Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Brann

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til:
Endret:

Får være litt mer kritisk jeg da…

Rami   7

Pål A   4
Bora   5
Raijo  6
Berti   4

Jonna   5
Simen   8 BB
Hansi   5
Raymond   4

Tarik   7
Toth   6

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06

Lagt til:
Endret:
Synes Toth var god i 1. omgang. Flink til å holde på ballen og veldig sterk i kroppen. Ble litt borte i 2. da men.. Vaagan Moen var ikke akkurat noe å skryte av. Merket veldig lite til han i løpet av kampen. Ellers synes jeg reddningen til Rami i første var helt rå! Det er klasse over den keepern der ja! Reddet også en ikke altfor bra slått straffe. Konge!

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:
Straffe redninga til Shaaban var sheriff!!  hehe...
Hadde det vært Sørlie i mål,så hadde det vel nesten blitt en reprise fra Brann stadion i fjor

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Endret:
Rami var spilleren som reddet et poeng for oss  i dag, det er det ikke noe tvil om. Hadde vi hatt like bra kvalitet på spissplassen hadde vi vunnet kampen. Synd ikke FFK har investert i en klassespiss.
Det er ikke første kampen Tarik sløser med sjanser, skjønner jo at han må spille for å få erfaring, kanskje en omgang hadde holdt, men han skal ha skryt for pasningen som førte til mål.

Ellers ble Simen Brenne kåret til banes beste på Zebra, for 1.omgang han spilte

Bare nyt http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/article608216.ece

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?page=webtv.asp

Høydepunkter fra kampen her. Nok ett bevis på at Øvrebø var helt på jordet med utvisninga!

Ære være Eggen jr.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av Patrioten
Rami var spilleren som reddet et poeng for oss  i dag, det er det ikke noe tvil om. Hadde vi hatt like bra kvalitet på spissplassen hadde vi vunnet kampen. Synd ikke FFK har investert i en klassespiss.
Det er ikke første kampen Tarik sløser med sjanser, skjønner jo at han må spille for å få erfaring, kanskje en omgang hadde holdt, men han skal ha skryt for pasningen som førte til mål.

Ellers ble Simen Brenne kåret til banes beste på Zebra, for 1.omgang han spilte

Bare nyt http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/article608216.ece

Helt enig. Jeg tror at skudd på mål burde stå på programmet på treningen for ham i morgen...
Rami var helt klart konge på banen i dag, verdt hver eneste krone han ble kjøpt for
Men som sagt trenger vi en klassespiss til, bare synd at Hoås ikke fikk prøvd seg i dag...

Here`s to alcohol, the cause of—and solution to—all life`s problems.
---
http://www.plankehaugen.no
---
Vil du ha GMail ?
Send meg en epost da vel, på frpau@hotmail.com

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til:
Enig. Rami redda ett poeng for oss i dag. Det viser hvor viktig det er å ha en matchvinner i begge ender av banen. I dag hadde vi en matchinner i mål. Dessverre hadde vi ikke en i andre enden av banen. Hverken Toth, Wiig, West eller Tarik klarte å sette ballen i mål. Toth hadde et par gode sjanser som burde gitt uttelling. Positiv allikevel syns jeg, gode løp og bevegelser, flink til å komme i posisjon. Beste kampen jeg har sett av Toth. Tarik brenner en tre-fire store sjanser. Han er ung, og har mye å lære, før han holder "kylan" i dette selskapet. Veldig positiv i spillestil, gode løp, driblinger og innlegg. Flott at Eggen lar han slippe til på dette nivået allerede nå. Det er kun ved å spille på et så høyt nivå som mulig at han kan utvikle seg og bli bedre.

Ellers synes jeg 1-1 er et greit resultat, kampen sett under et. Lagene hadde en omgang hver. FFK burde ledet med et par mål før Brann scorte, Brann missa på straffe. 

Vil også gi skryt til Eggen/trenerteamet som i dag satsa offensivt og gikk ut for å ta tre poeng. Positivt også at de gjør offensive bytter i andre omgang, inntil Bertelsen blir utvist, og viser at de ønsker å gå for seier. Håper dette er en trend som vedvarer. I tilsvarende kamper i fjor gjorde man defensive bytter og satset på å forsvare det ene poenget istredet for å gå for tre poeng. Frykten for å tape ble større enn ønsket om å vinne. 

