Husk meg
Brukernavn
Passord

RBK - FFK

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Eggen sa før kampen at de skulle være seg selv og spille. Alt jeg hører er at RBK kjører på og at FFK har lagt seg veldig lavt. Ikke akkurat overraskende men noen som likevel kan komme med en liten tilstandsrapport?

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
syns kampen her er bedre en dem andre som vi har spilt borte.. vi virker trygge bak.. 0-0 er helt greit

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av FFK1903
Eggen sa før kampen at de skulle være seg selv og spille. Alt jeg hører er at RBK kjører på og at FFK har lagt seg veldig lavt. Ikke akkurat overraskende men noen som likevel kan komme med en liten tilstandsrapport?

Det er et feilaktig bilde av kampen. Vet ikke hvor du har det fra. 1. omgang har vært jevnspilt og veldig sjansefattig, men FFK har ikke vært spesielt baktunge. I perioder er det FFK som har hatt ball mest - på RBKs banehalvdel. Det har vært to lag som har spilt mye ballbesittende, en del småpent spill og kombinasjoner, men lite besluttsomme foran mål.

Synes FFK har levert en omgang til godkjent. RBK har knapt nok skapt en eneste målsjanse i løpet av 45 min på Lerkendal. Håper dog vi klarer å skape enda litt mer fremover etter pause. Brenne har hatt to halvsjanser og Hoås og Bjørkøy en hver. Vår bestemann synes jeg har vært Ramberg.

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til:
Helt jevn 1.omg uten de helt store sjensene til noen av lagene. Greit med 0-0. Absolutt godkjent kamp av FFK så langt. Bedre defensivt enn på lenge. Jeg håper Hoås snart må byttes ut til fordel for Toth. Kan vi klare et poeng her oppe, er jeg fornøyd, selv om heller ikke RBK har vist så mye offensivt. Men vi vet jo hva de står for, og at de gjerne putter i slutten av kampene.

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com

Moderator

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av FFK1903

Det er et feilaktig bilde av kampen. Vet ikke hvor du har det fra. 1. omgang har vært jevnspilt og veldig sjansefattig, men FFK har ikke vært spesielt baktunge. I perioder er det FFK som har hatt ball mest - på RBKs banehalvdel. Det har vært to lag som har spilt mye ballbesittende, en del småpent spill og kombinasjoner, men lite besluttsomme foran mål.

Synes FFK har levert en omgang til godkjent. RBK har knapt nok skapt en eneste målsjanse i løpet av 45 min på Lerkendal. Håper dog vi klarer å skape enda litt mer fremover etter pause. Brenne har hatt to halvsjanser og Hoås og Bjørkøy en hver. Vår bestemann synes jeg har vært Ramberg.

Var vel Matta som mente at RBK kjørte løpet og hadde vært innom FFKs sekstenmeter 10 ganger i løpet av den første halvtimen eller noe, men at det manglet det lille ekstra. Han sa også at det var et spørsmål om tid før RBK scoret ettersom FFK var baktunge.

Men stoler mer på dine tilbakemeldinger, he he, de klang i hvert fall bedre med håp om poeng.

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03

Lagt til:

Har nevnt det i en annen tråd, men i følge KTE er Toth klar for spill etter skade og sykdom, han er i hvertfall i troppen. Dette ble sagt på NRK Østfold på fredag.

Marching on together!

A-lagspiller

Lagt til:
Dersom Matta har sagt dette, er han helt på jordet.

HOLYGANS

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av RC2
Dersom Matta har sagt dette, er han helt på jordet.

Enig.. 
Matta har sagt at FFK la seg bakpå og at RBK styrte matchen!

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

A-lagspiller

Lagt til:
Jeg for min del ser kampen på web-TV. Det å se kampen på nett er blitt en helt annen opplevelse enn det var i fjor. Nå er det like bra kvalitet som å se det på TV. Bra også at det er kommentator og "pling". 

Håper FFK fortsetter i samme stil - at de prøver å spille ball, at de opptrer trygt og rolig defensivt. Litt mer offensivt trøkk, så kan det bli 3 poeng :)

HOLYGANS

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Helt klart skivebom av Matta dersom han har sagt det som det blir referert til ovenfor.

Ellers håper jeg Toth kommer inn for Hoås allerede i pausa. Både Kvisvik og Elyounoussi har blitt for lite involvert på kantene og jeg mener Toth er flinkere til å binde de tre fremme sammen. Han er rett og slett bedre til å fordele ballen og funker bedre som ensom midtspiss.

Landslagsspiller

Lagt til:
Matta er nok sikkert skuffa,og lar det går utover ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03

Lagt til:
Toth skal inn for Hoås nå, så da får vi se...

Marching on together!

Moderator

Lagt til:
Nå er det godeste Klavenes som hevder at FFK er fryktelig baktunge, og gjentar det flere ganger...

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Men ho kjerringa der sitter jo bare og babler med sammens med gutta da
Artig å se åssen West kan gjøre det mot de gamle i Rosenborg`s bakre rekker...
Så forresten at Ramberg hadde et godt skudd..

Landslagsspiller

Lagt til:
Neeeeei!!!!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Fy faen for en markeringssvikt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:
latterlig å slippe inn sånn pissmål....FAEN!!

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06

Lagt til:
Er det bare her web-tv har klikka??

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:
nope..her også

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

Landslagsspiller

Lagt til:
Samme her.

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:
nei, jeg får inn i direkte psykedeliske fargeglade firkanter som viser kampen  i fire små grønne og rosa ruter, pluss at det hakker som helvete.

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til:
det er ett eller annet på lerkendal. jeg ser på TV og det er det samme der 

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Snæbbis
nei, jeg får inn i direkte psykedeliske fargeglade firkanter som viser kampen  i fire små grønne og rosa ruter, pluss at det hakker som helvete.

Er i hvertfall bedre enn å høre Bergstrøm.

Landslagsspiller

Lagt til:
Nå blir det helt slutt 

Dinamo Zagreb

Landslagsspiller

Lagt til:
Webben er ca 30 sekunder senere enn tv-en

Dinamo Zagreb

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25