Husk meg
Brukernavn
Passord

Risholt ønsker å bli proff i sør europa

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Risholt har andre mål også om han finner tilbake til den gamle formen.
-Det er ikke langt fra Danmark til land som Tyskland og Belgia. Hvis jeg presterer godt i Danmark, så håper jeg det blir muligheter til å bli proff lenger sør i Europa, sier han.
Men først må han overbevise i Aarhus. En by han virkelig har begynt å slå seg til ro i skriver Agderposten.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Patrioten

Risholt har andre mål også om han finner tilbake til den gamle formen.
-Det er ikke langt fra Danmark til land som Tyskland og Belgia. Hvis jeg presterer godt i Danmark, så håper jeg det blir muligheter til å bli proff lenger sør i Europa, sier han.
Men først må han overbevise i Aarhus. En by han virkelig har begynt å slå seg til ro i skriver Agderposten.

Håper han kommer hjem til Fredrikstad igjen om ikke så lenge jeg! Savner han veldig men nå har vi jo Bjørkøy som heller ikke er så værst da.

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til:
Halv 6 begynner Agf-brøndby på danske 3+. Da kan men vel se Risholt i match! Om det fortsatt er det gode gamle

---------------------------

FFK supporter fra hovedstaden

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Var Roger i godt gammalt slag?

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av ffkmufc
Var Roger i godt gammalt slag?

Aner ikke... Jeg så ikke kampen serru, men fikk med meg at AGF tapte 1 - 0 på nyhetene igår kveld, og at dem antakeligvis rykker ned... Om det var noen som så kampen, så vil jeg gjerne høre hvordan Roger gjorde det igår =)

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
– Tenker ikke på klubbskifte

Selv om AGF Århus nærmer seg nedrykk med ekspressfart, påstår Roger Risholt at han ikke tenker klubbskifte og kun er fokusert på å hjelpe AGF til å beholde plassen i dansk superliga.

Ni poeng opp
Åtte kamper før sesongslutt ligger AGF Århus nest sist med 17 poeng på 24 kamper - ett poeng foran Sønderjyske og hele ni poeng bak Nordsjælland på den siste sikre plassen.
Situasjonen blir ikke bedre av at Nordsjælland har en kamp til gode på AGF...
- De fire siste kampene har vært "must-win-games". Målsettingen var 12 poeng. Vi har tatt ett, sier Risholt.

Ikke Norge-retur
Noen retur til Norge eller et nytt klubbskifte, er ikke tema, skal vi tro Risholt.
- Nå merker jeg endelig at jeg er på vei tilbake til det nivået jeg skal være på. Jeg spiller og får gode kritikker. Det blir galt å bruke energi på annet enn å komme opp på det nivået jeg var på, da jeg spilte i Fredrikstad og var med på landslaget.
For et år siden var Risholt med på landslaget Midt-Østen-turne, der han gjorde en god figur, da han spilte mot Kuwait, Jordan og Bahrain.
- Jeg vet jeg kan komme tilbake på toppnivå, men hvor lang tid det vil ta, er umulig å si. Det eneste jeg kan gjøre, er å være tålmodig, og skynde meg langsomt.

- Et stykke igjen
Bortsett fra Slikeborgkampen, som Risholt ikke spilte på grunn av suspensjon, har 26-åringen spilt fast - og godt - på AGF etter at han kom tilbake etter lyskeskaden i vinter.
- Det har gått bra, men jeg har et stykke igjen.
AGFs trener regner med at klubben må ta 15 poeng på sine åtte siste kamper for å være sikret ny kontrakt i superligaen.
- Han har vært banksjef, så han bør ha orden på tall og statistikker, sier Risholt til Agderposten

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88