Husk meg
Brukernavn
Passord

Start - FFK

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05

Lagt til:
Uff.. men kan forstå han og da...

---------------------------

God bedring, Dagfinn=)

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til:
Jeg håper da på en gjenintreden for Bora og at Tronseth spiller back. Har ikke så stor tillit til Blixt.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Fjedjik
Jeg håper da på en gjenintreden for Bora og at Tronseth spiller back. Har ikke så stor tillit til Blixt.

En Bora som virkelig vil vise at han fremdeles kan, høres ut som en god plan, med Tronseth på venstreback. Eller, uansett hvem de setter der av Tronseth og Blixt, så tror jeg vi fort får se at det ikke er Bertelsen som spiller der. Men Blixt har vel kun kamper for andrelaget denne sesongen, da er det bedre at Bora stepper inn i midtforsvaret og Tronseth ut.

Hvis det blir tilfelle så traff vel Costanza rimelig rett på spikeren da han i en annen tråd, om Bora, sa at det fort snur seg i fotball. Nå kan han brått spille kamp likvel.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Problemet er at vi ikke har noen ren venstreback i laget foruten Bertelsen, og den som må steppe inn vil altså møte på kanskje Tippeligaens beste høyreving i Alex Valencia. Kan trygt si det blir en utfordring...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:
Bjørkøy på venstrebacken i følge TV2 nå.

Landslagsspiller

Lagt til:
Da er det bestemt at Bjørkøy skal spille venstre back!

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Landslagsspiller

Lagt til:
Hvem går inn på midtbanen. Michael Røn?

Landslagsspiller

Lagt til:
Christian Berg

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Costanza
Hvem går inn på midtbanen. Michael Røn?

Eller Christian Berg vel...men kan fort være Røn som får sjansen igjen.

"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:
Tror det var Berg som sto oppført på lagoppstillinga på TV2-zebra.

Landslagsspiller

Lagt til:
Ettersom Bjørkøy er offensivt anlagt så kanskje vi ser flere overlap på venstre siden i dag ;-)

Landslagsspiller

Lagt til:
Hm. Tempo er ikke Bjørkøy sin største styrke, så frykter litt at en Valencia i form fort kan rykke forbi ham. Men får håpe det går bra. Er positiv til at Christian Berg evt får prøve seg fra start.

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Spilt en halvtime av kampene, utenom Molde - Brann som har spilt en omgang før de andre begynte. Kun to mål! Ser ut som trenden fortsetter fra de tidligere serierundene gitt.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Landslagsspiller

Lagt til:
Skjeldent det kommer mye mål i første omgang, ifjor var det også måltørke i første før det åpnet seg opp i andre

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
kjempe sjangse.. Denne  var  stooooor assa.. pokker  pokker ....

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:
ser ikke digg ut å spille på den matta der, utrolig ujevn

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

Landslagsspiller

Lagt til:
Ja det er laget fartsdumper på bana til start 

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

Landslagsspiller

Lagt til:
Kanskje det er en taktikk for å stoppe west

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:
synes bjørkøy har forholdsvis klart seg bra som venstreback.. Raio.... ikke mere å si, sinnsykt bra hittil..

Landslagsspiller

Lagt til:
En første omgang som står til godkjent pluss. Vi er gode defensivt og har ikke sluppet Start til mer enn halvsjanser. Raio Piiroja er i en klasse for seg når Start pumper lange baller opp mot Bala Garba, mens Bjørkøy etter hvert har klart seg veldig bra mot Valencia, selv om han har blitt tatt kraftig på farten et par ganger. På motsatt side har Czwartek nok en gang klart seg bra.

Offensivt er det Tarik og West som har vært farligst. Men det blir mye nesten, noe en veldig dårlig bane må ta mye av skylden for.

Landslagsspiller

Lagt til:

Da har vi ihvertfall holdt nullen i en tl kamp. Lenge siden sist

Landslagsspiller

Lagt til:
Jeg er stolt av gutta.. uavgjort  er  mye bedre en tap... Vi kunne like godt vunnet som start så jeg syns dette var greit jeg

Landslagsspiller

Lagt til:
....og neste gang scorer vi igjen

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til:
Endret:
Deilig å se McDonald innpå, synes han viste frem litt av det vi husker fra ifjor borte mot Start (EDIT: eller var det hjemme forresten?), håper han er på vei inn nå!

2006: CL, RL, "the double"...

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:
Rail var helt klart banens beste, morsomt med Mackie igjen tilbake i troppen. Har troen på att det løsner mot ViIFnå, banen blir god til helga også smeller han Toth 2 og Simen 1 mens vif putter 2. 

Åååå fy faen Raio er kongen i lufta!!!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25