Husk meg
Brukernavn
Passord

hvem kommer ?

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til:
eneste problemet med ham er at han er ikke EU spiller . ellers så er han gratis spiller og hja.... jeg vet ikke.... 
Pittbull til de grader ... Risholt ganger to på banen da... med litt mer teknik og ...nei blir bare skryt da... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 jun 06

Lagt til:
.: Richard Henriksson :.
Forfatter: jakob magnussen 
Dato:   31-03-06 18:45

Jeg vil gerne komme med noget personlig kritik af en enkelt spiller som i mine øjne er fuldstændig håbløs dårlig. Som overskriften viser er det Richard Henriksson vores nye "kup" hentet helt gratis i en svensk andendivisionsklub! fantastisk ...Han er jo fuldstændig grotesk dårlig! Jeg nævner i flæng:
Langsom, ugidelig, elendig teknisk, ingen spilforståelse, absolut ingen offensive kvaliteter, ingen samarbejdsevne, og jeg kunne blive ved.
Ved godt hele holdet spiller af lort, men hvis vi skal bevare bare den mindste chance for overlevelse skal denne spiller straks skiftes ud!

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:
Ææææ... for meg virker det som om FFK skal droppe disse to... Men syntes de skal få vise seg frem...

God bedring Dagfinn Enerly

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av geezerbutler
.: Richard Henriksson :.
Forfatter: jakob magnussen 
Dato:   31-03-06 18:45

Jeg vil gerne komme med noget personlig kritik af en enkelt spiller som i mine øjne er fuldstændig håbløs dårlig. Som overskriften viser er det Richard Henriksson vores nye "kup" hentet helt gratis i en svensk andendivisionsklub! fantastisk ...Han er jo fuldstændig grotesk dårlig! Jeg nævner i flæng:
Langsom, ugidelig, elendig teknisk, ingen spilforståelse, absolut ingen offensive kvaliteter, ingen samarbejdsevne, og jeg kunne blive ved.
Ved godt hele holdet spiller af lort, men hvis vi skal bevare bare den mindste chance for overlevelse skal denne spiller straks skiftes ud!

betryggende og høre....not...
De kan jo ikke handle om de ser de ikke har nok kvalitet til tippeligaen da....

Heia FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Hvorfor ikke bare hente de  gamle spillerene fra 2 divisjon?  De må da være bedre enn det som foreløpig har blitt kjent? Ensrud ( husker ikke navnet) en afrikaner det ikke finnes noe informasjon om, og en Henriksson som ikke akkurat virker som Royal Leage kvalitet.

Kjøp kvalitet ikke kvantitet!

Hva skal vi mer stallfyll når vi allerede har spillere som Tronseth, Røn, Peters, Hornseth, Wiig? Kom med en eller to av klasse.

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Patrioten
skal være anbefalt av Rosenborgs Yssouf Kone

Yssoufs kone?  Har hun tuklet med postmannen fra Burkina Faso - og anbefaler han videre?  

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Jeg er meget skeptisk.... jeg spørr med selv: er dette all forsterkning så blit jeg meget skuffet...

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
godt å lese at det også jobbes mot  "hardere skyts"..  ifølge eggen slet Arouna Odruago litt pga skadeavbrekk sist.. kanskje han ikke er så gærn lell?  er visst ingen given mambasa ifølge eggen, samtidig som han sier at terkselen for prøvespill er lavt..

nei, tror vi bare må vente å se jeg gitt..

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Husgutt
godt å lese at det også jobbes mot  "hardere skyts"..  ifølge eggen slet Arouna Odruago litt pga skadeavbrekk sist.. kanskje han ikke er så gærn lell?  er visst ingen given mambasa ifølge eggen, samtidig som han sier at terkselen for prøvespill er lavt..

nei, tror vi bare må vente å se jeg gitt..
trenger vi noen uten for eu... jeg mener at det behøver vi ikke

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
er vel egentlig enig.. da skal vedkommende være j..... god!!

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:
Endret:
Kanskje denne mannen hadde vært noe for FFK, mulig de har prøvd allerede siden klubben hans har fått tilbud fra norske klubber.. 
Dette ser og høres ut som en bra spiller... Han har spilt 53 kamper og laga 45 mål i sin karriere..
http://redbull.newyork.mlsnet.com/MLS/players/bio.jsp?team=rbn&player=peguero_j&playerId=peg652601&statType=current

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:
Kanskje de spillerene som er på prøvespill nå er noe for FFK?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Kanskje de spillerene som er på prøvespill nå er noe for FFK?

