Løs Kvisvik fra kontrakten!
---------------------------
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Opprinnelig postet av SK Brann
Ja, og hva skjedde? På supportersider ble folk fly forbanna fordi noen skjelte ut egne spillere! Her ler jo folk og mener jo at en skal løse han fra kontrakten!
Kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen du?
Les i denne tråden du så kan du se at han som satte dette igang ikke akkurat var populær. Du kan da også lese at journalisten i nettavisen har beklaget at han lagde sak ut av en anonym enkeltpersons frustrasjon en time etter at FFK har tapt for HamKam. Så jeg ser ikke helt store forskjellen.
Men for å slenge ballen litt tilbake, stemmer det at Brannspillerne ikke alltid har vært like populære i barnetoget på 17.mai eller? haha...
God bedring, Dagfinn!
Opprinnelig postet av SK Brann
Men for å roe ting litt ned så er det fantastisk idiotisk av dere å si at han bør løses fra kontrakten!Her beviser du jo bare nok en gang at du svelger alt rått.
Det var EN person som skrev et idiotisk innlegg her på forumet, og det ble snappet opp av guruene i TV2sporten. Så lagde de en sak utav og blåste det ut av proporsjoner for å skape et negativt bilde.
Og det virket tydeligvis.
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Svensk Magi
Bare å gratulere med å glitrende gjennomført spøk. Nå lager tom 100 % fotball en sak http://fotball.bt.no/eliteserien/article55050.ece
NettavisenTv2 journalister (og forøvrig er stor del andre journalister) fortjener dette i høyeste grad. Her i Bergen sliter vi bla med iBergen.no(del av Nettavsien) som skriver artikler fritt etter fantasien.
Kanskje man slipper en del useriøse fotballartikler fremover, nå må jo "journaslitene" passe på at de farer med fakta..
Genialt av både Plankehaugen og Kvisvik selv :)
Å kjøre en practical joke på journalistene altså---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Opprinnelig postet av Patrioten
Kvisvik har hevnet seg til de grader http://www.demokraten.no/lokalsport/article2063866.ece
Demokraten kan det tydeligvis det med siste nytt saker, FB henger ikke med lenger
Det er kanskje ikke så rart at Kvisvik har alliert seg med Demokraten ettersom han fortsatt boikotter FB...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble selv litt usikker når det havner som hovedoppslag på TV2, men et eller annet skurret hele tiden, og det faktum at Kvisvik var hovedpersonen i dette gjorde det ikke mindre utroverdig i mine øyne. Fantastisk, rett og slett
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Laget vårt, byen vår!!!!
Opprinnelig postet av A9$h
http://www.dagbladet.no/sport/2006/04/26/464579.htmlKonge! :-D Lenge siden jeg lo så godt! Nå blir det spennende å se hvordan TV2 skal komme seg ut av denne...
ny link av at han lurte tv2
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av bjervell
Konge! :-D
Lenge siden jeg lo så godt! Nå blir det spennende å se hvordan TV2 skal komme seg ut av denne...
De er vel så årvåkne at de sender samme sak i sportssendingen etter 21-nyhetene...
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Det er nok NOEN der borte som føler seg bittelittegranne flaue og lettlurte nå?
... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...
TV2 fikk som fortjent!
Ære være Eggen jr.
Er det bare jeg som syntes dette var et dårlig og tåpelig forsøk ?
Opprinnelig postet av JH382
Skjønner virkelig ikke hva som er så genialt og uhyrlig morsomt med dette ?
Jeg synes også denne spøken mildt sagt var direkte latterlig!!
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley
Opprinnelig postet av JH382
Skjønner virkelig ikke hva som er så genialt og uhyrlig morsomt med dette ?
Hvis man ikke kjenner til bakgrunnen, så kan jeg forstå at det virker som en veldig rar og ikke-morsom spøk. Men når man kjenner til bakgrunnen - noe jeg regner med fleste på dette forumet hvert fall gjør - så blir det ikke bare morsomt. Det blir i tillegg et velfortjent spark til en del journalister som ikke aner hva kildekritikk innebærer. Kanskje fører det til at enkelte journalister neste gang tenker seg om to ganger før de bruker anonyme foruminnlegg som kildegrunnlag og lager store saker ut av det. Derfor er ikke spøken bare treffende morsom, den understreker også noe ganske viktig.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!
Det var jo knallmorsomt at TV2s sportsredaksjon falt for eget grep! 
De kokte suppe på spiker og det fikk ut over Raymond. Bare artig at han fikk sin lille hevn. Spesielt artig er det at dette går utover TV2 som holder så hardt på fotballrettighetene sine at ikke engang Bergstrøm i Radio Fredrikstad får snakke med spillerne rett etter kampen. TV2 skal liksom være best på fotball... Mulig det, men de er latterlig dårlige på kildegransking ihvertfall.
Synes Raymond fikk fram poenget sitt med hvor lett det var å lure journalister. En liten tankevekker spør du meg.
God bedring, Dagfinn!
Hvis man ikke kjenner til bakgrunnen, så kan jeg forstå at det virker som en veldig rar og ikke-morsom spøk. Men når man kjenner til bakgrunnen - noe jeg regner med fleste på dette forumet hvert fall gjør - så blir det ikke bare morsomt. Det blir i tillegg et velfortjent spark til en del journalister som ikke aner hva kildekritikk innebærer. Kanskje fører det til at enkelte journalister neste gang tenker seg om to ganger før de bruker anonyme foruminnlegg som kildegrunnlag og lager store saker ut av det. Derfor er ikke spøken bare treffende morsom, den understreker også noe ganske viktig.
[/quote]
Er fullt ut enig om at det er et godt spark til presse. Kan på ingen måte motsi deg der !
Men hysterisk festlig ??
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Hehe. Nå er saken fjernet fra FXT`s forside.
Det er nok NOEN der borte som føler seg bittelittegranne flaue og lettlurte nå?
Regnet med den ville forsvinne ganske raskt, så jeg tok like godt en "printscreen" av hele artikkelen. Bare for moro skyld. Og for å minnes TV2. haha...
God bedring, Dagfinn!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25