FFK jakter spiss
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hvem har sagt at alt er ræva, tulling? Men hvis ikke det er legitimt å kritisere kjøpet av toth, blir forumet bare fordummende......... Så forresten at Jon Syversen og Lars Thoresen på slutten av året i hver sin avis kritiserte Ringberg salget nok engang. Så du mener dem ødelegger for klubben du da? Selv synes jeg dem begge betyr utrolig mye for at klubben skal utvikle seg, og skriver veldig mye fornuftig, både av ris og ros............. Men dette ligger over ditt nivå husgutt........
Ja, jeg mener det er negativt for klubben at Syversen og Thoresen kritiserer salget av Ringberg i media. De to har rett til å mene hva de vil og også til å si hva de vil. Men, selvfølgelig er det negativt at to personer, som mange ser på som talsmenn for supporterene, kritiserer avgjørelser som trenerteamet gjør. Jeg tror heller ikke at de to nevnte herrer gjør dette for å skade klubben, men heller at de handler mot bedre vitende.
Jeg velger å tro, når jeg legger godviljen til, at selv dine innlegg er skrevet i beste mening.
OK at Ringberg scoret mange mål i FFK for noen år tilbake. Men i fotball handler det alltid om neste kamp og aldri om forrige kamp. Alltid om dagens spillerstall og aldri om de som forsvant.
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Nei, da forstår du meg selvfølgelig galt, noe annet ville selvfølgelig vært overraskende...... Jeg mener ikke at min Kritikk kan utvikle klubben videre, men VÅR........ Sånn er det igrunn for det meste her i samfunnet og noe som er en styrke for demokratiet uansett hva det måtte være........
Det er selvfølgelig fint for forumet vårt at det består av mange forskjellige meninger og diskusjonstemaer, at noen er negative og andre er positive, men å tro at det påvirker klubben vår er vel i beste fall litt naivt, Bedreviteren!
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Klikker det helt for deg hver gang du ser eller hører om navnet Drillo, djpete?
Klikker ikke, får bare litt antydninger til brekningerUtsagnet ditt var skrevet på en måte for å fremprovosere meninger vel?
Ellers må jeg få si, (virker som om du har missforstått meg litt) at jeg virkelig håper, og delvis tror, at Misji kan bli en suksess neste år, men så langt har han fremstått som et bomkjøp. Forutsetningen var at han skulle være en spiller med internasjonalt snitt, det kan vi vel ikke si at vi har fått, foreløpig!
Du har helt rett, djpete.
Selvfølgelig så nevnte jeg Drillo for å fremprovosere et eller annet, spesielt fra deg. 
Det er jo nesten bankers at dersom man omtaler Drillo som noe positivt, så kommer du straks på banen, he he!!
Når det gjelder Misji, så ser det ut til at vi i utgangspunktet er ganske enige, men at jeg kanskje på nåværende tidspunkt har opparbeidet meg litt mere tro på ham enn det du har, djpete. Det blir spennende å følge ham i likhet med resten av laget fremover.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Ja, jeg mener det er negativt for klubben at Syversen og Thoresen kritiserer salget av Ringberg i media. De to har rett til å mene hva de vil og også til å si hva de vil. Men, selvfølgelig er det negativt at to personer, som mange ser på som talsmenn for supporterene, kritiserer avgjørelser som trenerteamet gjør. Jeg tror heller ikke at de to nevnte herrer gjør dette for å skade klubben, men heller at de handler mot bedre vitende.
Jeg velger å tro, når jeg legger godviljen til, at selv dine innlegg er skrevet i beste mening.
Jeg har skrevet det i et innlegg for lenge siden, og jeg skriver det igjen.
Historien er full av mennesker som ukritisk har fulgt ledelsen, og aldri hatt mot eller evner til å stille spørsmål ved de disposisjoner som ble gjort. Historien levner disse "sauene" svært liten ære.
Kritiske spørsmål fra kretsen rundt lederne og fra publikum er utrolig viktig for at lederskapet skal kunne utvikle seg i riktig rettning. Dette gjelder i alle aspekter av samfunnet, fotball så vell som internasjonal politikk.
Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av Topscorer
Bare til orientering: Hansi Ramberg har skrevet under en to års kontrakt med FFK.
FB er nok er på pletten, de finner nyhetene her inne
Jeg tror ganske sikkert at det som skjedde rundt klubben etter Ringberg salget påvirket ledelsen, og at dem kanskje går en runde eller to ekstra neste gang dem bestemmer seg for å selge en av klubbens aller mest populære spillere, snæbbussaristokrat. Jeg håper og tror at hvis ledelsen får sterk kritikk for slett forarbeid i forhold til enkelte spillekjøp, så påvirker det osvosv.......... Jeg tror også at Plankehaugens støtte til Harry Hansen påvirket ledelsen i stor grad i nyansettelsen av Harry............. Så at supportere av FFK samlet har påvirkningkraft er jeg helt sikker på, og det er ikke naivt............... Selvfølgelig har ikke et innlegg her inne påvirkningskraft, men et sted må man jo starte.........
Jeg har ikke sagt at ikke ulike masse demonstrasjoner ala det du nevner med Ringberg og Harry kan påvirke ledelsen.
Det jeg derimot mente var at de mange ulike negative kritikker, som etter min mening ofte spriker i alle retninger, og som ofte kommer fra de samme personene her på forumet, har liten eller ingen påvirkningskraft.
FFK på toppen i 2006
Helt enig Snæbb.. Vi kan sitte her inne og sutre så mye vi vel, tviler vel på at eksempelvis Arve M. er en ivrig bruker av forumet her..
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Opprinnelig postet av Topscorer
Bare til orientering: Hansi Ramberg har skrevet under en to års kontrakt med FFK.
Sikker på det? Jeg tror ingenting er avklart i den saken.. Snakka med en som kjenner Hansi godt tidligere i dag, og han mente at ingenting var avklart..
Som han sa så var ingenting sikkert ennå, men Hansi hadde ikke akkurat planer om å gå til en annen klubb heller...
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
og i tillegg skal lurveleggen opereres.
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
For meg og trolig de fleste her inne på "forumet" er det hovedsaklig for å gi uttrykk for våre synspunkt at vi deltar her inne.
Synspunkt som spriker fra de trofast lojale til de uhemmette kritiske, fra det som kan betraktes til saklighet til det håpløst usaklige. Alt utfra øyene som ser og hodet som skriver.
I tillegg må en nok også regne med at flere innlegg også skrives for å "provosere" litt eller sagt på en annen måte høyne temperaturen noe.
Derfor ser jeg det som meget positiv og nyttig for FFK at noen personer både skriver ros og ris i mediene, etter min mening ( dette overrasker sikkert ingen) er det spesielt viktig at personer som Thoresen og LangeJon har mot til å ytre sine meninger også når de kommer med kritikk.
Dette utfra min vurdering at dersom noe har gjennomslagskraft overfor "ledelse" e.a er offisielle uttalelser i media.
Likevel ser jeg det som nyttig at vi har dette forumet hvor vi som har hjertet i FFK eller tanker om klubben, kan få lov til å komme med våre saklig/usakligheter og likevel kunne enes om en ting.
Håpet / ønsket om at FFK vil lykkes sin streben mot toppen i norsk fotball.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25