke ryktet? (Ja jeg vet at fb har tatt feil før)Hah.. Hadde ikke kommet som noen bombe om de laget den saken basert på denne tråden? ;-P hehe.. ( Er det bare meg, eller er f-b.no uffatelig treig om dagen?!)
Selger man Bertelsen bør alle fra Knut Torbjørn Eggen og oppover ta sin hatt og gå, for Fredrikstad FK er de da tydeligvis bare ute etter å ødelegge....faen for noen tullinger....
(Pipen får en annen lyd hvis det er tomme rykter selvsagt :)....)
Jeg vil ha tilbake Drillo, og hvorfor i svarte spiller ikke Toth?!
Opprinnelig postet av MadMax
Selger man Bertelsen bør alle fra Knut Torbjørn Eggen og oppover ta sin hatt og gå,
Hvorfor stoppe der?? Hvis Bertelsen forsvinner legger vi like godt ned hele klubben...
Opprinnelig postet av Olavesen
Opprinnelig postet av MadMax
Selger man Bertelsen bør alle fra Knut Torbjørn Eggen og oppover ta sin hatt og gå,
Hvorfor stoppe der?? Hvis Bertelsen forsvinner legger vi like godt ned hele klubben...
Nå er vel dine ord litt blå og hvite også da :)
Jeg vil ha tilbake Drillo, og heia Mihaly Toth!
Ville egentlig bare fram til at det selvfølgelig ville vært kjipt å miste Berti, spesielt til en annen TL-klubb, men det er ingen grunn til å kvitte seg med halve klubben av den grunn. :)
Blå og hvite?
Ville egentlig bare fram til at det selvfølgelig ville vært kjipt å miste Berti, spesielt til en annen TL-klubb, men det er ingen grunn til å kvitte seg med halve klubben av den grunn. :)
Blå og hvite ja :).
Men mister FFK Bertelsen, så skjønner jeg ærlig talt ikke hva folka som har med styre og stell i FFK tenker med...det er et utrolig tap for klubben...
Men man trenger jo ikke legge ned FFK for det da :).
Men så spiller jo faktoren om hva spilleren selv vil sterkt inn. Det er vel ikke akkurat en gunstig situasjon å havne i å tvinge spillere til å fullføre kontrakter de ikke vil fullføre!? Men der tror jeg vi ligger godt an i forhold til Berti. Tror ikke han ønsker overgang til en annen norsk klubb enda, så lenge vi holder oss i TL.
Skjønner fortsatt ikke helt hva du mener med blå og hvite øyne :) Er riktignok litt blåøyd men...
Vi er selvfølgelig enige om at det er tilnærmet katastrofe for klubben, i den situasjonen vi er i å miste berti. Ihvertfall allerede i sommer.
Men så spiller jo faktoren om hva spilleren selv vil sterkt inn. Det er vel ikke akkurat en gunstig situasjon å havne i å tvinge spillere til å fullføre kontrakter de ikke vil fullføre!? Men der tror jeg vi ligger godt an i forhold til Berti. Tror ikke han ønsker overgang til en annen norsk klubb enda, så lenge vi holder oss i TL.
Skjønner fortsatt ikke helt hva du mener med blå og hvite øyne :) Er riktignok litt blåøyd men...
Nei, man bør ikke tvinge spillere til å fullføre kontrakter de ikke vil. Men på en annen side har de også signert en kontrakt med klubben som de i utgangspunktet ønsket å ha med klubben. Og da får jo selvsagt klubben og fansen et inntrykk av at spilleren vil bli værende i klubben. Men som sagt, alt dette kan jo bare være tomme rykter eller FFK vet noe vi ikke vet. Jeg fikk også inntrykk av at danske Chris Sørensen var mer aktuell for LSK.
Med tanke på blåhvitt så forveksler jeg deg kanskje med en annen.....:)
Men i følge Patrioten har vi tydeligvis ikke noe å bekymre oss over...
Og by the way... jeg bor i timianfaret 10!!!!!!
I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!
FFK og Leeds United
Man må også tenke på at en overgang vil være et "karrieremove" for Bertelsen. Skal man nekte ham det om han ønsker det?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!
Opprinnelig postet av FFK-Supporter
Opprinnelig postet av Kristian B
Berthelsen skal være klar for lillestrøm!!!! I følge mine kilder, spiller han mot Rosenborg, så er det slutt!!!!!!
Jeg sier FY FAEN I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå varsles det AKSJONER fra min side om dette stemmer!!!!!!!!!!!!!!
Dine kilder holder tydeligvis ikke lenger.. heldigvis!!
Å jasså?!?! Merkelig at f-b brått har fått snusen i detta...
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av kingleh
Fxt har også snappet opp artikkelen...
http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article686059.ece
Hvor de siterer i FB, ikke noe nytt der. Alt bare for at Kristian la ut et rykte, eller var det ikke rykte Kristian??????
Opprinnelig postet av keiko99
da trenger vi en på venstre også ikke bare en midtstopper.... ja ja eggen jeg håper du vet hva du gjør om du gjør det...
Husker du at jeg var kritisk til at det ikke var kommet noen erstattere til Bora og Christian. Da svarte vår kjære Keikomann, at han var trygg, eller viste at det ville komme ersattere ganske snart, hvor mange uker siden er det nå Keikomann?????
Opprinnelig postet av Patrioten
Er disse sakene kun basert på noe F-B har lest her på forumet? LOL!Opprinnelig postet av kingleh
Fxt har også snappet opp artikkelen...
http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article686059.ece
Hvor de siterer i FB, ikke noe nytt der. Alt bare for at Kristian la ut et rykte, eller var det ikke rykte Kristian??????
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25