Rykte/overgangstråd
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Mitt lille tips er at det kommer til å skje mye i FFK i sommer, både når det gjelder spillere inn og ut. Ledelsen blir det antagelig også gjort noe med.
Alle forandringer blir sikkert heller ikke oppfattet som positive av alle
Arve er nok historie i løpet
Mitt lille tips er at det kommer til å skje mye i FFK i sommer, både når det gjelder spillere inn og ut. Ledelsen blir det antagelig også gjort noe med.
Alle forandringer blir sikkert heller ikke oppfattet som positive av alle
Vet at det er en danskmiddstopper fra Esbjerg som er uten kontrakt, har du hørt noe om han Snæbuss
Og til de som kan litt dansk : http://www.efb.dk/site-box.cfm?ID=6582&meid=1&SF=1
---------------------------
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!

Hadde faktisk fristet å se den mannen sammens med Piroija i forsvaret..
Nå er han jo også kontraktløs,så her bør vel kanskje ffk prøve seg
Opprinnelig postet av Patrioten
Har tipset Harry alt, med svar, bra jobbet. Så hvem vet, kanskje de har tatt kontakt.
Det er bra Patrioten! Fortsett sånn! Moro hvis døm henter han..
Kanskje noe å tenke på for dere andre som legger ut navn her inne, send det direkte til Harry.
Har tipst om en spiss også, klubben ønsket å selge/selge, Harry skulle ta kontakt med klubben.
Kanskje du redder FFK fra nedrykk i år!!

Men kommer jeg over noe,så sender jeg bare en melding til deg så viderefører du det til Harry!
Regner med det kommer en sjekk i år, hvis de unngår nedrykk, neida bare gøy å følge
med, det er jo vi supportere som får glede av det til slutt, preimien er bra nok, bare de spiller bra
og klarer seg i Tippeligaen.
Har tipset Harry alt, med svar, bra jobbet. Så hvem vet, kanskje de har tatt kontakt.
Det er fint å tipse Harry om spillere, det vet jeg han setter pris på, men i de aller fleste tilfeller så står tipsene man kommer med allerede på blokka til Harry. Det er jeg også overbevist om er tilfelle med denne Dansken.
Harrys nettverk er stort og det tikker inn tilbud og tips om spillere hver dag. Jeg sier ikke dette for å være gledes dreper, Patrioten, men noen ganger så lyder det nesten som om du har stått bak alle forsterkningene FFK har fått de siste årene.
FFK på toppen i 2006
Neida, er ikke ment å være skrytte, beklager hvis det oppfates slik.
Det har skjedd flere ganger, at han har svart, dette skal vi sjekke, eller det skal jeg nevne for Knut Torbjørn, han har også ringt meg privat for mer informasjon.
Jeg har snakket med agenter før jeg har tipset også.
Forteller bare hva tilbakemeldingene har vært fra Harry. Og spessielt tilbakemeldingen angående John Anders Bjørkøy, jævlig bra, den kan jeg vel få Snæbbus?
Det er fint å tipse Harry om spillere, det vet jeg han setter pris på, men i de aller fleste tilfeller så står tipsene man kommer med allerede på blokka til Harry. Det er jeg også overbevist om er tilfelle med denne Dansken.
Harrys nettverk er stort og det tikker inn tilbud og tips om spillere hver dag. Jeg sier ikke dette for å være gledes dreper, Patrioten, men noen ganger så lyder det nesten som om du har stått bak alle forsterkningene FFK har fått de siste årene.
Kan jo være at han ikke viste om det, men han ønsket at jeg skulle sende mer informasjon om han på mail, trenger vel ikke det, hvis han kjenner til spilleren?
2006: CL, RL, "the double"...
toth er god men scorer ikke alt for ofte..
Fredrikstad for alltid!!
Ser ut som om FFK går for han Gudbrand nå... hmmmm
God bedring Dagfinn Enerly
Ære være Eggen jr.
Roser er døde, fioler er små!
Keiko er kæss og du like så!
Tipset om Rami før han var aktuell for Molde, han svarte Shaban kan være av interesse og at de så etter en topp keeper.
Opprinnelig postet av GurrBass
Bra jobba,Patrioten!!
Kanskje du redder FFK fra nedrykk i år!!
Men kommer jeg over noe,så sender jeg bare en melding til deg så viderefører du det til Harry!
Her spissen jeg tipset om, men FFK er tydeligvis for sent ute. Kan jo hende at de ikke var interessert
IFK Gøteborg spiss, http://www.ta.no/lokal_sport/article2143266.ece
Før første seriekamp spiller Østfold-laget en trekantturnering mot Sparta og Djurgården den 21. juni, og Vålerenga den 27. juni – alle på hjemmebane. FFK ser ikke bort i fra at det vil nye spiller på plass innen den tid.
- Vi ser oss etter to-tre nye spillere, minst en spiss og gjerne to i de bakre rekker, avslutter Eggen til Nettavisen.
Høiland blir i Malmö?
J
on Inge Høiland glipper etter alt å dømme for FFK.
Landslagsspilleren Jon Inge Høiland er tidligere linket til FFK. Trolig blir han i den svenske klubben Malmö. Men flere norske lag er interessert i landslagsbacken.
Høiland spilte i Kaiserslautern på utlån fra MFF i vårsesongen. Lautern rykket ned til 2. Bundesliga, og Høiland skal etter planen tilbake til Allsvenskan.
– Jeg har kontrakt med Malmö, men det er interesse fra andre klubber og det er alltid trivelig, men jeg regner med spill i MFF, sier Høiland til fotbolldirekt.se.
– Jeg har kontrakt fra og med 1. juli.
Lillestrøm, Stabæk og Fredrikstad er alle blitt linket til Høiland.
FFK kommer til å teste ut flere prøve-spillere når sommerferien er ferdig for spillerne den 19. juni.
Hmmm, lyser jo ikke kvalitet av dette akkurat. Hvis de henter inn spillere som de ikke vet hva står for, er det neppe noen kjente navn.
Kan dette være Steinar ?
TIL vil hente ny keeper
Blir konkurrent til Borch og Stamatopoulos.
TIL er i dialog med en norsk klubb om en keeper som kan gå inn og konkurrere med Knut Borch og Kenny Stamatopoulos.
– Vi har flere navn på blokka. Men det er riktig at vi er i dialog med en klubb om en keeper vi føler kan gå inn og spille Tippeliga, og som helt klart kan bidra til konkurranse med de keeperne vi allerede har, sier en ferierende sportslig leder Steinar Nilsen til Nordlys.
http://www.nordlys.no/sporten/til-magasinet/article2144971.ece
Her har jo FFK muligheten for å tjene noen kroner, før kontrakten går ut.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25