Skade!!

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05

Lagt til:

Observerte Tarik på krykker i sta. Håper ikke det er veldig alvorlig, og at han kan være med til Bodø. Men går man på krykker, så er det gjerne litt alvorlig da. 🙁

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Gofoten

Observerte Tarik på krykker i sta. Håper ikke det er veldig alvorlig, og at han kan være med til Bodø. Men går man på krykker, så er det gjerne litt alvorlig da. 🙁

Har du link noe sted ?? Rart om bare du hadde fanget opp dette. Du køddær ikke nå da ??

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Har du link noe sted ??
Det er nok litt vanskelig å lage en link til noe man tilfeldigvis så, med mindre man filmet hendelsen og la filmen ut på nettet, selvfølgelig. :P

Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!

Juniorspiller

Lagt til:

Han er kameraten min. Har spilt sammen med han i mange år, så jeg tok nok ikke feil. Så han når jeg kjørte forbi stadion i går.

Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Gofoten

Han er kameraten min. Har spilt sammen med han i mange år, så jeg tok nok ikke feil. Så han når jeg kjørte forbi stadion i går.

Kunne du ikke bare ringt han og spurt da hvorfor han går med krykker ?? Eller er det å være for innpåsliten ??

Juniorspiller

Lagt til:
kan sende han en mel med en gang.

Nils Arne Eggen

Svein Mathisen

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

15/09/2026 19:48 | c3edb317