Sommerjobb
Jeg vet dette er alt for sent, lenge etter "fristen" men alikevel.
Jeg hadde ikke tenkt på noen sommerjobb i år, men da de fleste kameratene mine fikk jobb, tenkte jeg at jeg også i hvertfall kunne spørre her..
Noen som vet om noen steder/ firmaer/ fabrikker som trenger folk? Eller noen steder der jeg alikevel kunne søke? Jeg tenkte litt hos Terje Høili...
Men om dere skulle snuble over noe, let me know🙄
PS! Er 16 år om det vil ha noe å si...
Jeg hadde ikke tenkt på noen sommerjobb i år, men da de fleste kameratene mine fikk jobb, tenkte jeg at jeg også i hvertfall kunne spørre her..
Noen som vet om noen steder/ firmaer/ fabrikker som trenger folk? Eller noen steder der jeg alikevel kunne søke? Jeg tenkte litt hos Terje Høili...
Men om dere skulle snuble over noe, let me know🙄
PS! Er 16 år om det vil ha noe å si...
---------------------------
"History is made, Manchester United are the Champions of Europe again and nobody will ever win a European Cup final more dramatically than this. Champions of Europe, Champions of England, Winners of the FA Cup, everything their hearts desired. Down a
Jeg hadde sommerjobb ifjor hos hagbart jakobsen nede ved busstorvet, der sto jeg i butikken og solgte, noe som gikk veldig bra, fikk bra behandling der nede...
Ellers er Fredrikstad Transport og Spedisjon ett fin sted å søke på, har vært med som hjelpemann der de siste 7 - 8 årene... oi dæven det er lenge.... Men iår har jeg jobb frem til Juli så det blir nok lite der iår....
Terje Høili kan du søke på også om du vil😁
Ellers er Fredrikstad Transport og Spedisjon ett fin sted å søke på, har vært med som hjelpemann der de siste 7 - 8 årene... oi dæven det er lenge.... Men iår har jeg jobb frem til Juli så det blir nok lite der iår....
Terje Høili kan du søke på også om du vil😁
---------------------------
God bedring Dagfinn Enerly
Hør med vikarbyråene, f.eks Manpower. Vet fra tidligere erfaring at de har/hadde en del med Terje Høili/Europris å gjøre. Men sef. det blir eventuelt mye containertømming.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
10/09/2026 21:29 | 436deddb