dette er dårlig drillo
"VG: Til NRK sa Drillo onsdag morgen at han blir, men det blir i en litt annen rolle enn han har hatt så langt i sesongen."
Tror denne bekfrefter det jeg tror.
Tror denne bekfrefter det jeg tror.
---------------------------
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.
Dette hevder FFK-treneren selv overfor NRK onsdag. Han leder også treningen til det nedrykkstruede laget onsdag.
Hva skal vi tro da ?? Han skal lede treningene. Med defensiv organisering ?? Jaggu sa jeg smør.
Hva skal vi tro da ?? Han skal lede treningene. Med defensiv organisering ?? Jaggu sa jeg smør.
Det får vi vite imorgen. Vidar Henriksen har helt sikkert gravd seg ned ved treningsfeltet med blokk og penn. Håper fortsatt jeg har rett. Defensiv tankegang må helt vekk nå. Nå skal FFK kjøre på fremover og heller rykke ned med stil enn å sikre seg to uavgorte mot Bodø og Molde.
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.
Opprinnelig postet av DeKjök
Det får vi vite imorgen. Vidar Henriksen har helt sikkert gravd seg ned ved treningsfeltet med blokk og penn. Håper fortsatt jeg har rett. Defensiv tankegang må helt vekk nå. Nå skal FFK kjøre på fremover og heller rykke ned med stil enn å sikre seg to uavgorte mot Bodø og Molde.Spillerne må være offensive, ja, men det må ikke bety at vi kaster alt hodeløst i angrep i Bodø. Mot et kontringssterkt Glimtlag, tror jeg ikke det er veien å gå. Nei, jeg tror på en femmer på midtbanen i den kampen. En femmer som jobber knallhardt - også framover. Vinner vi midtbanen, har jeg stor tro på at vi også kan vinne kampen!
Bjørn Jervell Hansen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25