FFK - FC Lyn
Opprinnelig postet av keiko99
tror neppe eggen tar med bora i start oppstillinga.. så da må en bytte bora med ny spiller
Æhh... mulig jeg virker litt dum her nå keiko, men hvorfor tror du ikke det? Blir nok avskjedskampen til Bora det der...
---------------------------
God bedring Dagfinn Enerly
Opprinnelig postet av SirLion
tror neppe eggen tar med bora i start oppstillinga.. så da må en bytte bora med ny spiller
Æhh... mulig jeg virker litt dum her nå keiko, men hvorfor tror du ikke det? Blir nok avskjedskampen til Bora det der...
Regner med at Bora spiller, den nye spilleren skal vel først bli kjent her og det mest fornuftige er vel at får sin debut FFK 2 til uken og spiller cupkampen mot Kongsvinger.
en spiller som reisrer dagen etter lyn kampen vil ha mere fokus på hjem reise en kampen ergo kan dette bli en sjangse om eggen tørr og gjøre det... så ser jeg fb som sier: I følge fredrikstadfk.no er det er ikke utenkelig at Bora spiller mot FC Lyn søndag og forlater Fredrikstad mandag morgen. FFKs nyervervelse Tamas Szekeres vil trolig erstatte Bora Zivkovic i midtforsvaret.Opprinnelig postet av keiko99
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
en spiller som reisrer dagen etter lyn kampen vil ha mere fokus på hjem reise en kampen ergo kan dette bli en sjangse om eggen tørr og gjøre det... så ser jeg fb som sier: I følge fredrikstadfk.no er det er ikke utenkelig at Bora spiller mot FC Lyn søndag og forlater Fredrikstad mandag morgen. FFKs nyervervelse Tamas Szekeres vil trolig erstatte Bora Zivkovic i midtforsvaret.Opprinnelig postet av keiko99
Til Radio Fredrikstad sa KTE at Bora kom til å spille og at han forhåpentligvis la igjen visit kortet sitt. Ungaren ville være i troppen.
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
ja vel.. da sjangser eggen litt da. mener jegjeg håper for all del at jeg tar feil i min skeptisk.... vi trenger 3 poeng og bora vil vel se ett synkende skip
jeg håper for all del at jeg tar feil i min skeptisk.... vi trenger 3 poeng og bora vil vel se ett synkende skip
Hvorfor skulle ikke Bora gjøre sitt beste? Selvfølgelig vil han vise seg fra sin beste side i sin siste kamp for FFK.
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
jeg håper for all del at jeg tar feil i min skeptisk.... vi trenger 3 poeng og bora vil vel se ett synkende skip
Nja - skeptisk... Tipper vi gruser Lyn som har kapteinen ute av spill og en Bora som støttet av takknemlige fans gir oss sin livs kamp! Rami har sikkert vokst på VM-oppholdet også, så jeg er optimist (som vanlig)
2006: CL, RL, "the double"...
Opprinnelig postet av bv
Dessuten har dere utrolig dårlig publikums støtte noe som gjør at dere får lavere inntekter og ikke kan kjøpe klassespillere( nevner igjen Dahlin, MacAllister....)
Lun fikk noen millioner for Mikel da. 60 millioner kommer du et godt stykke med.
Høh!
Opprinnelig postet av Culemart
jeg ser min skrive feil... Bora vil vel ikke se ett synkende skip.. Jeg mener ikke at bora ikke vil gjøre sitt beste som du sier.. Jeg er bare laget litt skeptisk til at en spiller som skal reise dagen etter en kamp skal spille kampen.. Bora kan tenke sånn. jeg håper mine ord tar feil i alt jeg har sagt seff...Opprinnelig postet av keiko99
Hvorfor skulle ikke Bora gjøre sitt beste? Selvfølgelig vil han vise seg fra sin beste side i sin siste kamp for FFK.
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
Opprinnelig postet av FrostyZ
Lun fikk noen millioner for Mikel da. 60 millioner kommer du et godt stykke med.
Joda, 60 millioner er mye penger det og du får masse kvalitet for 60 millioner men det er og blir ett engangs beløp vil ikke holde i lengden.
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
| Skrevet av Joachim, 30/6/2006 | |
Invasjon av Fredrikstad på søndagSøndag kommer et av årets høydepunkter for supporterne. Turen til Fredrikstad er meget populær for Bastionen, ikke minst på grunn av avstand, men aller mest på grunn av den årlige båtturen.
Som vanlig er billettene til båten revet vekk, og alt er helt utsolgt. I tillegg har flere busser blitt fylt opp, og man forventer minimum 500 syngende i plankebyen. I tillegg til alle som reiser kan Fredrikstad forvente å ta imot bortimot 700 av Oslos finest.
Super-supporter Jan Briseid er ikke tvil om hva som er høydepunktet for sesongen og gleder seg som et barn til turen.
- Dette er en tur jeg har gledet meg til siden jeg så terminlisten i vinter. Her samles det mange hundre Lyn-supportere, og stemningen på båten er alltid upåklagelig.
Til og med på Lyn-kontorene har de mottatt telefoner fra ivrige supportere som ikke har fått tak i billetter, dessverre uten å kunne hjelpe.
Alt i alt blir dette en fantastisk tur, hvor det er meldt meget godt vær.
Nå gjelder det bare å få tre poeng.
Skal vi tro Briseid blir supporterne tungen på vektskålen.
- Når gutta ser hvor mange vi er kommer de til å gi det lille ekstra. Vi vinner 2 - 1, slå han fast før han legger til.
- Hoffern og edu kommer til å herje.
Den som venter får se.
Se lyn.no på søndag.
Får håpe ikke de kjører over oss da. Så folk får se til å møte opp og støtte laget sitt.
Slik spiller FFK mot lyn
Syns det er litt dumt å spille uten en skikkelig midtspiss jeg da, men spennende med Tarik og West sammen på topp.
Opprinnelig postet av ffkmufc
da blir det vel 4-3-3 da ?Slik spiller FFK mot lyn
Syns det er litt dumt å spille uten en skikkelig midtspiss jeg da, men spennende med Tarik og West sammen på topp.
blir nok det, med west som midtspiss regner jeg med.
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
Opprinnelig postet av ffkmufc
Jeg blei også overraska over det! Kanskje det er en liten skade?? Han burde værtfall starte hvis han er skadefri!det var jo snakk om at han var skadet da FFK møtte vif også
Opprinnelig postet av Culemart
Jeg tror ikke vi bør være redd for at Bora ikke skal gjøre sitt beste. Han har nok også lyst til å avslutte med stående applaus på Fredrikstad stadion.
Det eneste måtte være at det ligger i bakhodet på ham at han helst ikke vil møte med skade på treninga i Vejle på mandag.
Nei, Bora spiller nok mesteparten av kampen, og han kommer til å spille godt.
FFK på toppen i 2006
Takk Bora...
Heia FFK
skal vi håpe at vi for straffe i kampen og nettopp der en Bora som avslutter i FFK med ett mål ?
Tja, det ender vel med at han avslutter FFK-karrieren som han startet den. Med å bomme på straffespark (debutkampen på Lerkendal). Nei, selvsagt skal iskalde Bjørkøy ta straffesparkene.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25