Husk meg
Brukernavn
Passord

Brenne takket nei til FFK

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av dracula
Etter min mening er FFK faktisk svakere på banen (ser vekk fra Rami) nå enn foran forrige sesong.
Unggutta må slå til, og Rami storspille, dersom FFK skal lukte på noe annet enn 10 plassen.

Jeg er ikke enig i at FFK har en svakere stall i år enn i fjor. Med unntak av Enerly, som tross alt hadde en under middels sesong i fjor, har vi beholdt alle av betydning. Og nå som de yngre spillerne har en sesongs tippeligaerfaring bak seg, vil jeg si at troppen i verste fall er på samme nivå som i fjor. Personlig synes jeg vi ser styrka ut, spesielt med tanke på at vi i fjor hadde store skadeproblemer i oppkjøringa.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av bjervell
Opprinnelig postet av dracula
Etter min mening er FFK faktisk svakere på banen (ser vekk fra Rami) nå enn foran forrige sesong.
Unggutta må slå til, og Rami storspille, dersom FFK skal lukte på noe annet enn 10 plassen.

Jeg er ikke enig i at FFK har en svakere stall i år enn i fjor. Med unntak av Enerly, som tross alt hadde en under middels sesong i fjor, har vi beholdt alle av betydning. Og nå som de yngre spillerne har en sesongs tippeligaerfaring bak seg, vil jeg si at troppen i verste fall er på samme nivå som i fjor. Personlig synes jeg vi ser styrka ut, spesielt med tanke på at vi i fjor hadde store skadeproblemer i oppkjøringa.

Man skal være veldig pessimistisk anlagt, for ikke å være enig med deg, bjervell.

Men det er mange faktorer som spiller inn. Man kan ikke matematisk regne ut lagets styrke i forhold til hvordan laget ser ut på papiret. Et godt eksempel på det er vel Rosenborgs sesong i 2005.

En ting som jeg mener er veldig viktig, er at laget har den rette flyten allerede fra den første kampen, derfor er det nok veldig viktig at vi slår Brann i den første kampen i år. 
Deretter har vi to "vanskelige" borte kamper mot Viking og Ham-Kam og en vanskelig hjemme kamp mot FFK dødaren Lillestrøm.

Vi bør ha 7-8 poeng på disse fire kampene for å si at vi er godt i gang i år.

FFK på toppen i 2006

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
dette er hærlig å jeg støtter eggen.. Brenne kan bli benka: http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060330/FFK/103300033

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
står jo også at han ble tilbudt kontrakt i høst. langtidskontrakt.  kanskje ledelsen ikke er så på jordet allikevel?

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:
Tror nok folka i ProFotball bransjen har litt i huet. Dette betyr at huer som oss kanskje slpipper å minne dem på ting?

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av keiko99
dette er hærlig å jeg støtter eggen.. Brenne kan bli benka: http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060330/FFK/103300033

Godt å se.

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til:
Simen er fremdeles en av våre beste spillere, og han kommer til å være like viktig for oss i år, som han var i fjor og forifjor. Det er bare tull å snakke om at Simen må benkes fordi han har større ambisjoner enn å slite i bunn av tippeligaen med FFK. Selvfølgelig må han få prøve seg i utlandet, og han har en bedre sjanse til det, hvis han er bosman-spiller.

FFK kjøpte han for 1 mill, og det har han sanderlig vært verdt! I stedet for å sutre, børe dere heller fortsette å juble for ham, så kanskje han kommer tilbake hit etter endt proffkarriere.

Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Det han sier er at to spillere står ganske likt om en plass vil han velge bort den som ikke har planer om å fortsette i klubben. Ganske naturlig det. Brenne sin plass er pr dags dato udiskutabel og han er garantrert inne i 1 elleveren......

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25