Husk meg
Brukernavn
Passord

Ringberg igjen (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Hadde vært moro å fått tilbake Ringberg, savner han som person! Men jeg er faktisk begynt å bli enig med døm som tviler på han, trur ikke han tar plassen fra Toth og Hoås er et stort talent. Men på en annen side så er jo Ringberg en skikkelig målscorer når han trives og er i form! Så hvis det hadde vært en garanti for det; så hadde jeg sagt ja med en gang. Men dessverre så trur jeg ikke at Ringberg forsterker oss nevneverdig..

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av SirLion
Noen stiller seg positive til det her, mens andre stiller seg negative... Hvordan kan Ringberg forsterke stallen vår? Greit, jeg ble forbanna da han forsvant ifjor jeg også... Men jeg tror ikke på dette tullet her.. Ringberg spiller i Ham Kam, han er ikke god nok for startelleveren til Kamma, og har scort to eller ett mål... Han gjorde stor suksess her i 2 divisjon, 1 divisjon og det første året i Tippeligaen... Men er historie hos meg ihvertfall

Ikke i start elleveren???? Han har vel spilt alle kampene fra start i sterk konkurranse med Kianast, Espen Olsen og en annen utlending.........

Høstsesongen vi utrolig nok reddet plassen scoret han 8 mål. Men det viktigeste av alt Ringberg er ikke en spiller som gjemmer seg hvis han mislykkes. Han vil heller prøve å rette opp feilen så fort som mulig......

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Noen stiller seg positive til det her, mens andre stiller seg negative... Hvordan kan Ringberg forsterke stallen vår? Greit, jeg ble forbanna da han forsvant ifjor jeg også... Men jeg tror ikke på dette tullet her.. Ringberg spiller i Ham Kam, han er ikke god nok for startelleveren til Kamma, og har scort to eller ett mål... Han gjorde stor suksess her i 2 divisjon, 1 divisjon og det første året i Tippeligaen... Men er historie hos meg ihvertfall

Ikke i start elleveren???? Han har vel spilt alle kampene fra start i sterk konkurranse med Kianast, Espen Olsen og en annen utlending.........

Høstsesongen vi utrolig nok reddet plassen scoret han 8 mål. Men det viktigeste av alt Ringberg er ikke en spiller som gjemmer seg hvis han mislykkes. Han vil heller prøve å rette opp feilen så fort som mulig......

Det er sant ja.. hehe min statestikk som var feil...

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Endret:

Du har nesten rett. Ringberg har spilt de alle unntatt en kamp fra start. Han har to mål og null assist, men har ofte hatt lagets dårligste eller nest dårligste karakter på VGs spillerbørs. 

Ham-Kam - Viking (fra start, byttet ut mot Kienast i 58. minutt)
Sandefjord - Ham-Kam (benken, byttet inn etter 53 min) Mål
Ham-Kam - Fredrikstad (fra start, spilte hele kampen)
Tromsø - Ham-Kam (fra start, byttet ut etter 77 min)
Ham-Kam - Lillestrøm (fra start, hele kampen)
Odd Grenland - Ham-Kam (fra start, hele kampen)
Ham-Kam - Start (fra start, hele kampen) Mål
Lyn - Ham-Kam (fra start, hele kampen)
Ham-Kam - Vålerenga (fra start, hele kampen)

Slik er ståa i FFK:
Mihaily Toth har 1 mål og 3 assists.
Bjørkøy har 3 mål og 0 assists.
Brenne har 1 mål og 1 assist.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
derfor Ringberg blir linka hit er nettopp for at  kamma styrker stallen med spiss som kommer til  å sette Ringberg ut av laget...  jeg har  sagt det før og jeg sier det igjen han er ikke noe som styrker ett lag...

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04

Lagt til:
Endret:
Nå har det seg slik at jeg har VELDIG god tid på å lese nettavisen til f-b om dagen. 19 mai ble denne artikkelen lagt ut. http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060519/FFK/60519007&SearchID=73245781717056 Her avviser Ringberg sjøl hele returen.... Bruker Opera som nettleser, noe som gjør det vanskelig på dette forumet. Kopier linken og lim den inn i et nytt vindu, så får dere den opp.

Landslagsspiller

Lagt til:
Du vet det abby at det er noen som aldri vil helt skjønne at Ringberg er ikke den  spilleren som kommer til FFK..

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04

Lagt til:
Hadde det vært opp til meg så hadde han aldri blitt solgt. Men jeg forstår godt at han ikke kommer tilbake. Det hadde ikke jeg gjort heller om jeg hadde vært han....

