FFK møter bryne eller godset
Opprinnelig postet av keiko99
Da har det blitt klart.. vi møter bryne
Rart du har greid å fått med deg det da.
Da blei det ikke noe Fr.Stad-tur på meg nei... Godset slepper inn tre tullemål!! På stillinga 2-1 til Bryne, hadde en godset-spiller åpent mål fra 5.meter på overtid av 2.omg og greide å sette ballen over!!!! FAEN!!! Og sekundet etter får Bryne frispark og Ouyoga settern i kassa...!! SÅ JÆVLA DRITT!!! TRE TULLEMÅL!!
---------------------------
Leve Godset og FFK
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Selvsagt?! ja for dere som vet det ja, ikke for slike som meg som ikke vet åssen reglene er, i england f.eks blir alt trukket, kan vel risikere å spille kun bortekamper der hvis jeg ikke tar feil...
Stemmer ikke helt det heller, he he. I FA-cupen spilles semifinalene på nøytral bane, mens i Ligacupen går semifinalene over to kamper, hjemme og borte.
Fikk dessverre ikke sett Bryne-kampen i går, da kunne jeg kommet med en liten rapport om laget...
FFK1903.. Kan ikke du være en spion og se bryne - moss da ?
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Kampen begynner 1800, jeg skal på jobb 2000 den dagen, men jeg kan alltid få med meg førsteomgang og litt av andre faktisk. Så får jeg håpe at det ikke blir som ifjor da Moss rana poengene så det sang etter
Opprinnelig postet av FFK1903
kremt vi heier ikke på moss eller håper dem gjør noe som helst annet en at dem taper hehe. Takker deg om det blir ett lite referatOpprinnelig postet av keiko99
Kampen begynner 1800, jeg skal på jobb 2000 den dagen, men jeg kan alltid få med meg førsteomgang og litt av andre faktisk. Så får jeg håpe at det ikke blir som ifjor da Moss rana poengene så det sang etter

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
kremt vi heier ikke på moss eller håper dem gjør noe som helst annet en at dem taper hehe. Takker deg om det blir ett lite referat
Vel, noen kampreferat blir det ikke, for jeg sitter fortsatt hjemme. Stress med tolvtimersvakter!
Kanskje like greit at jeg ikke dro, Moss leder 3-1...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25