Er det ikke snart på tide å høre noe fra kapteinen om hva som skjer. Er det noe diagnose, eller kun dårlig form. Som kaptein er han med på kamper, treninger og sosiale tiltak og bidrar positivt i gruppa. Jeg vet ikke jeg, men sitter med en følese av at golf og andre ting er viktigere, enn å komme tilbake og bidra slik han kan og bør. Det ville ihvertfall være ille bra om han kom tilbake motivert og sprudlende slik han kan. Da ville vi fått en ekstra dimensjon i den viktige perioden vi nå går inn i.
Han har ikke følt seg bra i kampene etter at han ble slått ut med kyssesyken, og har på bakrgunn av det bestemt seg for å ta en lengre pause fra fotballen. Trolig ut sesongen. Kyssesyken blir ofte sitende en stund, flere blir visst preget av det i opptil flere år.
Tviler på om Tore P kommer tilbake i det hele tatt... Rykker vi opp er det lite som tilsier at han skal ta plassen fra Jørgen eller Tor, tror ikke han har lyst til å slite benken..
Tore P kommer tilbake, ellers hadde han sagt ja til Sellebak ang trenerjobben... Føler meg sikker på at han dukker opp når det virkelig spisser seg til, og skulle FFK klare opprykk, ja da er det T P sin siste mulighet til å "slå ut håret" i det gode selskap...
Å si at T P ikke tar plassen i midten? Tja, det er nesten som å banne i kjerka, han er p.t en mye bedre og mer rutinert spiller enn Jørgen...
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Tore P kunne gått inn og gjort en god jobb som midtstopper i et hvilket som helst norskt lag. Se hvordan trege Hoftun har klart å omstille seg denne sesongen. Erik har klart å fremstå som en støddig midtstopper til tross for sine åpenbare mangler. Håpet for FFK er at Tore P snarlig melder seg på og fremstår som den lederen han burde være. Med den rutinen han har er han en selvskreven ledertype i en spillergruppe både på og utenfor banen. Bedreviteren har et godt poeng så lenge en så stor kapasitet ikke er synlig hverken i mediebildet eller på banen.
Han melder seg nok ikke klar til kamp dersom motivasjonen ikke er der. De som har spilt sammen med og kjenner fyren snakker jo hele tiden om hvor sinnsykt profesjonell han er. Så ingen fare for det, vil jeg tro.