mailinglista er død. vet ikke om det er midlertidig eller ei.. tror shamrock sliter med å vise kamper som ikke går på tv2 eller zebra... men eieren der er jo startfan så kanskje..
etter flausen sist, så har jeg ikke fått undersøkt så mye
Jeg fant det ut... TV2 skal sende Ham Kam - Lillestrøm kl 20 den 3 mai... også sender TV2 zebra Molde - Brann 3 mai, og Stabæk - Rosenborg 4 mai..
Neste Tv kamp for FFK er Tirsdag 16 Mai kl 18 Fredrikstad - Stabæk... Denne går på TV2 Zebra... Men alle skal vel på stadion da håper jeg
---------------------------
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Etter 16 mai har vi en tv kamp til, det er torsdag 29 mai, da møter FFK - Tromsø på stadion.... syntes det er elendig av tv2, og håper på høsten at de vil sende noen bortekamper fra FFK på tv2 eller tv2 zebra =) Oversikt frem til 11 serierunde ser dere her: http://pub.tv2.no/TV2/zebra/article577281.ece
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Var innom Shamrock før kampen mot Kamma. De hadde kjøpt sesong-billett og alt var klart, men de klarte ikke å få frem kanalen. Har de klart å få skikk på systemet nå bør det være duket for Start-Fredrikstad på Shamrock
etter et besøk på menigheden fant jeg ut at de garantert kjører kampen på joe`s sportsbar, som tar æren av å være start-bule numero uno i oslo. får se om jeg karrer meg ned dit.
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
snakket med daglige lederen på shamrock nå, og det går 80% sikkert i orden. litt redd for å love for mye med tanke på sist gang.. men det skulle gå i orden.