Bertelsen tatt ut på ny til landslaget.
fikk også sett endel.. ble lurt hardt et par ganger så jeg, og et par slurvete pasninger. men gjorde også endel bra ting.. men vanskelig kamp å briljere i da..
Opprinnelig postet av Costanza
Han klarte seg greit i en svært dårlig kamp sett fra Norges side. Tror han spilte ca 70 min før han ble byttet ut. Slet litt med pasningsspillet og ble fintet bort ganske kraftig noen ganger, men viste også positive takter og egentlig var det sjeldent at Senegal kom rundt på siden hans.
Det eneste som irriterer meg er TV 2 kommentator Svein Matta Mathiesens stadige negative kommentarer vedr. Bertelsen.
---------------------------
FFK på toppen i 2006
Tja. Jeg mener å huske Matta si at Bertelsen sammen med Vaagan Moen var de to beste under kampene i USA og at han derfor fortjente å være med nå. Han skrøt også over at han var rask og trygg defensivt, men at han slet litt med pasningene. Og det har han jo rett i. Ellers kom han med negative bemerkninger underveis når det var fortjent og ditto positive når det var fortjent. Synes i grunn Matta var fair med Bertelsen jeg.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25