Høyreback på prøvespill
Syntes det hørtes lovende ut.
---------------------------
2006: CL, RL, "the double"...
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Fjedjik
Noen som fulgte treninga i dag, som kan legge inn en rapport???
Vi kan jo i mellomtiden lese f-b.no sin fyldige rapport her...
Det kommer nok til å bli mer av slikt fremover, FB skal vel ha tilbake abonentene sine som de har tapt på nettet.
Nå har Carlos trent med FFK et par dager, og Eggen sier masse godt om ham til fredriksatd blad, men prisen kan bli for høy for FFK..: http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060526/FFK/105260018/1017/AKTUELT
Lurer fælt på denne prisen, kan vel ikke være slik at en spiller fra et lag i costa Rica kan prises så vanvittig høyt uten at han har et godt potensiale.. hmmm
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Men det må vel være mulig og finne en god høyreback som har europeisk pass? Greit nok at Yherland er skadet og Garro ikke er god nok enda, men uansett så vil dette hindre deres utvikling på sikt. Kan man da ikke bruke de eventuelt pengene man trenger for CJ og prøve og finne en spiller fra nettopp Europa eller en sør- mellom-amerikaner med europeisk pass?
Dette er jeg helt enig i!
Mc Donald er absolutt god nok til å spille i 1. ellveren til FFK, dersom han er 100% skadfri. Det er selvfølgelig også Brian West , men forløpig ikke Garro.
Uansett så er det jo dumt at kun to av disse kan være med i troppen til enhver tid. Og hvis Carlos Johnson er så god som det blir sagt, så må jo han være selvskreven på laget. Det vil si at enten West eller Mc Donald må spille på 2. laget i 3. divisjon og det er de begge alt for gode til.
Det som antageligvis vil skje dersom denne Carlos Johnsen kommer, er at både Mc Donald og Garro blir leid ut, og det ville vært veldig synd.
Nå er det sikkert mange som meg som har gledet seg til at i hvertfall Mc Donald virkelig skulle slå ut i full blomst i år, og det får vi sikkert også oppleve, men da blir kanskje i en annen klubb enn FFK.
FFK på toppen i 2006
Støtter opp om disse innlegga 100%
Fordi som husker litt tilbake , ble en forsvarspiller fra usa dumpet på argumentet om disse 2 talentene.
Nå vingles det tilbake.
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

