PMK i møte med FFK neste uke...
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg tolker utsagnet til Mokkelbost dithen at PMK er lagt på is inntil videre.
hvor har du dette utsagnet fra?? bare lurer jeg.... ville blitt litt letta hvis dette er sant!
---------------------------
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg tolker utsagnet til Mokkelbost dithen at PMK er lagt på is inntil videre.
hvor har du dette utsagnet fra?? bare lurer jeg.... ville blitt litt letta hvis dette er sant!
På Forsiden. Les om Christian Berg, og les helt nederst. Der står det litt om PMK.
Opprinnelig postet av bateman
fryktelig mange talenter som ikke slår til...pmk faller vel i den kategorien...har mer tro på steinar og staw enn denne pmk. det positive i det er at han eventuelt kommer gratis som bosman spiller...el
Nå er det vel ikke like lett for keepere å slå til i lavere divisjoner, som feks. for utespillere da. Ikke sikkert Lund-Hansen, Espen Johnsen eller Rune Jarstein i Odd hadde blitt lagt merke til om de spilte på et 1. divisjons lag.
Uansett hvilket lag man spiller på, så er 1 innsluppet mål i snitt en bra statistikk. Sammenligner vi, så hadde Steinar Sørlie 5,24 i snitt på VG børsen når FFK rykket opp i 2003 og antall innsluppne mål var 1,23 i snitt. PMK hadde i år en lavere snitt på VG børsen (4,63 i snitt), men altså bare 1 innsluppet mål i snitt???
Hvordan nå det går ann.
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av Costanza
Han havner vel i Sparta... Vil jo ikke være første gang han kommer og tar over etter Rino Hansen
Det hadde jeg glemt. Trodde først du mente Steinar Sørlie. Ser at Sparta samtaler med Thomas Sandem. Ikke umulig at de to kanskje er omtrent like gode. PMKs feltarbeid får meg til å grøsse på ryggen... Men jeg avviser ham eller ikke. Velkommen skal han være.
Regner det da som sikkert at Jan Kjell Larsen snart meldes klar for en Tippeligaklubb. Molde er vel ikke så usannsynlig da.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
JKL i HFK er vel på vei til Molde.
I allefall etter hva som skrives i araberlandet.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Får håpe han spiller godt og får tilbud fra klubber litt høyere opp i systemet.
Eggen syntes PMK var alt for lat! Gadd ikke trene! Derfor snudde FFK!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Opprinnelig postet av Hjælmen
Vet du om det er noe i det?
Er PMK for lat og har for dårlig treningskultur?
Jeg er uansett ganske sikker på at FFK gjorde ett varp på keepersiden når de sa nei til PMK og signerte Rami.
Opprinnelig postet av Hjælmen
Det stemmer det Hjælmen. Han har ikke trena på mange år.
Vil egentlig ikke spille kamper heller.
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25