Gutta gjør det bra i USA
Hold Hoås så sentralt som mulig, da hører han mindre til hetsen fra tribunene og presterer antakelig langt bedre...
Opprinnelig postet av Olavesen
Hold Hoås så sentralt som mulig, da hører han mindre til hetsen fra tribunene og presterer antakelig langt bedre...Forhåpentligvis er det ingen som slenger dritt til ham etter den jobben han gjorde de siste serierundene ifjor.
---------------------------
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Vi hadde vært i 1. divisjon uten Hoås i fjorårets sesongavsluttning.
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Opprinnelig postet av Frode
Amen i kjærka for den.
Fuh! Fuh! Fuh!
Opprinnelig postet av djpete
Toth må bevise før han får noen plass i startoppstillinga etter min mening. Kan vel ikke akkurat kalles noe hurtigtog, selv om han vel er å regne som F-16 i forhold til Hoås:-)Hoås er da ikke så sen? Kanskje det ser litt sånn ut siden han er så lang. Jeg har i alle fall aldri lagt merke til at han blir parkert støtt og stadig, sånn som Ringberg hele tiden ble. Eneste jeg husker når det gleder farta til Hoås, er kampen mot RBK i Trondheim. Han løp med ballen i bena fra Ødegård....
Hva med å evt forsøke Hoås på venstrekant, for å gjøre plass til Tarek. Flo har vel spillt kant, tidvis med hell. Disse to kan vel godt sammenliknes som spillertyper, selv om Hoås er enda tregere enn Flo.
Ære være plankebyen!
Leser at Bertelsen ikke spiller fra start mot USA (Erlend Hanstveit kommer inn) mens Raymond Kvisvik er usikker. Det betyr vel at jeg ikke orker å sitte opp sent søndags kveld/natt for å få med meg den matchen...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Frode
for ikke snakke om det viktige målet til Martin Wiig mot Molde
Disse "trenings-kampene" føre sesongstart lover godt for tabell-plasseringen til sommeren. :-) De to siste årene har jo FFK tapt alt av treningskamper under oppkjøringen til sesong start.
GLEDER MEG!!!!
En ting er sikkert, jeg er på plass på stadion 9 april :-D
GLEDER MEG!!!!
En ting er sikkert, jeg er på plass på stadion 9 april :-D
http://www.plankehaugen.no
---
Vil du ha GMail ?
Send meg en epost da vel, på frpau@hotmail.com
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
20/02/2026 20:30 | 392cfb88