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Abby
Hadde det vært opp til meg så hadde han aldri blitt solgt. Men jeg forstår godt at han ikke kommer tilbake. Det hadde ikke jeg gjort heller om jeg hadde vært han....
da er jeg meget glad for at du ikke kunne forhindre det... Du vet at fotball værden er brutal..

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:
Kan vi ikke enes om at vi er uenige angående Marcus Ringberg!
La han være historie for FFK og la oss benytte energien om å se framover.
Da er det etter min mening viktigere å diskutere / krangle/ bli enige om hvilke forsterkninger og grep som kan bringe FFK videre.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:
Har faktisk hørt litt rykter om det selv og det stammer ikke fra FB.  Men har valgt å ikke skrive om det herinne. Tviler på om Ham Kam selger. Men vi kunne fått en leder, en spiss bedre enn dem vi har, og en som faktisk kan omskoleres til midtstopper neste år. Han er også en ressurs FFK kan ha brukt for etter endt karriere.............. Ringberg er også god til å gjøre andre gode.....

Her har du et godt poeng. Har stusset over hvordan han skulle kunne forsterke laget pr i dag. Jeg mener de aller fleste offensive spillerene til FFK er bedre enn Ringberg. 
Han spilte midtstopper i Sverige før han kom hit. Han kan omskoleres til å bli den forsvarssjefen FFK trenger. Mulig du har et poeng her!

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Har faktisk hørt litt rykter om det selv og det stammer ikke fra FB.  Men har valgt å ikke skrive om det herinne. Tviler på om Ham Kam selger. Men vi kunne fått en leder, en spiss bedre enn dem vi har, og en som faktisk kan omskoleres til midtstopper neste år. Han er også en ressurs FFK kan ha brukt for etter endt karriere.............. Ringberg er også god til å gjøre andre gode.....

Her har du et godt poeng. Har stusset over hvordan han skulle kunne forsterke laget pr i dag. Jeg mener de aller fleste offensive spillerene til FFK er bedre enn Ringberg. 
Han spilte midtstopper i Sverige før han kom hit. Han kan omskoleres til å bli den forsvarssjefen FFK trenger. Mulig du har et poeng her!

Han spillte midtstopper i Sverige, ja. Men han ble siden omskloert til, og spillte spiss i to sesonger før han ankom FFK. Keiko nå må du slutte med pisspreiket ditt om Ringberg, vis litt mer vett. Aksepterer fullt ut at du ikke vil ha Ringberg tilbake, men vis litt mer forståelse og ydmykhet når du omtaler FFK sin desidert viktigste spiller de siste 20 åra. Det har du mye å vinne på.

Rød.... hvit... og patriot!

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
djpete sier:  Keiko nå må du slutte med pisspreiket ditt om Ringberg, vis litt mer vett. Aksepterer fullt ut at du ikke vil ha Ringberg tilbake, men vis litt mer forståelse og ydmykhet når du omtaler FFK sin desidert viktigste spiller de siste 20 åra. Det har du mye å vinne på.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Keiko99 svarer: Piss prat.. du er i ferd med å bevege deg ut i ett område du snart ikke har mere erfaring.. se selv hva du sier om Ramberg..   djpete sier følgene om ramberg: Fortjener Ramberg plassen?
Alvorlig talt. Er det et svakhetstegn for Vår midtbane at Hansi starter hver kamp? For all del, han gjør seg vel ikke bort, men han har vel til gode å vise noe mer enn et  middels nivå? Både Simen, Bjørkøy, Kvisvik, Tarik og West har en eller annen slags spisskompetanse, etter min mening er ikke Ramberg annet enn en middels 1. divisjonsspiller? Gjør sjelden store feil, men samtidig varter han sjelden opp med de store prestasjonene. Sammenliknet med f.eks Risholt, som til tider presterte landslagsnivå, men også lavmål. Hvem av spillerne ville DU foretrukket? En gjenomsnittlig ok spiller, eller en spiller som veksler mellom artist og Dumbo uten magiske flygerevner?
Etter min mening er det et svakhetstegn at Hansi platser fast på vår midtbane...

Da snakker vi kansje om at her er det noe som jeg ikke forstår.. Du forsvarer ringberg helt opp som han skulle være Wayne Rooney eller noe, mens ramberg som beviser at han er for god for FFK, men siden Ramberg er en ekte fredrikstad gutt så blir gutter i klubben han tilhører....

blir jeg hatet av dette hat meg..

