FFK tippes på nedrykksplass
Østfoldingene kjempet i bunnen ifjor, og berget plassen i siste serierunde. Vi kan ikke se hva som skulle tilsi at de skulle klare det samme i år. Stallen er nærmest den samme, bortsett fra at man har sikret seg en god keeper. Men det var absolutt ikke det som var problemet i fjor.
Forsvaret er en god lagdel, og herrene Ramberg og Brenne på midtbanen er bra, men utover det, så tror vi laget kommer til å svinge voldsomt i prestasjonene. Mye avhenger av hurtigtoget Brian West, som kommer til å skape mye bryderi med sin fart, men han ner mye skadet.
Har en rutinert trener i Knut Torbjørn Eggen, men han har trent lag ned før, flere ganger.
Fotballinteressen er enorm i plankebyen, men hvor lenge kan man leve på bare den.
----
Bare sånn for å fastslå hvor mye "flere ganger" er, hvor mange lag har egentlig Eggen trent ned? Han har vel opprykk med Moss, FFK og Aalesund? Klarte jo å holde liv i Moss, så ga han seg, så rykka Moss ned...
Så nevner de at keeperplassen ikke var noe problem i går, vel, jeg tror vi får se færre mål i mot. Så skriver de at forsvaret er en god lagdel, fremstår vel ikke akkurat som det. Men de nevner Brenne og Ramberg på midten, men glemmer Kvisvik.
Veldig god konklusjon dette ✅
Er helt greit å tippe FFK ned, man da får man jammen komme opp med noen slående argumenter også...
---------------------------
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Med det samme vi er inne på tabell tips, blir det ikke noe tabell tips for oss brukerne her i år?? Husker ikke om det var i fjor, men mener å ha deltatt på det en eller annen gang her......
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Med det samme vi er inne på tabell tips, blir det ikke noe tabell tips for oss brukerne her i år?? Husker ikke om det var i fjor, men mener å ha deltatt på det en eller annen gang her......
Ligger i menyen til venstre under 2006 👍
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Ligger i menyen til venstre under 2006 👍
Ja riktig ja, bare åpne øya å pusse brillene der!!!! hehe🔨
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
15/09/2026 19:48 | c3edb317