Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Stabæk 16. mai

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Laget er jo allerede tatt ut...

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Rune.. jeg gir opp føre kampen begynner jeg se              hehe

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av keiko99
Rune.. jeg gir opp føre kampen begynner jeg se              hehe

Jeg gir ikke opp før slaget er tapt. Vi kan slå alle lag med innsats. Så jevn er fotballen blitt. Men så var det det med stabiliteten da ??

Knøttespiller

Ble medlem: 23 mar 06

Lagt til:
i dag trener vi en seier for å henge med...men stabæk er ikke noe dårli lag det,så jeg tror det blir tøft i dag!!

Landslagsspiller

Lagt til:
Sist vi spilte 16.mai kamp endte det 3-3 ( mot Sogndal i 2004 ). 10399 var det på tribunen den gang. Greier vi å slå det nå ??

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Sist vi spilte 16.mai kamp endte det 3-3 ( mot Sogndal i 2004 ). 10399 var det på tribunen den gang. Greier vi å slå det nå ??

NEI!!!

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:
sist vi spilte 16 mai kamp endte det 0-0 mot vif på ullevål, og året før der spilte vi 3-3 mot sogndal, får håpe vi fortsetter trenden med poeng i 16 mai kampen, men blir tøfft, jeg må si at jeg faktisk er litt i tvil om vi klarer det nå, men med innsatts og tæl og vilje, og med spill som mot vif, så tror jeg vi har en fair sjanse....

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til:
Må si jeg er utrolig spent i dag. Helt enig med dem som mener dette blir en nøkkelkamp. FFK-Stabæk handler om mye mer enn 3 poeng - det handler om selvfølelsen til spillerne og laget.

Selv om vi har vært et bunnlag poengmessig omtrent helt fra starten i år, så har det jo vært mye bra innsats (Brann, Viking, VIF). Dette har sikkert hjulpet spillerne til å beholde trua.

Etter den begredelige Molde-kampen har spillerne sjansen til å bevise overfor seg selv at de duger til noe bedre. Men spiller de dårlig og taper, tror jeg følelsen av å være et bunnlag også spillemessig virkelig begynner å feste seg. Da kommer de negative tankene og krisestemningen, noe som kan komme til å prege innsatsen også i de neste kampene.

Et tap i dag kan bli starten på noe riktig ille. Her handler det om å spille på seg selvtillit igjen

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
sist vi spilte 16 mai kamp endte det 0-0 mot vif på ullevål, og året før der spilte vi 3-3 mot sogndal, får håpe vi fortsetter trenden med poeng i 16 mai kampen, men blir tøfft, jeg må si at jeg faktisk er litt i tvil om vi klarer det nå, men med innsatts og tæl og vilje, og med spill som mot vif, så tror jeg vi har en fair sjanse....

Slutt å pirk. 16.mai kamper spilles hvert år. Du så godt at jeg mente på Stadion.

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Endret:
Ikke en dritt med FFK - Stabæk å gjøre, men Olof Hviden Watson har scoret for Odd mot Rosenborg. Ser ut som han har fått tid av Sandstø og blir satset på.

Det som derimot har mye med FFK å gjøre er at West har scoret

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til:
ÅÅÅÅ!!! Det var så deilig med seier. Unødvendig at Stabæk fikk den nettkjenninga, men det blir en bagatell nå. Nå blir det plankekjøring mot Sandefjord og Tromsø. Jeg syns så synd på Tarik. Han er så utrolig god, men han får ikke scora! Du får det til en dag Tarik, bare vent! Alle (med unntak) av Tronseth briljerte i dag. 3 poeng!!!

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:
Fy fader så deilig! Jævelig viktig seier idag folkens! 

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Syns at Rajo og Hans Erik utmerker seg i dag, begge spiller meget godt. West og Tarik var også veldig farlige på kontringer. Litt skuffa over Simen, mener han bør spille bedre... Og veldig skuffa over Are.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Jeg er stor fornøyd med spillrene å kampen...

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Scout
ÅÅÅÅ!!! Det var så deilig med seier. Unødvendig at Stabæk fikk den nettkjenninga, men det blir en bagatell nå. Nå blir det plankekjøring mot Sandefjord og Tromsø. Jeg syns så synd på Tarik. Han er så utrolig god, men han får ikke scora! Du får det til en dag Tarik, bare vent! Alle (med unntak) av Tronseth briljerte i dag. 3 poeng!!!