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
He he he. Keiko - djpete 1-0, blir en spennende andreomgang dette.

For å trekke tråden litt inn igjen. Jeg kan ikke se for meg Ringberg som midtstopper. Vi trenger en med god fart der, det er definitivt ikke Ringberg. Var leit når han dro, men når han først gjorde det, så får vi klare å leve uten, men fortsatt huske han for alle de utrolige gode minnene han har gitt oss.

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av FFK1903
He he he. Keiko - djpete 1-0, blir en spennende andreomgang dette.

For å trekke tråden litt inn igjen. Jeg kan ikke se for meg Ringberg som midtstopper. Vi trenger en med god fart der, det er definitivt ikke Ringberg. Var leit når han dro, men når han først gjorde det, så får vi klare å leve uten, men fortsatt huske han for alle de utrolige gode minnene han har gitt oss.
var litt offside når jeg skåra, men mål er mål.... 2 omgang kommer snart

Landslagsspiller

Lagt til:
Er ganske stor forskjell på det djpete og du sier her da keiko.. djpete kommer faktisk med en begrunnelse, det her jeg til gode å se fra deg..

og keiko, siden du bare slenger dritt og gjentar det samme hele tiden, kan du ikke bare holde deg unna debatten?? tror alle har fått med seg din mening nå..

og som du selv sier i ditt neste innlegg så var målet ditt offiside og ble korrekt annulert, djpete scorer i det påflølgende angrep

0-1!

Ære være Eggen jr.

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Culemart
Er ganske stor forskjell på det djpete og du sier her da keiko.. djpete kommer faktisk med en begrunnelse, det her jeg til gode å se fra deg..

og keiko, siden du bare slenger dritt og gjentar det samme hele tiden, kan du ikke bare holde deg unna debatten?? tror alle har fått med seg din mening nå..

og som du selv sier i ditt neste innlegg så var målet ditt offiside og ble korrekt annulert, djpete scorer i det påflølgende angrep

0-1!
du jeg kommer med mine agrumenter og jeg slenger ikke mere dritt en det du føler. jeg har rett til å svare når innlegg blir retta mot meg..  Gult kort for filming av mål

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av keiko99
djpete sier:  Keiko nå må du slutte med pisspreiket ditt om Ringberg, vis litt mer vett. Aksepterer fullt ut at du ikke vil ha Ringberg tilbake, men vis litt mer forståelse og ydmykhet når du omtaler FFK sin desidert viktigste spiller de siste 20 åra. Det har du mye å vinne på.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Keiko99 svarer: Piss prat.. du er i ferd med å bevege deg ut i ett område du snart ikke har mere erfaring.. se selv hva du sier om Ramberg..   djpete sier følgene om ramberg: Fortjener Ramberg plassen?
Alvorlig talt. Er det et svakhetstegn for Vår midtbane at Hansi starter hver kamp? For all del, han gjør seg vel ikke bort, men han har vel til gode å vise noe mer enn et  middels nivå? Både Simen, Bjørkøy, Kvisvik, Tarik og West har en eller annen slags spisskompetanse, etter min mening er ikke Ramberg annet enn en middels 1. divisjonsspiller? Gjør sjelden store feil, men samtidig varter han sjelden opp med de store prestasjonene. Sammenliknet med f.eks Risholt, som til tider presterte landslagsnivå, men også lavmål. Hvem av spillerne ville DU foretrukket? En gjenomsnittlig ok spiller, eller en spiller som veksler mellom artist og Dumbo uten magiske flygerevner?
Etter min mening er det et svakhetstegn at Hansi platser fast på vår midtbane...

Da snakker vi kansje om at her er det noe som jeg ikke forstår.. Du forsvarer ringberg helt opp som han skulle være Wayne Rooney eller noe, mens ramberg som beviser at han er for god for FFK, men siden Ramberg er en ekte fredrikstad gutt så blir gutter i klubben han tilhører....

blir jeg hatet av dette hat meg..

Jeg stiller et spørsmål ved om det er et svakhetstegn at en spiller starter, eller ikke. Ønsket en debatt for å høre andre sine synspunkter. Det er ganske stor forskjell på det, og å stort sett slakte en spiller som har vært vår desiderte målkonge i alle sesonger frem til Drillo kom. Virker som om Ringberg har gjort deg noe vondt, og det har han vel ikke?

Opprinnelig postet av keiko99
Du forsvarer ringberg helt opp som han skulle være Wayne Rooney eller noe
  Dette er feil Keiko. Ja Ringberg vil for alltid ha en plass i mitt FFK hjerte, men er ellers ganske lei av diskusjonen rundt han. Men en diskusjon rundt savnet av en målgjører er jeg med på, uten at jeg noengang har ropt på en retur fra Hamar.

