Kampen idag!
Opprinnelig postet av Idæmor
skjønner deg, men jeg hadde i denne tråden svart på akkurat det samme spørsmålet. Ett tips: jo flere som vil dette og leverer dette som ett forslag på møte så kan det bli ved neste kamp. husk at vi møter moss snart daOk.. det er greit.. det var ingen klage egentlig.. mer et sp.mål..

---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

angående Given Mombasa, synes jeg ikke vi bør signere kontrakt med ham.. jeg syns spissene våre er gode nok. Tror Toth har hatt og har godt av en hard treningsvinter, samtidig som jeg tror og håper wiig og hoås vil fortsette å blomstre. west vet vi jo hva er god for..
simen brenne var ikke veldig god igår nei. men han startet jo på benken. forkjøla eller no?
Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!
Opprinnelig postet av djpete
Skjønner ikke helt hvorfor Toth mottar så mye skryt etter denne kampen. Fremhever seg absolutt ikke, er vel bortimot usynlig etter min mening, bortsett fra ved scoringen da.
Jeg har inntrykk av at det er nettopp en slik spillertype Toth er. Rett og slett en spiller som ikke gjør det spektakulære i banespillet som publikum liker godt, men er knallgod til å lukte målsjanser, er på rett sted til rett tid og gjør ting enkelt og for mange kanskje litt "kjedelig" foran mål. Personlig er jeg veldig glad i slike spillertyper. Litt som min personlige favorittspiller gjennom tidene Gary Lineker!
(uten at jeg sier Toth er i nærheten av samme klasse selvsagt)
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
- Mener å huske at det ble sagt at han var en typisk bakromsspiss da han kom til klubben. Selv synes jeg han virker god på å komme i møte, vinne ballen og få lagt den igjen (evt flikke ballen videre) til en medspiller. Dette er forøvrig en viktig egenskap dersom de kommer til å spille med en typisk "midtspiss" (noe FFK mest sannsynlig kommer til å gjøre iår.)
- Dessuten synes jeg han var ganske så bevegelig og viser initiativ til løp.
Jeg sier ikke at Toth blir en suksess, men synes han var blant de bedre i helga.
God bedring, Dagfinn!
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25