Nå får du se å roe deg ned. Plankekjøring du meg i æslet. Det er sånn holdning jeg ikke vil vi skal ha. Det ser ut til å smitte over på spillerne det. Etter en seier, og så er det full fart med et tap igjen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:
Gratulerer FFK med en flott, fortjent seier.
Enig at Raio & Hans Erik storspilte, og det var flott å se samarbeidet mellom Tarik & West til tider.
Tarik blir en storspiller. Dersom mulig tegn 5 års kontrakt.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av ffkmufc
Syns at Rajo og Hans Erik utmerker seg i dag, begge spiller meget godt. West og Tarik var også veldig farlige på kontringer. Litt skuffa over Simen, mener han bør spille bedre... Og veldig skuffa over Are.

Ærlig talt så synes jeg Ramberg var mindre bra i 1.omgang, men at han tok seg opp stort i 2. Ble overraska at han fikk bestemannsprisen.

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til:
Helt enig i at Ramberg var mindre god i 1 omgang! Tok seg riktignok opp i 2 omgang, men absolutt ikke vår beste!! Raio var som vanlig helt KONGE bak og foran var Tarik meget god! Siden det virker som om dem ville la en annen få gleden av å bli kåret til banens beste burde det definitivt vært Tarik! Den oppmuntringen hadde han fortjent!

Å ramberg må lære seg å SKYTE!! Særlig når pasningene foran mål alltid blir surra bort likevel!
Å en ting til, jeg savner Bora...... Are holder desverre langt ifra nivået hans!

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av frekkrik
Helt enig i at Ramberg var mindre god i 1 omgang! Tok seg riktignok opp i 2 omgang, men absolutt ikke vår beste!! Raio var som vanlig helt KONGE bak og foran var Tarik meget god! Siden det virker som om dem ville la en annen få gleden av å bli kåret til banens beste burde det definitivt vært Tarik! Den oppmuntringen hadde han fortjent!

Å ramberg må lære seg å SKYTE!! Særlig når pasningene foran mål alltid blir surra bort likevel!
Å en ting til, jeg savner Bora...... Are holder desverre langt ifra nivået hans!

Fikk ikke Ramberg bestemannsprisen i forrige hjemmekamp å da ?? Jeg synes Raijo har vært best i begge 2 jeg.

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til:
Mener vel ganske sikkert at det var Raio som fikk den ist å! Hvis ikke hadde det vært enda mer tragisk, for han kledde jo av engaspillerne!

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til:
Tarik var god han og synd han ikke får nettkjenning. Men jeg så kampen på TV og det er Toth som er den helt store fremme idag. Han serverer også to utrolig fine pass til West som scorer på den ene og det er han som legger ut i feltet igjen når Tarik nesten brasser imål. Toth fikk også i tillegg til Tarik mye skryt fra kommentatorene. I tillegg må Sørli trekkes frem. FFK burde vunnet mye mer enn 2-1 idag og det er Tariks mål som mangler samt at Toth burde satt ett. Uansett, plankekjøring mot Sandefjord blir det ihvertfall ikke. Sandefjord er gode og burde slått Viking borte idag.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06

Lagt til:
Er igrunn en fæn av Ramberg og synes han varter opp med teknisk finspill rett som det er, men 1. omgangen var ikke helt toppers fra hans side. Kom seg veldig i 2.omgang da. 
Synes også bb burde vært Tarik. Er en fryd å se den gutten spelle foppal.

Vin og blomster på bordet...

Knøttespiller
Ble medlem: 19 mai 03

Lagt til:

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av frekkrik
Mener vel ganske sikkert at det var Raio som fikk den ist å! Hvis ikke hadde det vært enda mer tragisk, for han kledde jo av engaspillerne!

Er rimelig sikker på at Raijo ikke fikk den sist. Jeg var sikker på at han skulle få den nemlig. Og ble overraska at han ikke fikk den.

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av smarkuss

Her er Fotballmagasinets versjon av kampen:

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=3129&title=Fredrikstad_valset_opp_med_Stabæk

De kårer Tarik til banens beste. Og ++ til Ramberg og Sørlie.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25