Husk meg
Brukernavn
Passord

Football Manager 2006

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Og når man snakker om Freddy Adu. Han er helt umulig å få tak i når man spiller FM 05 eller 06. Og at noen her greier å få tak i han tar jeg ikke for god fisk. Han får jeg ikke tak i selv om han er uten klubb. Så at dere skulle få tak i han lettere enn meg tror jeg ikke mye på. I hvertfall ikke når dere spiller FFK.

Men spiller som jeg har hatt sansen for når jeg spiller andre lag er Cherno Samba.

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og når man snakker om Freddy Adu. Han er helt umulig å få tak i når man spiller FM 05 eller 06. Og at noen her greier å få tak i han tar jeg ikke for god fisk. Han får jeg ikke tak i selv om han er uten klubb. Så at dere skulle få tak i han lettere enn meg tror jeg ikke mye på. I hvertfall ikke når dere spiller FFK.

Men spiller som jeg har hatt sansen for når jeg spiller andre lag er Cherno Samba.

Hvis du sikter til det jeg skrev, så står det at hvis du styrer en klubb  med bedre økonomi er han verdt en titt..

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av wergis

Hvis du sikter til det jeg skrev, så står det at hvis du styrer en klubb  med bedre økonomi er han verdt en titt..

Er det noe lettere å få tak i Kaka synes du ??

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:

Er det noe lettere å få tak i Kaka synes du ??

Har aldri prøvd å fa tak i Kaka med FFK, noe jeg virker usansynlig at skal skje t.o.m på et spill.. Når jeg sjelden får tak i jevngode norske spillere til klubben engang..

Men det jeg skrev hadde vel egentlig ingen ting med Kaka å gjøre..

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Til og med du er tvilende til at man kan få tak i Kaka til FFK. Noe jeg poengterte til Ebenfalk2.

Har spilt litt FM06 selv og har etterhvert fått litt peiling, Men har med FFK klart og føre de til 6 seriemesterskap på rad, 4 RL og EURO cup seier, Har også deltat i CL 5 sesonger, stadion har en kapasitet på 21500 har Kaka som playmaker og ett slo ut Barcelona av CL nå sist.

Det med at jeg nevnte Kaka var egentlig får å få et synspunkt fra deg. Ikke for at du hadde nevnt han.

Landslagsspiller

Lagt til:
Til og med du er tvilende til at man kan få tak i Kaka til FFK. Noe jeg poengterte til Ebenfalk2.

Har spilt litt FM06 selv og har etterhvert fått litt peiling, Men har med FFK klart og føre de til 6 seriemesterskap på rad, 4 RL og EURO cup seier, Har også deltat i CL 5 sesonger, stadion har en kapasitet på 21500 har Kaka som playmaker og ett slo ut Barcelona av CL nå sist.

Det med at jeg nevnte Kaka var egentlig får å få et synspunkt fra deg. Ikke for at du hadde nevnt han.

Da skjønner jeg..
 Jeg oxo stiller meg tvilende til at noen i det hele tatt kan få tak i kaka til FFK selv i 2011!! Jeg har  nå kommet meg til CL og vinni serien har noen mill å rutte med, men jeg fikk ikke tak i Myhre en gang fra free transfer i en alder av 35..
Det lukter litt editor spør du meg

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:

Da skjønner jeg..
 Jeg oxo stiller meg tvilende til at noen i det hele tatt kan få tak i kaka til FFK selv i 2011!! Jeg har  nå kommet meg til CL og vinni serien har noen mill å rutte med, men jeg fikk ikke tak i Myhre en gang fra free transfer i en alder av 35..
Det lukter litt editor spør du meg

Derfor synes jeg det ikke er noe vits i å komme med sånt selvskryt som Ebenfalk2 gjorde. At vi kan komme med innput på spillere har jeg sansen for. Men det må være troverdig det man holder på med.

Min kaptein på FFK laget tidlig var Flittie Onstad fra Lyn.

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
Endret:
Spiller med FFK i FM  2006. Fikk Adu på Free Transfer i 2008 sesongen etter at både FFK og PSG(!!) gav han kontraktsforslag. (I utgangspunket ville han ikke, men med en fet sign-on bonus gikk det) Dessverre skrev han bare under for ett år, så jeg mista han til Espanyol etter en sesong (også på Free Transfer), men jo det er mulig  å få tak i slike spillere. Den sesongen han var hos meg var jeg forrøvrig også i CL. Han fikk da bare med seg en halv sesong der, men ble likevel toppscorer og beste spiller i turneringen.

