Aldri sagt han helst vil spille for FFK
Selv om en spiller gjør en slett innsats i en treningskamp, så trenger ikke det bety at han er dårlig - og for dårlig for spill i Tippeligaen. Husk at du har sett én kamp. En spiller må bedømmes over mange, mange kamper før et evt. kjøp. Og så mye som Knut Torbjørn Eggen ser Moss, så har han nok veeeeldig god kontroll på Vidar Martinsen sine kvaliteter. I motsetning til meg som bare har sett han et par ganger på tv og i oppgjørene mot FFK.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Selv om en spiller gjør en slett innsats i en treningskamp, så trenger ikke det bety at han er dårlig - og for dårlig for spill i Tippeligaen. Husk at du har sett én kamp. En spiller må bedømmes over mange, mange kamper før et evt. kjøp. Og så mye som Knut Torbjørn Eggen ser Moss, så har han nok veeeeldig god kontroll på Vidar Martinsen sine kvaliteter. I motsetning til meg som bare har sett han et par ganger på tv og i oppgjørene mot FFK.
Det er jeg selvfølgelig klar over. Absolutt. Men en som skal heve et så bra lag som FFK bør være vesentlig bedre.
- sammen for Sarpsborg
Opprinnelig postet av Costanza
Pga ombytting av treningstider, så var jeg på Mossetreninga, i steden for FFK trening i Østfoldhallen på fredagen.
Da snakket jeg med Vidar Martinsen og han var småskadet og trente ikke. At han gjorde en dårlig figur mot Sparta tror jeg kanskje kan ha noe med dette å gjøre, for vi vet jo alle hvilken kapasitet han har og hva han betyr for dette Mosselaget.
FFK på toppen i 2006
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
20/02/2026 20:30 | 392cfb88