Syns også dommer Øvrebø gjorde en meget god kamp, selv om utvisningen av Bertelsen var helt feil. Han innrømte jo dette også selv når han så TV-bildene. Han fastholdt at det var rødt kort, men at feil man ble utvist. Det var jo Piroja som felte Andresen i den situasjonen. Personlig syns jeg ikke det kvalifiserte til kort i det hele tatt. Greit med frispark, men syns ikke det var i nærheten av gult kort engang. Men, men... Alt i alt en meget god kamp av Øvrebø.

En positiv serieåpning for guttane.

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
http://www.dagbladet.no/sport/2006/04/10/463371.html

Er dette bildet av Enerly tatt i dag? Syns det er Lund Hansen i bakgrunnen der jeg? I så fall er det imponerende at han støtte opp om Enerly også etter at han har reist tilbake til trøndelag.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
hvorfor skyter tarek alltid over????  steike, han må lære seg å skyte bedre.. men han er jo helt genial i trekkene før sjansene..

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:
tror det er tatt idag ja... tror ikke det er tatt i høst,eller jeg vet ikke jeg.. bra av alex hvis han var der nede idag og så ENErly

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

A-lagspiller

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Husgutt
hvorfor skyter tarek alltid over????  steike, han må lære seg å skyte bedre.. men han er jo helt genial i trekkene før sjansene..

Gutten er jo bare 17 år. Uvant med å spille på dette nivået foreløpig og blir vel defor litt for het i det avgjørende øyeblikket. Gi han litt tid så kommer nok målene også Han har jo scora masse på de forskjellige nivåene han har spilt. 

Håper FFK tenker på å skaffe seg en skikkelig goalgetter til sommer`n. Bakover på banen ser det bra ut. Er jo litt tidlig å dra noen konklusjoner etter en kamp, men spissene vi har, har slitt med å score.  Vi har ikke råd til å sløse med sjansene som vi gjorde i dag. Vi trenger en matchvinner på topp.

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:
Endret:

leser at Andresen skylder på sola!!! hmmm.. Sola har vel vært på stadion sia de begynte å spille fotball der

Ellers synes jeg kampen var meget underholdende, mye positivt, men dog noe negativt.. Kvisevik blir mye løpende utenfor situasjonene og kommer liksom ikke helt inn i kampen.. Toth var min store overraskelse idag, veldig sterk i duellene, kommer til sjanser, men det siste mangler

Gleder meg allerede til neste kamp

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05

Lagt til:

Til dere som klager på avslutningene til Tarik, vil jeg si at det ikke er så mange av de andre spillerne på FFk som hadde spilt seg fram til samme muligheter. Så da er man jo even. Selvfølgelig burde han jo satt et mål, men målene kommer. Bare la han spille mer. Synes han var utrolig positiv og kreativ. Helt klart en spiller vi vil få glede av utover i sesongen!

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen

Landslagsspiller

Lagt til:
noen dager vil bare ikke sjansene inn . men fortvil ikke.. de kommer.. toth imponerte meg stort i 1 omgang idag.. veldig bra oppspillspunkt og sterk med mann i rygg..

jeg mener vi har bra nok spisser og vil heller ha ny høyreback...

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av wergis

leser at Andresen skylder på sola!!! hmmm.. Sola har vel vært på stadion sia de begynte å spille fotball der

De er ikke vant til sol i Bergen vettu 

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!

Landslagsspiller

Lagt til:
Helt enig.. Spissene vi har er absolutt bra nok..

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av GurrBass
Opprinnelig postet av wergis

De er ikke vant til sol i Bergen vettu 

sant nok

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:
Endret:
bildet er tatt i dag ja, tror ikke Enerly har vært på stadion før etter skaden, og jeg er 100% sikker på at bildet er tatt på stadion! Flott av ALH å stille opp for Enerly! Synes ordentlig synd på Enerly jeg, makan som han har tapt seg i vekt... men er kanskje ikke så rart....

Kampen ja, og min spiller børs:

Rami  8 - Sterk straffe redning, virker trygg hele kampen igjennom, kunne ikke gjort noe med Miller`s scoring.

Pål Andre 6- Litt på hæla i noen perioder, ikke noen dårlig kamp, men ikke den beste heller.

Bora 7- Solid, jobber godt, går forran som en kaptein skal! Verdig arvtager av kapteinsbindet!

Rajo 7 - Solid, noen bom men ikke farlige, minner om da han kom til klubben i 2004

Trond Erik 6 - Karakteren trekker jeg ned fra en 7er pga klønete gjort med tanke på straffa

John Anders 7- Sterk, litt usynlig i deler av kampen, scorer pent mål

Simen 8 - Banens Beste, Viser at FFK trenger han!! Jobber, får med seg ballen gang etter gang, mangler kanskje topp formen, men den kan ente være langt unna!

