Styret i Godsetunionen vil på vegne av alle medlemmene håpe at alt går bra med Dagfinn, og at han kommer tilbake for fullt neste sesong. Vi kjenner alle Enerly som en sympatisk og fair spiller, og ønsker han og hans famile alt godt.
Slutter meg til fellesmobiliseringen i å ønske Dagfinn Enerly det aller beste. En spiller som jeg ikke tror noen supportere, uansett klubbtilhørighet, har noe vondt å fortelle om, men som snarere fremstår som en av norsk fotballs aller mest sympatiske og hyggelige. Lykke til videre til Dagfinn, FFK og øvrige berørte.
Henger meg på resten av folket fra Drammen her. Dagfinn har alltid vært en spiller som har preget Tippeligaen på en positiv måte. Han har alltid stått for de ting som gjør at alle liker han (kanskje med unntak av en del venstre-backer i TL). Håper du kommer deg på beina igjen og at du er å se på banen igjen til neste år. Tanker går også til de rundt Dagfinn og resten av Fredrikstad.
Sympati fra Drammen
God bedring Enerly! Skaden du pådro deg i kampen mot start har sjokkert et samlet fotballnorge. Jeg håper inderlig at skaden ikke vil gi deg varige men.
God bedring Dagfinn, Dette klarer du, vi på gateakademiet i kr.sand tenker på deg og din familie i denne tunge stunden, "Det ordner seg. det gjør det altid",,
Gateakademiet i kr.sand vil ønske Dagfinn Enerly lykketil med operasjonen og ønsker deg alt vell i fremtiden.. Selv om dere knuste START:)) du er i våre tanker..
Styret i Godsetunionen vil på vegne av alle medlemmene håpe at alt går bra med Dagfinn, og at han kommer tilbake for fullt neste sesong. Vi kjenner alle Enerly som en sympatisk og fair spiller, og ønsker han og hans famile alt godt.
Fikk grøsninger nedover ryggen da jeg så situasjonen.
Har selv brukket håndleddet tvers av i en fotballkamp, men det er jo ingenting i forhold til dette.
Lykke til Dagfinn! Vi håper å kunne se deg på banen igjen. Kanskje du kommer på Marienlyst når vi rykker opp i 2007:)