Folka i Radio Fredrikstad (Bergstrøm og Bakken) var jo skjønt enige, før avspark, at FFK var sikret minst kvalik dersom man vant over MK. Snakk om tullball. Det er nå de vanskelige kampene kommer, for å sitere Bjørnar Johannessen etter kampslutt. Dette blir fortsatt veldig, veldig tøft - og spennende.
Regner med tilnærmet fullt hus på Stadion mot Ham Kam på søndag nå. Folk bør kjenne sin besøkelsestid. Noen som vet om Stjernen har fått flyttet kampen sin et par dager?
Uansett er det vel ikke tvil om hva man velger? Vi må fylle tribunene til søndag, da kommer FFK til å innta tabelltet for første gang (tror jeg) i år... :D
stjernen-kampen er flyttet ja, fordi de nektet å ha kamp samtidig med ffk.. det synes jeg også er veldig bra, for da kommer det sikkert ennå flere på stadion! blir nok 6000 mot HamKam...
fy f... så deilig det var at raufoss og hamkam tapte i dag også!!!!!
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
Nå er alt opp til FFK, ingen skal få lov til å stikke kjepper i hjula på dem nå... Håper og tror at guttane ror detta i land... Med seier mot Kamma og Start dasker Hønefoss, så kan mye være avgjort om 3 uker...
:ffk::ffk::ffk:
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Hoff dette blir spennende folkens...... gleder meg som en unge til neste kamp.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Det er nesten utrolig at Kamma og Raufoss ikke klarer å ta poeng. At Fredrikstad plukker jevnt og trutt selv når de ikke speller altfor godt lover godt. Hvor mange poeng var det vi trengte?