Husk meg
Brukernavn
Passord

SpartaSarpsborg-"Østfolds stolthet"

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til:
Alltid moro å diskutere med en kæll som klarer å ordlegge seg på en ordentlig måte ja. Jeg tolker det som dårlig skjult arroganse når du hevder at mossespillerne mobiliserer kjempekrefter fordi det er FFK som står på andre banehalvdel. Men det var muligens bare et forsøk på å erte litt, for jeg tviler på om du tror på dette selv. Spillerne er litt mer profesjonelle enn oss supportere vettu.

(Du glemmer fort og  har tydeligvis kommet deg fra høsten 2005 da de to lagene nesten skiftet plass )

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Vel, jeg registerer bare at det på mosseforumet enkelte ganger har vært diskusjoner rundt det at spillerne ofrer mer i en treningskamp mot FFK enn mot enkelte seriekamper mot svakere motstand. Noen flere holdepunkter enn det har jeg ikke, da jeg ikke akkurat ser Moss så ofte, bortsett fra når dem er på Jæren på røvertokt av poeng, og dermed ikke vet hvordan innsatsen er i kamp mot Follo i serien vs FFK i treningskamp. Men da må det i så fall være enkelte mossesupportere som ser feil i dine øyne, ettersom det er dem som har kommet med kritikken.

Og du skal vite det at jeg har en veldig ymyk holdning til at FFK er i Tippeligaen. Jeg vet at det eventyret Tippeligaen tross alt er, fort kan være over før vi vet ordet av det, og da er det vel ikke noe feil i å nyte den tiden vi har. Jeg nyter i hvert fall hver dag vi kan kalle oss Tippeligalag, så får heller dagen vi rykker ned komme, men nå ser det ut som vi sakte men sikkert bygger et grunnlag som gjør at vi kan være der en stund.

Når det er sagt, så tror jeg kanskje Moss får litt av det syndromet jeg snakket om i en annen tråd. Mye stemte for dere den siste delen av forrige sesong, Sene scoringer og flyt. Det kan fort bli en liten nedtur i år. For det virker som på enkelte av dere mossesupportere at dere har glemt både 2003 og 2004 hvor det var hakket før dere var i 2. divisjon. Men jeg håper virkelig dere holder dere der oppe eller rykker opp, for det ville vært stusselig med et Østfold-lag i hver divisjon...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88