Ham/kam - FFK
raymond, bora og en til for wiig og hoås pluss en jeg ike fikk med meg!!!
---------------------------
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
Opprinnelig postet av Olavesen
tronseth
hvem var siste ut da??
edit:
fant det ut selv, tarik er siste ut..
Jørn Moum
Utvikler og Medeier.
Opprinnelig postet av ffkmufc
latterlige 4878 tilskuere på briskeby
nå tror jeg ikke vi skal klage så mye på andre ting ang kampen enn selve kampen for FFK`s del! Merkelig svake iforhold til tidligere kamper i år, generelt drit dårlig!
Jørn Moum
Mine tanker til Enerly!
FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet
Mine tanker til Enerly!
Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!
Opprinnelig postet av Kamma4ever!
Dårlig taper eller? 4878 er selvfølgelig noe skuffende, men Hamar er jo ikke akkurat noen storby. Når det nye stadionet er klart, vil snittet øke med en tusing.
Nei ække dårlig taper, bare blei litt overaska over så lite folk. Men Ham Kam har vært gode! Gratulerer!
Opprinnelig postet av Kamma4ever!
Dårlig taper eller? 4878 er selvfølgelig noe skuffende, men Hamar er jo ikke akkurat noen storby. Når det nye stadionet er klart, vil snittet øke med en tusing.
enig med deg, blir nok litt bedre der opp med ny stadion, men det skal sies at hamar publikummet ikke er det helt store antallet uansett da...
grattis med fortjent seier!
Jørn Moum
Hvaskjera?
Opprinnelig postet av abelone369
Dette er ufattelig dårlig altså! Rett og slett tragisk å se på! Flaut! Og jeg er irritert nå.... Enda godt at ikke Ringberg har vært god... hehe, akkurat som det hadde vært mulig. Han er jo alltid drit dårlig han også... Tydelig at laget er avhengig av at Simen er god, men han er jo helt håpløs han også!!! Jaja, får håp det går likar te uka!!
Kan vi slutte å blande Ringberg inn i alt??? Må ikke falle ned på Keiko sitt nivå...
Vi var dårlige, ferdig med det!
Opprinnelig postet av abelone369
Dette er ufattelig dårlig altså! Rett og slett tragisk å se på! Flaut! Og jeg er irritert nå.... Enda godt at ikke Ringberg har vært god... hehe, akkurat som det hadde vært mulig. Han er jo alltid drit dårlig han også... Tydelig at laget er avhengig av at Simen er god, men han er jo helt håpløs han også!!! Jaja, får håp det går likar te uka!!
Jeg synes hele dette innlegget ble litt lavmål desverre.. Litt usakelig og bærer preg av drittkasting..
Mine tanker til Enerly!

Hvaskjera?
Er det noen fler enn Bjørkøy som får godtkjent i dag eller?
Ja, og gratulerer med seieren Hamar-vesener.... Den satt ikke akkurat langt inne...
Morro at Tromsø tapte mot Sandefjord også... Lurer på hvor lenge Normark får fortsette. Teitur Thordarson hadde gjort en bedre jobb en Normark :)
Ser ut som laget ikke skjønner at serien er i gang før det nesten er for sent.
Dessuten mye frustrasjon i Østfold i kveld tror jeg. Både FFK og Moss ble ydmyket, mens også Sparta tapte.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Lasse Båtstad
Opprinnelig postet av SirLion
Vi trenger en ny spiss tror jeg, det tror jeg i trenger ja... har hørt på kampen, syntes ikke det hørtes så veldig bra ut desverre... Men de personene som sa at Kamma rykker ned.... dem kan ta tilbake orda... jeg tror nemelig IKKE de gjør det
Samma gjelder vel Sandefjord som har utrolige 7 poeng!
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av SirLion
Vi trenger en ny spiss tror jeg, det tror jeg i trenger ja... har hørt på kampen, syntes ikke det hørtes så veldig bra ut desverre... Men de personene som sa at Kamma rykker ned.... dem kan ta tilbake orda... jeg tror nemelig IKKE de gjør det
Samma gjelder vel Sandefjord som har utrolige 7 poeng!
Så spørs det om det var vi som var dårlige eller Hamkam som var fryktelig bra da, for det Hamkam har vist i de to første kampene tilsier at de er et bånnlag. Sandefjord har overrasket, men som en eller annen her inne sa, eller var det i TV2, så får de en god start, men så begynner nedturen...
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25