Ramberg har i kampene etter mitt innlegg vært blant banens beste, kanskje han leste innlegget og det gikk en faen i han.:-) Det gleder meg veldig at Ramberg har hevet seg og fremstått som meget god, og jeg har ikke noe problem med å se at mine argumenter mot, og betegnelser av Ramberg, har vist seg feil i det siste.

PS. AT du leder 1-0 i en diskusjon må i såfall være verd å feire, kanskje med 3 poeng på mandag

Rød.... hvit... og patriot!

Landslagsspiller

Lagt til:
Til djpete:  Du sier....    Jeg stiller et spørsmål ved om det er et svakhetstegn at en spiller starter, eller ikke. Ønsket en debatt for å høre andre sine synspunkter.  Å nettopp der driver du slik du føler jeg driver mot ringberg... Ramberg er den klart beste spilleren å da er det hodeløs diskuskjon mener nå jeg...   si sier du:  Det er ganske stor forskjell på det, og å stort sett slakte en spiller som har vært vår desiderte målkonge i alle sesonger frem til Drillo kom. Virker som om Ringberg har gjort den noe vondt, og det har han vel ikke?

Så skal jeg lære deg en ting..  Når en spiller som ringberg ikke er god nok for FFK som jeg og drillo er helt enig i så var det beste å bli kvitt han for det vi fikk av kr en å la han gå gratis...  Så om det er drillo sin feil eller eggen.. ja det ser ut til i nyheter at eggen ville ha bort Ringberg like mye som drillo, men for meg spiller det liten rolle hvem som sitter med ansvaret for at Ringberg gikk.. Dette var det beste For laget FFK uansett.. Ringberg er ingen giftig spiss noe mere.. han var, men jeg å var en dyktig venstre ving spiller. Har jeg noe i mot ringberg:  Ja så lenge han gikk til en konkurerende klubb har jeg det, men ikke for at jeg tror han løfter klubben, men jeg hadde heller sett han i en klubb i en klubb i sverige.

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04

Lagt til:
Fra HamKam hold hevdes det fra enkelte at forholdet mellom Ringberg og Grodås ikke er helt som det skal være. Er visstnok en del gnisninger. Vet ikke om dette kan være noe av opphavet for ryktene?

FFK og Leeds United

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:
Ringberg var ikke på benken idag en gang... og står ikke noe sted at han er skadet, så han er nok fryst ut tenker jeg... eller blir sett på for dårlig... han får ingen lett jobb med å komme inn heller, for i 3 - 0 seieren til hamkam scoret kienast to mål og haraldsen ett

God bedring Dagfinn Enerly

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
De jakter også Thorstein Helstad

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Ringberg var ikke på benken idag en gang... og står ikke noe sted at han er skadet, så han er nok fryst ut tenker jeg... eller blir sett på for dårlig... han får ingen lett jobb med å komme inn heller, for i 3 - 0 seieren til hamkam scoret kienast to mål og haraldsen ett

På Teveee sa de at Ringberg var skadet. Men det er ikke sååå ofte at TV-journalistene vet hva de snakker om, da. :))))

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av denialsander

På Teveee sa de at Ringberg var skadet. Men det er ikke sååå ofte at TV-journalistene vet hva de snakker om, da. :))))

Uansett om han er skadet eller ikke, så tar han ikke plassen fra noen av de som spillte dagens kamp mot Rosenborg.
Ringberg var ikke god nok for FFK da han dro og er heller ikke god nok for Ham-Kam pr. dags dato.
Og til dere som gjerne vil ha ham tilbake i FFK:  hvem skal ha ta plassen fra i dagens FFK lag?

Ringberg hadde en flott opptur i FFK, som både var god for FFK og ham selv, men hans tilhengere må snart forstå at den epoken er slutt nå og høyst sannsynlig er den også det for Ringberg, som tippeligaspiller i Norge.

FFK på toppen i 2006

Landslagsspiller

Lagt til:
en kamma supporter sier følgene:  Skulle han ikke hente en sykkel eller noe sånt, da?

Ringber blir i Hamar for faen!!!

han blir rettert på det var dekkene til bilen, men han blir der.....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Snæbb1: Jeg støtter deg.. så skal vi se da om noen kan svare
hvordan ville dere  som mener at ringberg bør komme..sette opp deres lag med ringberg

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25