Til søndag ligger vi sikker plass

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Slår vi Lillestrøm, er mulighetene store for at vi ligger på sikker på plass.
Grunnen er at Ham-Kam - Molde møtes. Her må lagene avgi poeng.
Dermed ligger vi på sikker plass.

Søndag 23/10 (25. runde)
Bodø/Glimt - Start ( kl 18:00)
Brann - Odd Grenland ( kl 18:00)
Fredrikstad - Lillestrøm ( kl 18:00)
Molde - Ham-Kam ( kl 18:00)
Tromsø - Viking ( kl 18:00)
Vålerenga - Rosenborg ( kl 18:00)
Aalesund - Lyn ( kl 18:00)

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

| Kampene | Tabell | Best på børsen | Toppscorer`n | Assist | Poengligaen |
| Tilskuertall | Røde og gule kort | Klubbinformasjon |
| Når kom målene | Målsjanser | Selvmål | Straffemål | Straffebom | Dommerbørsen |

Tabell - 2005
Rundetabeller   |   Hjemmetabeller   |   Dobbel tabell  |  Bortetabeller

S V U T Mål P
Vålerenga 24 13 6 5 38-23 45
Start 24 13 5 6 45-31 44
Lyn 24 11 7 6 30-20 40
Viking 24 11 5 8 34-31 38
Lillestrøm 23 11 4 8 32-28 37
Brann 23 10 5 8 39-25 35
Odd Grenland 24 9 4 11 24-47 31
Tromsø 24 7 9 8 29-29 30
Ham-Kam 24 8 5 11 29-35 29
Molde 24 8 4 12 37-43 28
Rosenborg 23 8 3 12 43-40 27
Fredrikstad 24 7 6 11 31-42 27
Aalesund 24 6 8 10 29-38 26
Bodø/Glimt 23 6 5 12 28-36 23

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Håper virkelig du har rett. 

Et annet viktig moment er at vif avgjør kampen om seriegullet i denne runden. At de slår rosenborg og at start spiller uavgjort mot glimt. Lesk må tape for oss, men viking må ikke vinne, slik at lsk har mulighet til å komme blant de 4 beste (målet deres), for de møter molde i siste runde. Og viking må også da vinne mot Aafk for å sikre seg blant de 4 beste. Og at lyn sikrer medalje borte mot Aafk i denne runden. 

Dette ser jeg som optimalt.  

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Men å slå LSK blir ikke lett. Holder ikke med uavgjort i den kampen. Jeg regner med at Aalesund tar en seier til.

Landslagsspiller

Lagt til:
Det er et poeng det. Jeg frykter at lyn har er på vei inn i en ny down-periode, og at de havner på 4.plass, mens enter viking eller lillestrøm tar 3.plassen. Men vinner vi mot lillestrøm, så går nok det meste av luften ut av Aafk tror jeg. 😐

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Shadar
Det er et poeng det. Jeg frykter at lyn har er på vei inn i en ny down-periode, og at de havner på 4.plass, mens enter viking eller lillestrøm tar 3.plassen. Men vinner vi mot lillestrøm, så går nok det meste av luften ut av Aafk tror jeg. 😐

Så var det det å vinne i mårra da. Jeg tviler på at de gjør det. Max. 1 p., og det holder ikke. Kanskje til en kvalik men heller ikke mer. Taper vi begge 2, kan vi ta kvalik med max. tur. Men sånn tur har vi ikke hatt hittil i år så det skjer nok ikke nå heller.

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til:
Det mest optimale for oss i runde 25, hadde vært at Aalesund taper for Lyn, at Molde taper mot Ham-Kam, at Bodø/glimt tar 1 poeng fra Start og at Vålerenga slår Rosenborg.
Og selvfølgelig det viktigste, at FFK slår Lillestrøm.
Da bli Start lettere å ta poeng fra i den siste kampen, vi vil høyst sannsynlig i verste fall ende på kvalikk, men høyst sannsynlig redde plassen uten kvalikk selv om vi taper mot Start. For Lillestrøm slår Molde på Åråsen i den siste runden og Molde får kvalikk og Aalesund og Bodø/glimt går rett ned i 1. Divisjon.🙇

FFK på toppen i 2006

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til:

Nei, detta orker jeg rett og slett ikke... Går og legger meg nå, og står ikke opp før neste søndag!

Plankehaugen avd kr.sand!!!

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Det mest optimale for oss i runde 25, hadde vært at Aalesund taper for Lyn, at Molde taper mot Ham-Kam, at Bodø/glimt tar 1 poeng fra Start og at Vålerenga slår Rosenborg.
Og selvfølgelig det viktigste, at FFK slår Lillestrøm.
Da bli Start lettere å ta poeng fra i den siste kampen, vi vil høyst sannsynlig i verste fall ende på kvalikk, men høyst sannsynlig redde plassen uten kvalikk selv om vi taper mot Start. For Lillestrøm slår Molde på Åråsen i den siste runden og Molde får kvalikk og Aalesund og Bodø/glimt går rett ned i 1. Divisjon.🙇

hvis lsk taper mot oss nå, og viking vinner. Da vinner aldri lsk hjemme mot molde..... da har de ingen ting å spille for lenger.

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til:
Vil det ikke være en utmerket avslutning på en bedrøvelig sesong å gruse Moss i to kvalifiseringkamper? Nesten bedre enn å karre seg til den siste sikre plassen? Aldri i livet om FFK taper for Moss i kamper som VIRKELIG betyr noe. Man ser jo at mossesuportere ikke gleder seg til evt kamper mot FFK. Det er et godt tegn. Tidligere har de gledet seg.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

15/09/2026 19:48 | c3edb317