Keeperkandidater FFK 2006
Om RBK har han Tromsø keepern klar, kan også rønningen bli aktuell. Dessuten har de har de fått (eller får) Alexander tilbake. Noe som betyr at Rønningen forsvinner uansett...
---------------------------
FFKgutten
Opprinnelig postet av FFKgutten
han er ikke noe stort bedre en steinar.. skal vi satse på en av 4 beste må vi nok ha ett klart 1 valg og jeg ser ikke han derOm RBK har han Tromsø keepern klar, kan også rønningen bli aktuell. Dessuten har de har de fått (eller får) Alexander tilbake. Noe som betyr at Rønningen forsvinner uansett...
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
FFKgutten
Om RBK har han Tromsø keepern klar, kan også rønningen bli aktuell. Dessuten har de har de fått (eller får) Alexander tilbake. Noe som betyr at Rønningen forsvinner uansett...
Det virker ikke som RBK er så keene på å få Alex tilbake. Selv om han var sur i høst kan jo hende at enden på visa blir at han blir her. Tror ikke det er så greit for han å få kamper verken på RBK eller RBK2 nå.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Sandem skal også være ønsket av en tredje klubb foruten Kvik og Sparta, muligens er det FFK.
Som må foreta seg noe på keepersiden foran neste sesong i Tippeligaen
03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1
Opprinnelig postet av Patrioten
I følge Sarpsborg Arbeiderblad er vist Thomas Sandem aktuell for FFK.
Sandem skal også være ønsket av en tredje klubb foruten Kvik og Sparta, muligens er det FFK.
Som må foreta seg noe på keepersiden foran neste sesong i Tippeligaen
Kan aldri i verden tenke meg at Thomas Sandem er aktuell for FFK. Jeg regner med at de fleste her inne husker hans debutkamp for Moss i Tippeligaen for en del år siden?

Opprinnelig postet av stenhard
Solgte ikke Brann Rønningen fordi gutten var usedvanlig tørst?
Bra, få det unna med en gang! Håper slikt ikke forekommer hvis han skulle bli ffk-keeper.
Opprinnelig postet av Olavesen
jeg tror det var en krangel mellom han og brann som førte til det.. så var det at han så muligheter i RBK, men alle vet jo at RBK slapp lite til han, men han sa jo det da han reiste fra bergen at han heller satt på benk en å spille for brannOpprinnelig postet av stenhard
Solgte ikke Brann Rønningen fordi gutten var usedvanlig tørst?
Bra, få det unna med en gang! Håper slikt ikke forekommer hvis han skulle bli ffk-keeper.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Fjedjik
Det virker ikke som RBK er så keene på å få Alex tilbake. Selv om han var sur i høst kan jo hende at enden på visa blir at han blir her. Tror ikke det er så greit for han å få kamper verken på RBK eller RBK2 nå.
http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=89439
Forsvinner Frode Johnsen blir det vel litt bedre plass, ihvertfall på 2. laget for Alex?
2006: CL, RL, "the double"...
Hvis ikke Alex plutselig har bestemt seg for å satse på spissplassen i RBK da?
My bad. Fort gjort å være litt rask i svingene!
2006: CL, RL, "the double"...
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Håper fortsatt først på Jan Kjell Larsen Haugesund, dersom FFK velger fra Norge.2 div keeper.. vel er ikke det en risk å ta ?
Opprinnelig postet av keiko99
Håper fortsatt først på Jan Kjell Larsen Haugesund, dersom FFK velger fra Norge.2 div keeper.. vel er ikke det en risk å ta ?
Grindheim var 2. divisjonspiller når Vålerenga hentet ham. Det samme var Bertelsen!
Kjell Larsen, Grindheim, Bertelsen og Jone Samulsen var grunnstammen av unge, meget talentfulle spiller i Haugesund. Alle disse hører trolig hjemme i Tippeligaen. Om han er god og stabil nok som førstekeeper? Det vet jeg ikke...
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Costanza
Det var hvert fall en lettelse å lese på f-b.no nå at Ivar Rønningen ikke er interessant for FFK!støtter deg
Opprinnelig postet av Holters
sant det.. vi bør uansett satse på en keeper som vi kan være trygg på daOpprinnelig postet av keiko99
Grindheim var 2. divisjonspiller når Vålerenga hentet ham. Det samme var Bertelsen!
Kjell Larsen, Grindheim, Bertelsen og Jone Samulsen var grunnstammen av unge, meget talentfulle spiller i Haugesund. Alle disse hører trolig hjemme i Tippeligaen. Om han er god og stabil nok som førstekeeper? Det vet jeg ikke...

Opprinnelig postet av Costanza
Det var hvert fall en lettelse å lese på f-b.no nå at Ivar Rønningen ikke er interessant for FFK!
Det var da enda godt å høre. Havner mest sannsynlig i Molde i følge f-b.no.
Så får vi bare håpe at det Mokkelbost sier er riktig, og at dette ikke er et ledd i "holde korta tett til brystet"-planen.... Rønningen ønsker jeg ikke til FFK.
Han er ung, trolig fortsatt litt ustabil, men det var jammen Berti og Grindheim også på HFK.
Velger å tro at av norske keepere i dag, kanske bortsett fra Skjeldestad, Sogndal den keeperen bortsett fra
Myhre, Johnsen, Jarsten, Holtan (tja) som FFK burde skaffe seg.
Rangerer han iallefall på linje med Oppdal (Brann) og foran Rønningen, Kristansen og resten av "røkla".
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?
Hva er det egentlig med FFK og keepere? Siden 2003 så har vi vel hatt nærmere ti stykk i klubben?
Rino Hansen
Steinar Sørlie
Alexander Lund Hansen
Lasse Staw
Anders Rotevatn
Andre Andersen
Thomas Myhre
Hjulstad
Har vel sikkert glemt noen også. En del klovner har vi også hatt på prøvespill.
Håper bare vi henter Thomas Myhre og at han blir stående fast i 4 år framover.
Ære være plankebyen!
Flere klubber er på jakt etter keepere. Tror derfor det hadde vært en stor fordel å fått på plass dette nå.
Keeperkaos i tippeligaen.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25