Han heter forresten Carlos Johnson......
Kanskje ikke så gjennomtenkt av meg heller, hvis det var han fra usa du mente.
Opprinnelig postet av Kongerapærn
Det var et gjennomtenkt innlegg keiko.
Han tenkte nok på han fra USA
Opprinnelig postet av Kongerapærn
Det var et gjennomtenkt innlegg keiko.ja der dreit du deg jaggu ut
jeg tenker på han fra usa.... for blind er jeg ikke så jeg vet hvem costarica mannen er 
Opprinnelig postet av keiko99
Hva het han igjen... ? jeg kommer ikke på det.
Wade Barrett eller noe?
Foresten har jeg lagt merke til at Vebjørn spiller i Sarpsborg FK, og at SFK ikke gjør det så godt i 2 divisjon iår...
God bedring Dagfinn Enerly
Opprinnelig postet av FFK1903
Takk det var godt å få dette ute av værden...Opprinnelig postet av keiko99
Hva het han igjen... ? jeg kommer ikke på det.
Wade Barrett eller noe?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
West har spilt venstre kant de siste kampene. Kvisvik er pr i dag andrevalg på denne plassen. En skadefri MacDonald vil i beste fall være tredjevalg, og dermed er sjansene for at han er i samme tropp som West ( som også har vært skadeutsatt) veldig liten.
Det er vel svært lite som tilsier at Mc Donald er regnet bak Kvisvik nå tror jeg... Hadde han vært skadefri tror jeg han hadde vært et klart andrevalg, men det er jo fullt mulig å spille med Brian på helt andre steder å da.. Ser ham gjerne i midten foran, sammen med Mishy
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Kvisvik som sentral midtbanespiller for å slå innlegga? Det er vel derfor man spiller på kanten, vel - nettopp for å slå innlegg?han fikk prøvd seg som det på landslaget og når media snakker med Kvisvik sier han at det er nok der jeg kommer til å spille fremover for jo eldre en blir jo lenger bak spiller en sa en fleipene Raymond
3 - 2 = 1 i dette regnestykket beskrevet ovenfor.
Da åpner det seg jo muligheter for en costarikaner tli.
Hariede sa at kvisvik ville passe som sentral mittbane spiller så han kan slå innlegga... kansje det kunne blitt prøvd å
Han får jo ikke slått innlegg fra midten, men han kan slå stikkpasninger igjennom til West. Hvis du bruker at han skal slå mere innlegg som argument for å spille i midten er du jo dum.. Innlegg slås fra kanten det keiko
Opprinnelig postet av ffkmufc
Hariede sa at kvisvik ville passe som sentral mittbane spiller så han kan slå innlegga... kansje det kunne blitt prøvd å
Han får jo ikke slått innlegg fra midten, men han kan slå stikkpasninger igjennom til West. Hvis du bruker at han skal slå mere innlegg som argument for å spille i midten er du jo dum.. Innlegg slås fra kanten det keiko
Knut Torbjørn Eggens plan med Raymond Kvisvik i år var å bruke ham på midten, som servitør til spissene våre, så keiko har nok helt rett i sine uttalelser, ffkmuf. Forøvrig synes jeg det forteller mere om deg selv, enn om keiko, når du påstår at han er dum.
At Kvisvik skulle spille sentralt i år, ble forøvrig bekreftet ved flere anledninger sist vinter både av KTE og Kvisvik selv. At dette ikke har skjedd er nok først og fremst på grunn av at KTE har endret sitt valg av spillesystem og gått over til 4-3-3, men også det faktum at Kvisvik har slitt med skader.
4-3-3 er et system som passer Kvisvik dårlig, derfor vil han nok også i fremtiden slite med å spille seg til en fast plass med dette systemet.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av ffkmufc
Knut Torbjørn Eggens plan med Raymond Kvisvik i år var å bruke ham på midten, som servitør til spissene våre, så keiko har nok helt rett i sine uttalelser, ffkmuf. Forøvrig synes jeg det forteller mere om deg selv, enn om keiko, når du påstår at han er dum.![]()
At Kvisvik skulle spille sentralt i år, ble forøvrig bekreftet ved flere anledninger sist vinter både av KTE og Kvisvik selv. At dette ikke har skjedd er nok først og fremst på grunn av at KTE har endret sitt valg av spillesystem og gått over til 4-3-3, men også det faktum at Kvisvik har slitt med skader.
4-3-3 er et system som passer Kvisvik dårlig, derfor vil han nok også i fremtiden slite med å spille seg til en fast plass med dette systemet.
Snæbbus, det ffkmufc mente var vel at de fleste fotballspillere slår innlegg fra KANTEN av banen - mens Kvisvik plassert på midten vil slå PASNINGER.

Om keiko99 er dum eller ikke fordi han fortsatte å bruke ordet innlegg skal ikke jeg legge meg opp i.

Uansett: Hva Hareide måtte si og mene er forøvrig helt irrelevant for hva FFK gjør. Men jeg håper vi etterhvert vil se en lagoppstilling som dette:
Toth
Tarik - Brenne - Kvisvik - Ramberg - Bjørkøy
Bertie - Piroja - Bora - PAC
Shaaban
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Om keiko99 er dum eller ikke fordi han fortsatte å bruke ordet innlegg skal ikke jeg legge meg opp i.

Uansett: Hva Hareide måtte si og mene er forøvrig helt irrelevant for hva FFK gjør. Men jeg håper vi etterhvert vil se en lagoppstilling som dette:
Toth
Tarik - Brenne - Kvisvik - Ramberg - Bjørkøy
Bertie - Piroja - Bora - PAC
Shaaban
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
keiko99 lurer på noe
er det noe som heter at inleggene må komme fra kantene ?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25