Jeg henger meg på her! Glimrende å ha med PAC neste sesong også. Jeg tror absolutt at han har mer å gi, og med en god og ikke minst skadefri sesongoppkjøring tror jeg ikke høyreback-problemet trenger å bli så stor som det har vært i år. Han har hatt jevn stigning i flere år nå, med et tilbakeslag denne sesongen. Og det tilbakeslaget tror jeg først og fremst skyldes at han fikk ødelagt sist sesongoppkjøring av skader.
Synes det er utrolig godt at Pål Andre er med oss videre....han er den klart beste vi har på høyre back plass,Blixt holder ikke mål...han er toppen en backup for Pål Andre......Han har vært med fra 2.div, og det er viktig,PAC har en spesiell betydning,ihvertfall for meg....samtidig som han er god nok fot TL så betyr han så mye for hele klubben...Jeg har spilt for FFK selv,og kommer aldri til å glemme hvor positiv PAC alltid var over for oss unge,samtidig som han er mer en god nok for tippeligaen selv.Pål Andre,jeg vil ihvertfalll si....du har betydd mye for meg,og jeg vil alltid støtte deg!
Hyggelig at Pål A. Zwartec skriver under. En skikkelig lagspiller. Håper vi får se en virkning av at han nå får permisjon fra jobben et helt år. Håper han utvikler seg videre og blir flinkere på spesielt pasningene/fremspillene sine.
Lykke til
---------------------------
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"