Husk meg
Brukernavn
Passord

Molde-FFK kamptråd

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:

Kort og godt:
Opp som ei løve, ned som skinnfell.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av frecjoha

Gruer meg til Molde-FFK kampen.
Statistikken taler mot oss.
Når noen har spilt over ”forventing”, går de som oftest på en smell kampen etter.
Det var heller ingen unntak for FFK i fjor, alle husker hvordan det gikk etter RBK kampen.

At Molde tapte i dag, er vell heller ikke heldig.
Nei nå gruer jeg meg, men håper på det beste.

Ønsker bare å trekke frem hva jeg sa tidligere i uken.  Er bare så utrolig skuffet nå...

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.

Knøttespiller
Ble medlem: 05 okt 04

Lagt til:
Mista bildet jeg og.. Sikkert like greit, så kanskje jeg får tilbake de jævla 50 spenna jeg kasta bort på denna kampen..

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Kan ikke jeg også miste det? Synes forresten Wiig har gjort et bra innhopp. Klarer det som ingen FFK-spillere har klart. Dempe ballen og holde den i laget.

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til:
TAKK! Mistet det jeg også!!!!

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
He he, det er bra vi ikke er skuffa over å miste det værtfall. Hadde vært værre å miste det hvis det var 1-1

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:
like greit uten bilde og lyd ja.. MØKKA kamp

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av ffkmufc
He he, det er bra vi ikke er skuffa over å miste det værtfall. Hadde vært værre å miste det hvis det var 1-1

selvsagt er vi ikke skuffa, håper alle her kan heller bruke tiden på å skrive mail til tv2 og takke dem for dette enn å vise spillerne noe som helst oppmerksomhet

blir forbanna...trist at de skal vise en slik innstiling ovenfor supporterne

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til:
NEEEEIIIII!!!! Fikk nettopp tilbake lyd og bilde!!! Lukker øynene, og holder for ørene.....

Landslagsspiller

Lagt til:
Nå kom molde med 6 mann mot våre 3 sa de på f-b... hva skjer egentlig, det skal ikke væra mulig

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Trodde sensuren var fjernet i Norge jeg. Tydeligvis ikke...

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:
ja da var tragedien avgjort.. Bra jobba gutta

Landslagsspiller

Lagt til:
Da blei det 4-0. Rævva! Nå må noe skje fram mot neste kamp, detta holder ikke!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:
Ikke noe kult og bo på vestlandet nå.. Skal på fest med 4-5 moldensere ikveld.. og tro om jeg får høre hvor gode Molde var idag da... Jeg gremmes

Landslagsspiller

Lagt til:
Jeg skal ta 12 timer buss for å se 16.mai-kampen. Å som jeg gleder meg....

Fredd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Send Eggen opp til Trondheim igjen. Han har ingenting å vise til verken med FFk eller noe annet lag.
Han må være en utrolig dårlig motivator.
Nå spiller de like dårlig som de gjorde i lange tider ifjor. 
Det virker for meg at Eggen ikke får frem det beste i spillerne. Det hjelper ikke å gjøre det en gang iblant.
Så istede for sende noen spillere ut så dropp treneren!!!!!!!

jorhan

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:
Endret:
Hoder må rulle, og høili må kontaktes, nå driiiiiiter jeg i hvem som ikke får ha hevet hode eller ikke..nye spillere trengs og en mann kan fikse det med pengene....

Eggen, vær stor nok til å trekk deg...dette duger bare ikke...

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til:
For en tafatt gjeng.... innsats er mangelvare. I dag var Brenne den med minst innsats av dem alle. Han gidder jo ikke å prøve en gang. Nei, dette var forferdelig. Molde var bedre enn oss i alle ledd og situasjoner. FFK savnet tydeligvis en Ramberg på midten. Tronseth bommet gang på gang mot Friend. 
FFK klarer visst aldri å spille 2 bra kamper på rad...
Blir mye frustrasjon sånn rett etter kampen... men nå er jeg skuffet

A-lagspiller

Lagt til:
Noen som har noen forslag til Stabæk-kampen? I dag var forsvådt alle dårlige.. men er det noen steder hvor det er aktuelt med bytter? En mulighet er jo å la Hoås spille fra start etterhvert. Men i de minuttene jeg så ham i dag (før FXT valgte å spare meg for mer lidelse ved å gjøre skjermen svart...) gjorde han ikke så mye av seg, synes jeg. Så er spørsmålet om Tronseth bør få fornyet tillit. Han var vel ikke så mye mer ræva enn de andre i dag, men innbiller meg at Bora ikke ikke hadde laget et likte amatørmessig straffespark. Hele kroppsholdningen til Tronseth var jo rettet mot spilleren, og ikke mot ballen i det hele tatt. Et sted det uansett blir bytte er jo i mål, og kanskje er Rami litt på vei til VM allerede. Var vel ikke direkte medskyldig i noe, men synes han har stått sterkere før. Vel, så mange spørsmål... så få svar.... 

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av jorhan

Send Eggen opp til Trondheim igjen. Han har ingenting å vise til verken med FFk

Bare to opprykk?

Alvorlig talt folkens. I dag var vi helt 100% ræva, greit, men det betyr ikke at "hoder må rulle" og folk må sendes tilbake både her og der. Lag har spilt dårlige kamper før og kommet tilbake før. La oss ha litt perspektiv her.

Landslagsspiller

Lagt til:
Ramberg kommer jo inn igjen, og jeg håper også at Kvisvik og Bora starter den kampen. Da trur jeg Are, Røn og Tarik går ut.

A-lagspiller

Lagt til:
Synes det blir helt på trynet å rope på Eggens avgang. At han er en god trener og bra motivator har han vel vist ved å få laget opp et par divisjoner på like mange år... Tror ikke det er noen enkle forklaringer her. 

Landslagsspiller

Lagt til:
Det er helt klart ikke Eggen som må gå, han har vist at han duger. Trur heller spillerne må gå i seg sjøl, døm må jo værtfall vise innsats.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av jorhan

Send Eggen opp til Trondheim igjen. Han har ingenting å vise til verken med FFk eller noe annet lag.
Han må være en utrolig dårlig motivator.
Nå spiller de like dårlig som de gjorde i lange tider ifjor. 
Det virker for meg at Eggen ikke får frem det beste i spillerne. Det hjelper ikke å gjøre det en gang iblant.
Så istede for sende noen spillere ut så dropp treneren!!!!!!!

Nå er vi i gang ja...

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
vi kan trøste oss med 1 ting...  det er tett fra bunnen til 7 plass så

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25