naivt?
Hvis Toth var så fantastisk god i de to første kampene er det ganske fantastisk av Eggen å ikke finne plass til han blant 14 spillere mot HamKam????
Opprinnelig postet av pss
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Men Eggen henger vel ikke helt med han heller sammenlignet med deg?
Jaja, du kan si hva du mener, og det du mener i denne saken er feil.
Grunnen til at Eggen valgte å sette ut Toth er veldig god beskrevet av Jon Syversen i hans faste spalte i f-b denne uken. Eggens taktikk før kampen mot Ham-Kam var å utfordre Ham-Kam med fart og teknikk på kantene, og med West i bakrom. En helt hodeløs taktikk spør du Jon eller meg. Mot et tøftspillende og kompromissløst Ham-Kam så nyttet så absolutt ikke denne taktikken. En taktikk som feldte Toht, og gjorde sitt til at han måtte innfinne seg på benken.
En annenting er når Eggen skal gjøre et trippelbytte, og skjønner at hans taktikk ikke fungerer så presterer han å sette inn en spiller som Wiig fremfor Toht. Hodeløst spør du meg, når det er et oppspillspunkt vi trenger. Så ja, kanskje hang jeg litt mer med en selveste sjefen (Eggen) i den kampen.
Tror Eggen kunne fått like mye eller mer ut av kun et bytte offensivt, nemlig Tarik mot Toht, og gjort om til 4-4-2. Men klart dette er noe en sier i ettertid, og ballen ble aldri spilt mens Toht var utpå der, så kunne kanskje slått like dårlig ut. Men dog rart at man ikke prøver et nytt alternativ, når det andre alternativet vi har ikke fungerer.
Trenger du en tommelfinger-regel så kan du jo benytte deg av denne: Skal FFK spille i et 4-3-3 system, har vi desverre bare et alternativ som enslig spiss, og det er Toht.
Hvorfor passer ikke Hoås som enslig spiss i 4-3-3???
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hvis Toth var så fantastisk god i de to første kampene er det ganske fantastisk av Eggen å ikke finne plass til han blant 14 spillere mot HamKam????
Du ser muligheten for at det skyldtes formasjon, taktikk og strategiske (feil-) valg?
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Du ser muligheten at kanskje ikke Eggen er like imponert av det Toth har vist etter den første halvtimen mot Brann?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25