Hvem spillere er på vei in mon tro, kan aldri tenke meg at FFK låner ut spillere hvis ikke det er snakk om å få noen inn. Hvis Lars Petter skal spille for Bærum resten av sesongen, slik det ser ut til. Så trenger FFK iallefall en spiss til. I øyeblikket er vel Welton og Ringberg spissene, men hva om Rinberg må stå over med karantene og Welton er skadet. Da må vi ty til Christian P, og Håkan på topp, det lukter det ikke akkuratt svidd av. Så etter det jeg erfarer, så ser det ut til at FFK er i ferd med å sikre seg nye spillere. Men dette må jo skje raskt. det er jo kun noen få dager igjen til overgangsvinduet stenges.
Hva tror folket, blir det noen storfisk i år?
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Driter litt i hvor store fiskene er,så lenge de smaker godt...:D
Har veldig vanskelig for å tro at de slipper LPH til Bærum om ikke det er en solid erstatter på vei inn som er ren spiss..en som vil blø,en som vil dø og en som vil skåre mål...
Hadde jeg bodd i Fredrikstad så ville jeg nok dratt for å se muligens. Morsomt om noen får med seg internkampen og skriver litt her om hvordan polakkene klarer seg (og evt. andre som måtte prøvespille)
Stemmer at to stk fra Polen var på prøvespill, og den ene hadde fortid fra U21-landslag, men ingen av de imponerte under internkampen i går og vil ikke bli tilbudt kontrakt.