Hoås
hoås bør bli hylla mot molde og få høre navnet sitt gjentatte ganger. da tror jeg han kommer til å blomstre også da!
Enkelte av oss har allerede ropt Hoås og dratt igang dette på feltet under hjemmekamper. Iallefall de to-tre siste. Det er bare å slenge seg på. Skal innrømme det at jeg har kritisert Hoås en del. Han har irritert vette av meg til tider. Skal innrømme det. Men når han gjør det dårlig får han kritikk. Det gjør andre spillere også. Men han (om mer enn noen annen) trenger støtte og heisann rop fra Plankehaugen nå. Ros skal han ha når han gjør det bra. Han som alle andre. La oss ta gutten inn i varmen og la de idiotskallene på hovedtribuna som slenger dritt at hævven støtter Hoås.
---------------------------
Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen
poenget har vel vært at mens andre spillere kan spille så ræva som bare det uten å bli hetsa, så har hoås blitt hetsa selv før kampstart.. ingen som har hetsa f.eks ramberg, enda så ræva som han har spilt i år...
kritiser gjerne spillere for dårlig jobb etter kampslutt, men ikke før...
og jeg har vært med på hoåsropene hver gang.. men det har ikke vært et rop alle har vært med på for å si det sånn..
kritiser gjerne spillere for dårlig jobb etter kampslutt, men ikke før...
og jeg har vært med på hoåsropene hver gang.. men det har ikke vært et rop alle har vært med på for å si det sånn..
Hoås er tatt ut i U21 landslagstroppen. At vi har en av Norges dyktigste spillere i denne aldersgruppen er helt fantastisk. Supporterne skal bidra til at vi beholder slike spillere, slik at vi kan bygge opp fremtidens FFK. Gi Hoås support, og hjelp ham til å prestere over tid i FFK drakten.
Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?
Jepp!
Hoås ble tatt ut etter at Lars Iver Strand meldte forfall.
Håper Hoås briljerer litt der også...
:-)
Hoås ble tatt ut etter at Lars Iver Strand meldte forfall.
Håper Hoås briljerer litt der også...
:-)
Oppturen fortsetter for Hoås. Er tatt ut på rundens lag i Dagbladet. Samme er forøvrig Bjørkøy.
Dette er knallbra, håper bare de klarer å holde mannen motivert. Vi trenger spillere i form, må jo slå Molde og Lillestrøm :)
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Morsomt for Hoås dette og for FFK. At vi har et av de beste spisstalentene i stallen og den beste venstreback på U21-nivå.
Flere enn meg som dog reagerte på at garvede journalister ikke kan orddelingsregelen? Vil si at artikkelen i om Hoås i FB er noe av det verre jeg har sett. Hvite Russland? Høres ut som noe ariske greier fra krigens dager. (Litt off-topic men...)
Linken
Flere enn meg som dog reagerte på at garvede journalister ikke kan orddelingsregelen? Vil si at artikkelen i om Hoås i FB er noe av det verre jeg har sett. Hvite Russland? Høres ut som noe ariske greier fra krigens dager. (Litt off-topic men...)
Linken
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Opprinnelig postet av FFK1903
Morsomt for Hoås dette og for FFK. At vi har et av de beste spisstalentene i stallen og den beste venstreback på U21-nivå.
Linken
Tror under 2 % av befolkningen kan regler om ord deling

http://folk.uio.no/tfredvik/amo/ - Astronomer mot Orddeling. Hvis det surfer noen f-b journalister her inne, anbefaler jeg dere å ta en titt her
det er velfortjent. godt å lese.
på vinger over europa
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25