Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK- LSK

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til:
virker som ikke både hoås eller wiig spiller gitt, men at en av de blir partner med enerly på topp

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051021/FFK/421572783

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av JipJap
virker som ikke både hoås eller wiig spiller gitt, men at en av de blir partner med enerly på topp

da bør du lese bedre...  det er litt kamp om plassa og er det noe vi trenger nå er det kamp

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05

Lagt til:
Er det ingen som kan skaffe noen ivrige "igangsettere" til D-feltet på hovedtribunen til søndagen?
Vi som sitter der er som regel flinke til å følge opp hvis noen starter, men det er bare så sjelden noen starter... :-(

Forrige søndag hørte vi forresten PH som en beskjeden mumling. Blåste lyden bort? Vanligvis pleier vi å høre PHerne godt.

Jo nærmere søndagen kommer, desto reddere blir jeg. Det hjalp ikke å lese Eggen uttale seg i F-b: «Vi må vinne.»

Jeg synes han kunne ha sagt at «det spiller ingen rolle om vi taper, vi rykker ikke ned for det». Nå er tiden inne for vakre løgner! Jeg tåler ikke den brutale sannheten...;)

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av JipJap

da bør du lese bedre...  det er litt kamp om plassa og er det noe vi trenger nå er det kamp

Eller så må du pusse brillene! Wiig spilte med de som skal starte, mens Hoås spilte nesten hele tiden med de som skal varme benken, bortsett fra helt på slutten når Hoås byttet med Wiig.. Da er det vel ikke noe annnet å anta enn at det er disse to som kjemper?!?!
Hvorfor kal du hele tida prøve å rette på folk keiko?!?!

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til:
enig med deg her ja, freekrik. Dette sitatet sier vel også sitt i denne saken:

– Det er greit å få trent litt under flomlys. Det er litt annerledes å spille under slike forhold, sier Knut Torbjørn Eggen, og avslører at det er litt usikkerhet hvorvidt det blir Hoås eller Wiig som blir makker til Enerly på topp.

som står i den artikkelen

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Michael Mifsud er ute for resten av sesongen. I tillegg er det uklart om Kasey Wehrman og Magnus Powell blir klare til kampen skriver Dagbladet

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Patrioten

Michael Mifsud er ute for resten av sesongen. I tillegg er det uklart om Kasey Wehrman og Magnus Powell blir klare til kampen skriver Dagbladet

mifsud har vært ute lenge og litt gammelt nytt

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:
Om verken Powell eller Wherman i tillegg til mifsud er ute er dette kjempegode nyheter for fredrikstad! Da begynner jeg virkelig å få trua her :) Håper dette stemmer. Bare ikke de tar for lett på det nå..

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
I VG i dag står det at Simen Brenne og Trond Erik Bertlesen er usikre grunnet skader, noen som vet noe mer om det.

Landslagsspiller

Lagt til:
wopsi.. det er jo krise. Gi dem en sprøyte lokalbedøvelse der de har vondt og bandasjer dem inn på banen. De må spille.

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
Endret:
vi tar lsk!  greit nok vi har slitt mot de, men vi har møtt lsk på ugunstige tidspunkt alle de 3 siste oppgjørene.. ja, vi har hatt mange ræva perioder.. nå håper og tror jeg formen er oppadgående..  lsk vil undervurdere ffk (ubevisst uansett), samtidig som de har cupfinalen i bakhue.. jada, de kan teoretisk vinne gull og kjemper om royal league.. men tror ikke det motiverer like mye som viljen til å  forbli i tippeligaen..

dessuten er det på tide at vi får litt flaks og marginer på vår side!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Husgutt
vi tar lsk!  greit nok vi har slitt mot de, men vi har møtt lsk på ugunstige tidspunkt alle de 3 siste oppgjørene.. ja, vi har hatt mange ræva perioder.. nå håper og tror jeg formen er oppadgående..  lsk vil undervurdere ffk (ubevisst uansett), samtidig som de har cupfinalen i bakhue.. jada, de kan teoretisk vinne gull og kjemper om royal league.. men tror ikke det motiverer like mye som viljen til å  forbli i tippeligaen..

dessuten er det på tide at vi får litt flaks og marginer på vår side!!

Det er ikke bare de 3 siste oppgjøra vi har slitt mot LSK. Det har vært slik bestandig. Helt siden LSK rykka opp i den øverste divisjonen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
joda. vet det. men gamle dager telles ikke..hehe

Landslagsspiller

Lagt til:
nok er nok om gylne tider, 
her skal det skrives splitter nye sider...

Knøttespiller

Ble medlem: 18 sep 05

Lagt til:
Vi ska vinne

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Jeg har trua på seier i dag!! Håper på en kjempe kamp av guttane!! Elsker Fredrikstad!!

Landslagsspiller

Lagt til:
Alt går i mot oss idag også!!! må ha en god andre omgang nå
vi vinner 2-1

Landslagsspiller

Lagt til:
wiig inn for ramberg
mere offensivt nå

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til:
YES!!!!

Landslagsspiller

Lagt til:
Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOÅS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Landslagsspiller

Lagt til:
Fredrikstad er gode nå!! Skal vinne det her, viktig å fortsette presse nå

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til:
paradoksalt nok er det som regel da  dem driter seg ut og slipper inn et møkkamål eller to... Håper ikke det skjer i dag...

"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen

Landslagsspiller

Lagt til:
Det er sant men har trua på 3 poeng nå
West har også kommet inn nå... Veldig offensivt

Landslagsspiller

Lagt til:
Yes start scora!!! Nå må vi bare gjøra jobben sjøl

Landslagsspiller

Lagt til:

blei 1-1, synd vi ikke vant, men vi er hvertfall på kvalikk

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25