Jeg håper da på en gjenintreden for Bora og at Tronseth spiller back. Har ikke så stor tillit til Blixt.
En Bora som virkelig vil vise at han fremdeles kan, høres ut som en god plan, med Tronseth på venstreback. Eller, uansett hvem de setter der av Tronseth og Blixt, så tror jeg vi fort får se at det ikke er Bertelsen som spiller der. Men Blixt har vel kun kamper for andrelaget denne sesongen, da er det bedre at Bora stepper inn i midtforsvaret og Tronseth ut.
Hvis det blir tilfelle så traff vel Costanza rimelig rett på spikeren da han i en annen tråd, om Bora, sa at det fort snur seg i fotball. Nå kan han brått spille kamp likvel.
---------------------------
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Problemet er at vi ikke har noen ren venstreback i laget foruten Bertelsen, og den som må steppe inn vil altså møte på kanskje Tippeligaens beste høyreving i Alex Valencia. Kan trygt si det blir en utfordring...
Hm. Tempo er ikke Bjørkøy sin største styrke, så frykter litt at en Valencia i form fort kan rykke forbi ham. Men får håpe det går bra. Er positiv til at Christian Berg evt får prøve seg fra start.
Spilt en halvtime av kampene, utenom Molde - Brann som har spilt en omgang før de andre begynte. Kun to mål! Ser ut som trenden fortsetter fra de tidligere serierundene gitt.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
ser ikke digg ut å spille på den matta der, utrolig ujevn🙁
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
En første omgang som står til godkjent pluss. Vi er gode defensivt og har ikke sluppet Start til mer enn halvsjanser. Raio Piiroja er i en klasse for seg når Start pumper lange baller opp mot Bala Garba, mens Bjørkøy etter hvert har klart seg veldig bra mot Valencia, selv om han har blitt tatt kraftig på farten et par ganger. På motsatt side har Czwartek nok en gang klart seg bra.
Offensivt er det Tarik og West som har vært farligst. Men det blir mye nesten, noe en veldig dårlig bane må ta mye av skylden for.
Deilig å se McDonald innpå, synes han viste frem litt av det vi husker fra ifjor borte mot Start (EDIT: eller var det hjemme forresten?), håper han er på vei inn nå!
Rail var helt klart banens beste, morsomt med Mackie igjen tilbake i troppen. Har troen på att det løsner mot ViIFnå, banen blir god til helga også smeller han Toth 2 og Simen 1 mens vif putter 2.