Har nå etter fem sesonger vunnet Royal League fire ganger (Hoås toppscorer i en av seminfinalene med 8(!) mål) , den norske serien to ganger. Aldri den norske cupen. Kom til Semifinale i UEFAcupen og kvartfinale i CL

Uansett: poenget varat det er mulig å få Adu til FFK, om enn kun for en sesong :)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Spilte i den norske serien på cm 03/04, men det ble egentlig bare en parodi på virkeligheten. Etter er par sesonger var det brått 4-5 lag som kunne handle spillere i millionklassen. Aalesund kjøpt blant annet en middelmodig spiller fra et annet TL-lag for 30 millioner! Norge fikk etter hvert alltid med to lag i Champions League, og de kom langt. Tror jeg blant annet, med FFK såklart, slå ut Deportivo i kvartfinalen med 8-3 hjemme og 4-0 hjemme. Det blir jo helt urrealistisk, og det var ikke sånn at jeg var kommet så utrolig langt i spillet heller. Enda mer urealistisk er at Moss rykket opp, og gjorde det bra selv med dårlig økonomi og ble styrt av kreditorer.

Det ble en del profiler i Tippeligaen også, husker ikke eksakt hvilke spillere som beriket vår liga, men det var velkjente navn i hvert fall. Da mistet brått spillet mye av sjarmen, og jeg begynte å spille med Premier League-lag igjen.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av FFK1903
Spilte i den norske serien på cm 03/04, men det ble egentlig bare en parodi på virkeligheten. Etter er par sesonger var det brått 4-5 lag som kunne handle spillere i millionklassen. Aalesund kjøpt blant annet en middelmodig spiller fra et annet TL-lag for 30 millioner! Norge fikk etter hvert alltid med to lag i Champions League, og de kom langt. Tror jeg blant annet, med FFK såklart, slå ut Deportivo i kvartfinalen med 8-3 hjemme og 4-0 hjemme. Det blir jo helt urrealistisk, og det var ikke sånn at jeg var kommet så utrolig langt i spillet heller. Enda mer urealistisk er at Moss rykket opp, og gjorde det bra selv med dårlig økonomi og ble styrt av kreditorer.

Det ble en del profiler i Tippeligaen også, husker ikke eksakt hvilke spillere som beriket vår liga, men det var velkjente navn i hvert fall. Da mistet brått spillet mye av sjarmen, og jeg begynte å spille med Premier League-lag igjen.

Kan jeg spørre om hvorfor du fikk 2 hjemme kamper i cl?

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:
jeg har spilt fm nå, men har gitt opp spillet, og spiller fifa06

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av ffkmufc
Kan jeg spørre om hvorfor du fikk 2 hjemme kamper i cl?

Tok en Juventus-finte av de sjeldne og bestakk hele UEFA  He he, var nok heller jeg som bommet grovt på tastene her, skulle selvfølgelig være 4-0-seier borte.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til:
er det noen her som er åpen for å fikse et kjempe lan eller???

Lasse Båtstad

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
er det noen her som er åpen for å fikse et kjempe lan eller???

Har prøvd det på å fikse slikt før, men må si at jeg og de jeg skulle spille med ikke fikk det til.. mulig jeg er bare dum, men sånn var det da den gang..

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:
Jeg endte på 5 plass etter 1 sesongen med FFK på FM, deretter forsterket jeg laget med bl.a. nanskog fra stabæk, da endte jeg på 4 plass, der etter endte jeg på 3 plass,  det på følgende året ble det seriegull, 1 poeng forran Aalesund(!!!!) moss spilte også i TL denne sesongen, men de endte opp med 1 (!!) seier, ett par uavgjort og resten tap, (seieren kom selvfølgeli mot FFK!!! t.o.m. på spillet  har FFK mosse kompleks, tap på melløs, og uavgjort hjemme! Men i cupen gjorde de det bra, året før de rykket opp vant de finalen, og året FFK vant serien, kom moss til fianalen igjenn, menda ble de satt til side av ett hel tent FFK lag på gull jakt, fasiten sa 3-1 etter ekstra omganger! The dubble i 2009 altså!  Vant RL 2 ganger, mens 2 plass i RL som beste plassering ellers. i 2010 vant jeg serien igjen, men  cupen fikk brå en brå stopp i kvarten mot RBK, (som forsåvidt rykket ned i 1 div i 2007 men rett opp igjen det påfølgene året) Nå er det 2011 og da fikk jeg endel tilbud, og falt for fristelsen til å si ja til bolton, er der nå, og har hentet med meg tarik og mathias Eiknes fra FFK (opprinelig fra sogndal tror jeg) de herjer i PL og står med 4 scoringer vær på 6 kamper, ikke for at det hjelper nevneverdig, scorer i gjennomsnitt 3 mål i kampene mine, men slipper alltid inn 4 eller fler, har tapt 4 av 6 kamper, ligger på nest siste plass med 4 poeng, og savner Fredrikstad og Nye Fredrikstad Stadion med over 21000 elleville fans!!!