Virker ikke akkurat som om de har hatt den beste suksessen de siste åra. Mulig det kan endre seg, men er litt i tvil om denne burkineren.. Men håpe jeg tar feil.. 

Men denne spissen Peguero som spiller i Amerika kunne vært noe.. 
Litt mere stoff om han her:  http://www.coloradorapids.com/Team/PlayerProfile.asp?PID=35

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av wergis

Virker ikke akkurat som om de har hatt den beste suksessen de siste åra.

Says who?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av wergis

Virker ikke akkurat som om de har hatt den beste suksessen de siste åra.

Says who?

Afrikanern var jo på prøvespill i flere norske klubber i norge uten å få kontrakt og denne Henriksen spilte jo i Djurgården og deretter degradert til svensk første divisjon (superettean) og nå i AGF hvor han spilte tre kamper på et lag som endte desidert sist i danske ligaen.. Virker som om utviklingen har stoppa..

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Kanskje vi han hente denne keeperen hvis vi selger Shaaban? Basso har vært utrolig god de kampene/høydepunktene jeg har sett i år. Hadde ikke vært så dumt med med en ny og yngre keeper (tror han er 27 år) og 20 millioner på konto til andre spillere.

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:
denne spilleren som anette hoff og co fikset for oss ble skadet etter 10-12 minutter i kampen mot sparta idag, osm forøvrig endte 3-0 til FFK etter scoringer av wiig(2) og blixt (straffe) kampen mot djurgården går nå...

fredrikstad blad

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
denne spilleren som anette hoff og co fikset for oss ble skadet etter 10-12 minutter i kampen mot sparta idag, osm forøvrig endte 3-0 til FFK etter scoringer av wiig(2) og blixt (straffe) kampen mot djurgården går nå...

fredrikstad blad

Og der tapte FFK 2-1

Landslagsspiller

Lagt til:
vi glemmer den burkia faso spilleren... vi henter ikke inn spillere med skade

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av keiko99
vi glemmer den burkia faso spilleren... vi henter ikke inn spillere med skade

Ja, og dessuten så han minst like rusten ut i de 12 minuttene han spillte i dag, som han gjorde da han var her i vinter.

Denne spilleren var og er langt fra det vi har bruk for i FFK

Den svenske forsvarsspilleren leverte en innsats på det jevne og vil være nok en spiller, som ikke vil gjøre seg helt bort, dersom vi skulle få mange skader. 

Etter min mening må vi nå finne spillere som virkelig forsterker FFKs tippeligalag og ikke 3. divisjons laget vårt.

FFK på toppen i 2006

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til:
Endret:
Leste artikkelen i FB idag om Henriksson hvor Eggen sier: "Han er ikke en spiller som går inn og direkte forsterker laget, men kan øke konkurransen og kan dessuten brukes som både venstreback og midtstopper – plasser vi har dårlig dekning på, sier Eggen."

Da må jeg spørre....hvorfor i all verden skal vi hente inn enda en reservespiller? FFK har nok sånne fra før...skal det hentes inn forsterkninger bør det jo være noen som er bedre enn de som allerede er der...

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Er jo for så vidt greit å hente inn back-up på venstrebacken, for det har vi ikke, eller vi har jo Blixt, men ser ikke ut som Eggen har tenkt å bruke han. Så egentlig har vi ikke back-up for Bertelsen, og da er det vel greit å hente inn en reserve der. For jeg tviler på at vi at vi har råd til å hente en som er bedre enn Bertelsen, ei heller burde vi gjøre det...

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til:
Bjørkøy kan jo brukes på venstreback  som backup for Bertie (og forøvrig hvorsomhelst ellers på banen også).
Hvis Eggen har "kraftigere skyts" i kikkerten, så burde han avklare det først før han finner en reservebenkspiller.

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Vi trenger kvalitet ikke kvantitet......Har vi ikke penger, så får vi heller hente en spiller.........

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til:
Det begynner å bli komisk med prøvespilling i FFK.   Det er ikke rart det bommes mye når man lar spillere med de kvalitetene vi så i går få lov til å komme på prøvespill.   Det må da gå an å sile noe.

Han fra Afrika i går var et trist skue i den tiden han var utpå. Svensken noe bedre, men når 4-5 16-17 åringer går lang ut på de så må man lure . Det var det eneste som var positivt i går med unge ambisiøse spillere flasket opp via bysamarbeidet, det vil overraske meg mye om ikke 2 av de får spilletid på 1. laget neste år.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25