Hans Erik  7- Sterk og villig, prøver mye

Raymond 6- Anonym, usynlig, svak sekser

Mihaily 7 - Brenner ett par sjanser, men jobber utrettelig, blir belønnet med 1 målgivende

Tarik 7 - Brenner litt for mange sjanser, men en sterk kamp ellers, god en mot en, men mangler litt styrke..

Brian 6 - Får ikke til noe særlig, ett par bra løp som kan gi resultater, men koker litt bort i kål`n, trenger mere kamptrening.

Martin  5 - Synes han var svak idag, dårlige passninger, kanskje litt preget av seriepremiere nerver... kommer seg nok utover sesongen.

Are - spiller greit de siste tre minuttene, men alt for lite til å bedømme...

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
noen dager vil bare ikke sjansene inn . men fortvil ikke.. de kommer.. toth imponerte meg stort i 1 omgang idag.. veldig bra oppspillspunkt og sterk med mann i rygg..

Helt enig i den. Jeg ble imponert av både Tarik og Toth i dag. Var moro.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Pelle
Håper FFK tenker på å skaffe seg en skikkelig goalgetter til sommer`n. Bakover på banen ser det bra ut. Er jo litt tidlig å dra noen konklusjoner etter en kamp, men spissene vi har, har slitt med å score.  Vi har ikke råd til å sløse med sjansene som vi gjorde i dag. Vi trenger en matchvinner på topp.

Alt er relativt. Er i og for seg enig, men målet til Brann er litt symptomatisk i grunn, et typisk baklengsmål for FFK... Lurer på om jeg skal sette noen kulerammer på treningsfeltet denne uka, for telle kan dem tydligvis ikke. Typisk tellefeil, og sånt straffes man for på detta nivået, dessverre, for ser vi bort i fra de tåplige dødballene i mot, så er firern bak meget bra, men dem må lære seg å telle skikkelig, kan ikke la noen få stå umarkert...

"det er i oppoverbakke det går oppover" - Morten Gamst Pedersen

veeeeel, sier nå jeg

God bedring Enerly

Landslagsspiller

Lagt til:
angående tarek.. har sett han i flere treningskamper i vinter og da var trenden også den samme.. alt sinnsykt bra fram til skuddet som går milevist over..  virker som han må justere inn siktet...

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til:
Endret:
angående tarek.. har sett han i flere treningskamper i vinter og da var trenden også den samme.. alt sinnsykt bra fram til skuddet som går milevist over..  virker som han må justere inn siktet...

Eller rett og slett løfte knotten og se seg om? Kunne kanskje vært en ide å la Toth avslutte på den ene, Tarik var jo utvilsomt ute av balanse i skuddøeblikket... Nei det kommer nok, men FFK har ikke råd til sånne poengtap i kampene som kommer... Mot Viking må dem score, er ingen bønn er jeg redd, ellers ryker dem på en karamell i år igjen...

"det er i oppoverbakke det går oppover" - Morten Gamst Pedersen

veeeeel, sier nå jeg

God bedring Enerly

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til:
Kæll.. nå må du lære deg at han heter Tarik ! ikke Tarek

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!

A-lagspiller

Lagt til:

En spiss måles kun i antall scorede mål, og da har vi pr i dag ikke bra nok spisser dessverre.

Er ellers enig i at både Toth og Tarik gjorde en god kamp i dag, helt frem til avslutningene. Toth overrasket positivt med sine gode løp og bevegelser. Han var sterk i duellene og flink til å komme i gode posisjoner. Men målene mangler dessverre. Håper dette også kommer, før vi taper for mange poeng på brente målsjanser. Skulle gjerne sett en skikkelig måljeger i FFK. Det er viktig å ha en matchvinner i begge endene av banen. Men hvis både Toth og Tarik fortsetter den positive utviklinga, kommer forhåpentligvis målene etterhvert også. Hvis da også West, Wiig og Hoås melder seg på, kan det bli bra. Men vi må begynne å sette sjansene, og det må vi gjøre allerede i neste kamp mot Viking.

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Pelle

En spiss måles kun i antall scorede mål, og da har vi pr i dag ikke bra nok spisser dessverre.

Jeg synes du er litt vel tidlig ut med dommen, Pelle. Vi har jo bare spilt én seriekamp! Er heller ikke helt enig i at spisser _kun_ måles i antall mål - en spiss som legger opp til f.eks, ti-tolv mål i løpet av en sesong må vel kunne sies å være nyttig nok for laget?

Bjørn Jervell Hansen

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88