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Jeg endte på 5 plass etter 1 sesongen med FFK på FM, deretter forsterket jeg laget med bl.a. nanskog fra stabæk, da endte jeg på 4 plass, der etter endte jeg på 3 plass,  det på følgende året ble det seriegull, 1 poeng forran Aalesund(!!!!) moss spilte også i TL denne sesongen, men de endte opp med 1 (!!) seier, ett par uavgjort og resten tap, (seieren kom selvfølgeli mot FFK!!! t.o.m. på spillet  har FFK mosse kompleks, tap på melløs, og uavgjort hjemme! Men i cupen gjorde de det bra, året før de rykket opp vant de finalen, og året FFK vant serien, kom moss til fianalen igjenn, menda ble de satt til side av ett hel tent FFK lag på gull jakt, fasiten sa 3-1 etter ekstra omganger! The dubble i 2009 altså!  Vant RL 2 ganger, mens 2 plass i RL som beste plassering ellers. i 2010 vant jeg serien igjen, men  cupen fikk brå en brå stopp i kvarten mot RBK, (som forsåvidt rykket ned i 1 div i 2007 men rett opp igjen det påfølgene året) Nå er det 2011 og da fikk jeg endel tilbud, og falt for fristelsen til å si ja til bolton, er der nå, og har hentet med meg tarik og mathias Eiknes fra FFK (opprinelig fra sogndal tror jeg) de herjer i PL og står med 4 scoringer vær på 6 kamper, ikke for at det hjelper nevneverdig, scorer i gjennomsnitt 3 mål i kampene mine, men slipper alltid inn 4 eller fler, har tapt 4 av 6 kamper, ligger på nest siste plass med 4 poeng, og savner Fredrikstad og Nye Fredrikstad Stadion med over 21000 elleville fans!!!

Etter det jeg har fått med meg når det gjelder dette spillet så er det at jeg aldri mottar tilbud fra utenlandske klubber. Kun landslag. Så at du har fått tilbud fra Bolton skjønner jeg ikke. Ikke engang når jeg vant Champions League fikk jeg slike tilbud. Men fra landslaga rundt omkring fikk jeg det.

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:

Etter det jeg har fått med meg når det gjelder dette spillet så er det at jeg aldri mottar tilbud fra utenlandske klubber. Kun landslag. Så at du har fått tilbud fra Bolton skjønner jeg ikke. Ikke engang når jeg vant Champions League fikk jeg slike tilbud. Men fra landslaga rundt omkring fikk jeg det.

hva du får tilbud om av jobber vet jeg ikke, men jeg har fått tilbud fra klubber som fck, southampton, brøndby, bolton og i norge brann, vif og follo...

landslag derimot har jeg aldri blitt kontaktet av. jeg tror dette er tilfeldig fra spill til spill,

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til:

Som FFK-manager fikk jeg året 2010 eller 2011 tilbud fra Wales som jeg takket ja til. Synes det virket som en brukbar utfordring. 1. landslagssesong er gjennomført og jeg fikk Wales kvalifisert til EM etter å ha kommet på 2.plass bak England i kval-gruppa. Måtte også spille en kvalkamp mot en annen toer, Serbia Montenegro. Feiet de av banen med 5-1 på bortebane, og satt på cruisekontrollen og vant 2-1 hjemme. 
Snart starter VM-kvalen...

