Husk meg
Brukernavn
Passord

Her er laget til i morgen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til:
Er enig at 4-4-2 passer oss best. Mest med tanke på spissene våre. Brian passer ikke som ensom spiss. Heller ikke Hoås. Toth kan være der alene, men da blir brått West og Hoås satt ut på kanten/benken. 

West og Hoås på topp derimot vil, i alle fall i teorien, funke bra sammen. Hoås kan stusse lange oppspille fra bakcen gjennom til West som løper ifra og scorer alene med keeper! (dere husker vel hjemmekampen mot Tromsø i fjor?)

Ellers er jeg spent på om Eggen vil bruke Tarek når serien starter. Ser for meg høyrekanten blir fylt opp med litt av hvert i år. Bjørkøy, Berg, Peters, Wiig, Hoås? Mackie?

---------------------------

Ære være plankebyen!

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til:
Tror nok Eggen vil bruke Tarik i år . Han er en klassespiller, og fungerer meget bra som høyre kant!

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Møklegård
Tror nok Eggen vil bruke Tarik i år . Han er en klassespiller, og fungerer meget bra som høyre kant!

Blir spennende å se om Tarik holder elite-nivå. Hvis ikke har vi uansett West som et knallgodt alternativ på høyrekant dersom vi skal spille med  én hovedspiss.

Fuh! Fuh! Fuh!

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til:

Ingen av våre beste spillere må bli offer for en "tallkombinasjon".

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
For å få det beste ut av Hoås og West bør det spilles 4-4-2........ West på flanken, blir som LP og Aune var på flanken i sin tid........

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Ja west er helt klart best som spiss og jeg håper vi vil spille 442 med west som en av to spisser i år. Tarik er vel den beste høyrekanten vi har i øyeblikket.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25