Gummi penis i Tysk fotball
Her ser du bilde fra en Bundesligakamp mellom Schalke og Dortmund som forøvrig endte 0-0
(gå til sport og litt ned på siden hvor du ser det stårBVB fans bl.a. )
Festfarger var det ihvertfall.... men si meg en ting, hadde ikke PH noe lignenes i rødt og hvitt for ett par år siden??
(gå til sport og litt ned på siden hvor du ser det stårBVB fans bl.a. )
Festfarger var det ihvertfall.... men si meg en ting, hadde ikke PH noe lignenes i rødt og hvitt for ett par år siden??
---------------------------
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
fy faen for en råtten nettside!!! men morsom ide da... syns vi burde hatt oppblåsbare kanarifugler til kampen mot lillestrøm.. så kan vi sprekke ballongene😁
eller oppblåsbare makreller til startkampen,høygafler til hamkam, hval til sandefjord.. går jo an å høre med "the balloon company" i oslo.. koster nok noen kronasjer.. men hadde vært moro😁
eller oppblåsbare makreller til startkampen,høygafler til hamkam, hval til sandefjord.. går jo an å høre med "the balloon company" i oslo.. koster nok noen kronasjer.. men hadde vært moro😁
Opprinnelig postet av Husgutt
fy faen for en råtten nettside!!! men morsom ide da... syns vi burde hatt oppblåsbare kanarifugler til kampen mot lillestrøm.. så kan vi sprekke ballongene😁
he..he..
....eller at vi, mot VIF, får tak i ei svær reke som vi kan kle av (les skrelle)😛
---------------------------
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
13/09/2026 17:28 | 03247a28