Om supportere og "ikke supportere"
Jeg kan godt droppe fanta men da må vi nesten få noen i FFK til å droppe reklamer... skal høre med Bjør B om det er mulig å få dem stille i 5 minutter av pause i hvertfall....
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
zoran.puvatcha@fredrikstad.toyota.no
det samme gjelder dere som sitter andre steder som f. eks klokkesvingen og spessilet dere som sitter på den "nye sitte- delen" mot klokkesvingen
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Jeg synes at Molde var en av de bedre hjemmekampene i år.
Begynner jeg å bli kravstor, Klokan ?? Greit at Molde var en av de bedre i år. Men i forhold til i fjor så er vi rimelig dårlige. Vi kan så mye bedre enn dette.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Begynner jeg å bli kravstor, Klokan ?? Greit at Molde var en av de bedre i år. Men i forhold til i fjor så er vi rimelig dårlige. Vi kan så mye bedre enn dette.
Ikke enig.. PH har hatt en utvikling iriktig retning, det er bare at det går så sakte.. Men stemningen på PH var bra, dritkult når vi begynnte å hoppe til "Vi er Fredrikstad"!
If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?
Opprinnelig postet av bønna
Ikke enig.. PH har hatt en utvikling iriktig retning, det er bare at det går så sakte.. Men stemningen på PH var bra, dritkult når vi begynnte å hoppe til "Vi er Fredrikstad"!
Jeg mener at vi har tatt et steg tilbake fra i fjor, og det er en utvikling jeg ikke liker. Greit at TIFO og sånt har tatt seg opp, men synginga er blitt dårligere.
Jeg mener at vi har tatt et steg tilbake fra i fjor, og det er en utvikling jeg ikke liker. Greit at TIFO og sånt har tatt seg opp, men synginga er blitt dårligere.
Det er jeg enig med deg i, ikke bare PH men Hoved har også blitt dårligere.
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Det er jeg enig med deg i, ikke bare PH men Hoved har også blitt dårligere.
Det har nok å gjøre med det elendige spillet som har blitt prestert på Stadion i år.. Men vi er flere og når vi virkelig vil så syns jeg sangen har vært bedre i år enn i fjor.. Det å samle den harde kjernen i PH hadde ikke blitt så dumt.. Sangen og entusiasmen hadde spredd seg bedre da tror jeg..
If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?
Helt feilaktig påstand etter min mening. tifo har definitivt blitt dårligere i år, unntaket må være for alle dem som synes at bluss er kjempebra tifo, men de som mener det har ikke "greie på" tifo.
Når det gjelder sang, mener jeg bestemt at vi har blitt bedre og jevnere iår, på hjemmebane. Greit nok at vi var bra i det aller siste kampene hjemme ifjor, men i år har vi vært gode hele året!
Vi rykkær aldri ned!
Ja takk, til Moss i kvalik!
Opprinnelig postet av djpete
Helt feilaktig påstand etter min mening. tifo har definitivt blitt dårligere i år, unntaket må være for alle dem som synes at bluss er kjempebra tifo, men de som mener det har ikke "greie på" tifo.
Når det gjelder sang, mener jeg bestemt at vi har blitt bedre og jevnere iår, på hjemmebane. Greit nok at vi var bra i det aller siste kampene hjemme ifjor, men i år har vi vært gode hele året!
Akkurat det med TIFO kan vi legge død med en gang . Den debatten er jeg relativt uiteressert i. Jeg synes mye av det er bortkasta penger. Men hvis du virkelig mener at heiinga våres har vært noe å juble for så skjønner jeg ingenting. Vi er jo knapt bedre enn når vi sto på langsida, når vi var ca.50 som heia. Og det virker som det knapt nok er såpass som heier nå heller. Før så har jeg pleid og vært hes etter kampene, nå er jeg knapt det lenger heller. Hvorfor ?? Fordi vi knapt drar i gang sanger. Vi avslutter jo omtrent før vi får begynt. Begynner vi å bli blasserte eller hva er feilen ??
Dinamo Zagreb
NÅ tror jeg at opplegget til søndagskamper en i boks. hvis jeg får det som jeg vil så kan jeg låve dere at spillere kommer ut fra tunellen med tårer i øyekroken. info skal dere få på kampen og den største jobben er egentlig folk som IKKE ER PÅ PH FELTET som bør stå for....
Spennende ! vi gleder oss !
...siden jeg ikke får stått i PH feltet denne gang
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Så på Panathanaikos-Barcelona i går. Sykt bra liv og trøkk gjennom hele kampen! Litt mindre forhold på stadion, men entusiasmen bør vi kunne matche!
på vinger over europa
Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!
Opprinnelig postet av Martin_
Ny ting på LSK kampen blir bra! Og da er det viktig at ALLE er med! Enig med han som sa at vi lager like mye lyd nå som den gang vi sto på langiai og var 40-50 som skreik over til hovedtribunen!
Godt det er noen som er enig med meg.
Nettopp, og det er derfor jeg syns det er litt "rart" at vi ikke greier å lage mer lyd når vi er mange mange fler!
Det er bare å titte rundt seg, så kan du se hvor mange som heier. Til og med de etablerte synes det er greiere å stå og skravle enn å synge. Sånn er det der jeg står ihvertfall. Hittil så har jeg vært skuffa over hvor lite liv vi skaper. Vi greier knapt nok å vinne tribunekampen på hjemmebane, og det er alt for dårlig.
Nettopp, og det er derfor jeg syns det er litt "rart" at vi ikke greier å lage mer lyd når vi er mange mange fler!
Det er bare å titte rundt seg, så kan du se hvor mange som heier. Til og med de etablerte synes det er greiere å stå og skravle enn å synge. Sånn er det der jeg står ihvertfall. Hittil så har jeg vært skuffa over hvor lite liv vi skaper. Vi greier knapt nok å vinne tribunekampen på hjemmebane, og det er alt for dårlig.
Står du på fast plass Rune? Og om du gjør det...hvorfor har du ikke klart å få med deg "naboene"?
Noe du kan bli bedre på?
En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.
Opprinnelig postet av Møklegård
Står du på fast plass Rune? Og om du gjør det...hvorfor har du ikke klart å få med deg "naboene"?
Noe du kan bli bedre på?
Prøver å hause opp så godt jeg kan jeg.
Noe du kan bli bedre på?
Hva er din taktikk?
En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.
Hva er din taktikk?
Jeg gjør som Zoran, snur meg og prøver å få de andre med meg, men ikke hele tiden. Det får da være måte på. Zoran er jo ikke så langt unna.
Opprinnelig postet av Brukernavn
Dele opp PH ?!... så vi får en gjeng med ultras ? ha..ha
Kan "dere" ikke bare stå sammen da ? ingen hindrer "dere" i det...
PH er ultras ! (f..n jeg trodde jeg var ultra)
Ultra er ikke det en butikk i sarp a?
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
Opprinnelig postet av Brukernavn
Dele opp PH ?!... så vi får en gjeng med ultras ? ha..ha
Kan "dere" ikke bare stå sammen da ? ingen hindrer "dere" i det...
PH er ultras ! (f..n jeg trodde jeg var ultra)
Ultra er ikke det en butikk i sarp a?
Joda artigper, det er en butikk i Særp, her er hjemmesiden hvis det var noe mer du lurte på.. Burde nesten blitt komiker du kamerat
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88