Husk meg
Brukernavn
Passord

Super-Toth

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:
Etter min mening er Tõth en meget god spiller som er spesielt bra til å binde opp stoppere. Han bør drilles inn i en fast formasjon sammen med Tarik. West er det bare å selge mens vi får penger for ham, har aldri i mitt bare liv sett en større kylling. Han er jo bestandig helt eller delvis skadd, timeprisen begynner å bli rimelig høy for hans aktive tjenester! Tõth ser ut som han kan spille med brukket ben, mannen er jo en tanks.

---------------------------

-Det er min forbannede rett å skrike når jeg har kjøpt billett-

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til:
Så skåret "Super-Toth" igjen... Morsomt

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av frecjoha
Så skåret "Super-Toth" igjen... Morsomt

Ååååh så fortjent også!  Toth har god innstilling stort sett i alle kamper og jobber og sloss.  Håper vi klarer å holde scoringssnittet oppe etter ferien - da kan det bli morsomt...  Men det bør vel ikke bli sånn at vi må score 3 mål i hver kamp for å få poeng...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Knøttespiller
Ble medlem: 07 aug 05

Lagt til:
Hyll hyll... Toth er verdens  råeste spiss... takk for enda en scoring...bynner å løsne nå

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til:
Hyll hyll Atilla!

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til:
hyggelig at han leverer , håper det fortsetter.

Nå kan Eggen konsentrere seg om forsterkning av forsvaret, spissplassen er  reservert fremover

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25