Nye Fredrikstad Stadion
---------------------------
Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".
Opprinnelig postet av T.Olsen
Det som er litt ille er at de som legger gresset er fa Moss:-P
Bønder kan det med gress vettu.
Var en tur nedom stadion for å ta en titt i dag, og det begynner virkelig å se bra ut
MEN, er det noen som har en god forklaring på hvorfor vip`en får svarte(!!!) seter? (Svarte seter der det ikke er montert noen seter ennå på dette bildet)
....føltes litt som hummer & kanari for min del...
Opprinnelig postet av Oslo
Var en tur nedom stadion for å ta en titt i dag, og det begynner virkelig å se bra ut![]()
MEN, er det noen som har en god forklaring på hvorfor vip`en får svarte(!!!) seter? (Svarte seter der det ikke er montert noen seter ennå på dette bildet)
....føltes litt som hummer & kanari for min del...
Svarte seter altså? Off, det hørtes ikke bra ut. Det er vel sikkert noe VIP seter med pute på å greier, men likevel trist med svarte seter, det passer ikke inn.
Opprinnelig postet av danan2
Svarte seter altså? Off, det hørtes ikke bra ut. Det er vel sikkert noe VIP seter med pute på å greier, men likevel trist med svarte seter, det passer ikke inn.
Får håpe at de ikke er pakket ut av "beskyttelsesplasten" ennå...
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
er det ikke bare festene til stolene som er svarte??
Nei, setene er også svarte med puter. De ligger oppe på tribunen klar til montering
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Nei, setene er også svarte med puter. De ligger oppe på tribunen klar til montering
Korrekt, sorte seter med sorte puter. Fleste parten er montert nå. Meget komfortable

Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".
Opprinnelig postet av T.Olsen
Må innrømme at jeg likte toalettet i dommergarderoben, handikapptoalett.. haha..
Opprinnelig postet av Rey
Korrekt, sorte seter med sorte puter. Fleste parten er montert nå. Meget komfortable
Ekte komfort på stadion oppleves ved å stå i 2 x 45 min. Lenge leve PH-feltet!
FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Opprinnelig postet av Knuty
Tipper det er beskyttelsesduk over matta allerede.
Det stemmer, var der en tur på lørdag og da la de duken på med en gang.
Fotballinteressen i Fredrikstad er bare helt unik altså...kan sammenlignes med alle fotballmetropoler i hele verden.
Her har Stadion fått ny gressmatte og ingen av avisene gidder å dra ned å knipse bilde av den ferdige matta før de la på duken???Latterlig...
Opprinnelig postet av K1980
Fotballinteressen i Fredrikstad er bare helt unik altså...kan sammenlignes med alle fotballmetropoler i hele verden.
Her har Stadion fått ny gressmatte og ingen av avisene gidder å dra ned å knipse bilde av den ferdige matta før de la på duken???Latterlig...
Mulig de ikke fikk no bilde eller siden de la på duken etter vært så ingen kan ha fått noen bilder av det ..
Er det noen som klarer det er det du D
Døm gadd jo ikke å radiomerke metamærkene døm satt ut heller, så nå har vi ikke kontoll på hvor døm er...tenk om en skulle skli på en sånn jævel 
Jeg luer på hvaforno slag mark som ble satt ut, det er ikke alle som er like glatte...her burde avisa vært "på banen".
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!
I løpet av denne uken skal alle stolene være skrudd på plass, så nå begynner det virkelig å dra seg til.
Ja men hva hjelper det om ingen tar bilde av de nye stolene?
Tja.. Vi kan sitte på stolene?
Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88