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com

Landslagsspiller

Lagt til:

hva du får tilbud om av jobber vet jeg ikke, men jeg har fått tilbud fra klubber som fck, southampton, brøndby, bolton og i norge brann, vif og follo...

landslag derimot har jeg aldri blitt kontaktet av. jeg tror dette er tilfeldig fra spill til spill,

Sikker på at det er Football Manager 2006 du spiller da ?? For at det er forskjell fra spill til spill tror jeg ikke en døyt på.

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til:
Det er klart det kan være forskjell fra spill til spill - avhengig av hvilken patch du bruker, samt hvilke bakgrunnsligaer du eventuelt har med i saven din.

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com

Landslagsspiller

Lagt til:
Havnet forøvirg på 8.plass den første sesongen hvor jeg fortsterket og mistet gode spiller.... Bora og Simen har begge dratt til utlandet og signerte for Reggina, inn har Geir Ludvig Fevang kommet, og Per Nilsson, har også Raio Piiroja i forsvaret:
Keeper: Steinar Sørlie, Rami Shaaban, Jan Kjell Larsen
Forsvar: Berti, pål Andre, Vidar Martinsen, Raio Piiroja, Roger Helland, Per Nilsson, Knut Henry Haraldsen, Espen Ruud, Steffen Hagen
Midtbane: Bjørkøy, Fevang, Or Nelas, Ramberg, Kvisvik, Yherland MacDonald, Tarik, flere, men de husker jeg ikke
Spisser: Nannskog, Tegstrøm, Toth, West, Hoås, Wiig har flere spillere, men husker ikke navna på dem

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Vel, har kastet meg inn i dette spillet jeg også, og her er stallen min som skal møte Viking høsten 2006  :

Vlg Inf Navn Posisjon
Kee Rami Shaaban Kee
FH Are Tronseth F S
FV John Källström F HV
FS Gul Matej Mavric F HS
FS Ove Bora Zivkovic F S
MH Tarik Elyounoussi OM/A S
MV Øns Trond Erik Bertelsen F/VB/M V
MS Tero Koskela M S
MS Gul Raymond Kvisvik OM V
AS Utl Dejan Mustur SP
AS Utl Brian West OM HS, A S
R1 Lit Håvard Johannessen Kee
R2 Gul John Anders Bjørkøy DM
R3 Skd Jesper Winther SP
R4 Gul Hans Erik Ramberg M S
R5 Ove Øyvind Hoås OM V, SP
R6 Mihály Tóth SP
R7 Mergim Dervishi M S
- Lars Blixt F HV
- Skd Raio Piiroja F S
- Agim Shabani F S
- Lst Pål Andre Czwartek F/VB H
- Skd Sturla Grøtta Grav F/M S
- Peter Lind M S
- Utl Madiou Konatè SP

Kjører 4-4-2 Counter for øyeblikket og ligger på 12 plass

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----

Landslagsspiller

Lagt til:
Jeg vant tippeligaen, har hentet en god del spillere nå, og har fått trenertilbud fra RBK, blant dem jeg har henta så har det vært Johan Dahlin, Knut Henry Harldsen, Matej Mavric, Steffen Hagen, Bertie, Espen Hoff, Årst og noen flere...
Vurderer å ta over RBK, men fortsetter nok i FFK

God bedring Dagfinn Enerly

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:
Endret:
Spiller for øyeblikket med RBK..
Et must er å hente inn Mikael Dahlberg fra Sundsvall,han scorer i bøtter og spann

Spiller altså med dette laget nå i en 4-4-2 formasjon:

J.Alvbåge

J.A Storbæk          Per Nilsson       L.M Engedal    Nicolas Lombaerts

Alin Stoica             Simen Brenne    Daniel Tözsèr      Clint Dempsey

Mikael Dahlberg      Ala`a Hubail

Resserver: E.Johnsen,Olaf Rompelberg,Marius Johnsen,Daniel Braathen,Frode Johnsen og Kostadin Hazurov

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Ser det er mange som bare kjøper inn spillere her. Syns det er gøyere når man trener opp spillere fra egen klubb jeg. Det er mange spillere i dagens FFK stall som blir stjerner på FM hvis man trenere døm riktig og satser på døm! Sjøl har jeg vinni serien med Lasse Staw, Jørgen Magnussen, Tarik Elyounoussi, Yherland McDonald, Jose Garro, og Agim Shabani som ganske faste spillere.Ellers vil jeg anbefalle alle å kjøpe Sindre Løe Bing fra Kongsvinger. Han blir vannvittig god, en gang jeg hadde han fikk han 20 i nesten alt!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25