Nå rykker vi ned!
Når man taper 4-1 hjemme mot AAFK er det lov til å sutre!! Jeg har vært på fredrikstad stadion når de spilte i 2. divisjon med 300 tilskuere på tribunen! Hvor var det såkalte entusiastiske FFK-publikummet da? FFK består av nettopp en gjeng med medgangssupportere og sutrekopper! Realize it!!!!
Opprinnelig postet av Nikkon
Når man taper 4-1 hjemme mot AAFK er det lov til å sutre!! Jeg har vært på fredrikstad stadion når de spilte i 2. divisjon med 300 tilskuere på tribunen! Hvor var det såkalte entusiastiske FFK-publikummet da? FFK består av nettopp en gjeng med medgangssupportere og sutrekopper! Realize it!!!!
Jeg mener fortsatt at det er masse nok tid til denne diskusjonen i november til april. Frem til det bør fokus være å gjøre det man kan for å "dra i samme og riktig retning". Mirakler har skjedd på fotballbanen før, og det er ingenting som tilsier at det ikke kan skje igjen!
Eneste muligheten til å redde plassen er at Drillo setter sine egne behov bak laget og trer til side. Han klarer jo ikke å engasjere og snu dette.
Stå på FFK og Eggen/Ahlsen så kan Drillo sitte på bakrommet og regne prosenter...
Er jo lynsupporter selv men håper virkelig at ffk holder plassen.
Det er mange av dere på forumet nå som er sikre på nedrykk. Det viktigste er jo at det er 4 kamper igjen og vinner dere to av de holder dere nok plassen.
Det å skrike på at drillo skal gå hjelper ikke nå. Nå er det støtte til laget dere må gi 100%.
Ønsker dere lykke til og håper vi sees i tippeligaen neste år. Stå på ffk!!
Det er mange av dere på forumet nå som er sikre på nedrykk. Det viktigste er jo at det er 4 kamper igjen og vinner dere to av de holder dere nok plassen.
Det å skrike på at drillo skal gå hjelper ikke nå. Nå er det støtte til laget dere må gi 100%.
Ønsker dere lykke til og håper vi sees i tippeligaen neste år. Stå på ffk!!
Det er jo for å støtte laget vi vil ha Drillo ut.........
Ja hvis dere tror at det hjelper å sparke en trener før de siste serierundene så gjør det.
I lyn har vi hatt en lei tendens til å sparke trenere og jeg tror at mye av grunnen til lyns gode plassering i år er pga henning og at det er kontinuitet i det man driver med.
Det var ingen som ropte på at drillo skulle sparkes når dere slo oss og banket rosenborg.
Igjen lykke til ffk!
I lyn har vi hatt en lei tendens til å sparke trenere og jeg tror at mye av grunnen til lyns gode plassering i år er pga henning og at det er kontinuitet i det man driver med.
Det var ingen som ropte på at drillo skulle sparkes når dere slo oss og banket rosenborg.
Igjen lykke til ffk!
Opprinnelig postet av 100*lyn
Ja hvis dere tror at det hjelper å sparke en trener før de siste serierundene så gjør det.du har så rett.. eller hva når vi med flaks slo rbk på lerkendal 1-0.. drillo var helten
Igjen lykke til ffk!
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Til og med Tintin kunne ledet laget til visse gode kamper og seiere......... Poenget med Drillo er at det over tid går ganske raskt utfor stupet, og han har helt klart ikke spillerenes tillitt. Og å sparke spillere går ikke nå. Derfor må Drillo trekke seg nå..........
Opprinnelig postet av keiko99
eller hva når vi med flaks slo rbk på lerkendal 1-0.. drillo var helten
Nei, Steinar Sørlie var vel helten den gang
Arve M. og Drillo UT!!!
http://www.opprop.no/opprop.php?id=mokkelbost
Opprinnelig postet av Bedreviteren
...og Fru Fortuna........
Ikke minst..!!
Arve M. og Drillo UT!!!
http://www.opprop.no/opprop.php?id=mokkelbost
Ja hvis dere tror at det hjelper å sparke en trener før de siste serierundene så gjør det.
Igjen lykke til ffk!
Hvorfor skulle vi rope på en ny trener når vi vant kamper? Noe må gjøres før vi treffer bunnen med et magaplask..
Opprinnelig postet av keiko99
Ja hvis dere tror at det hjelper å sparke en trener før de siste serierundene så gjør det.du har så rett.. eller hva når vi med flaks slo rbk på lerkendal 1-0.. drillo var helten
Igjen lykke til ffk!
Jeg kan ikke skjønne hvorfor du er for det sittende styret, Keiko ?? Begriper det ikke rett og slett.
Skal forsøke å strø litt ekstra salt i såret..... Ringberg har 4mål og 5 ass på de kampa han har spillt for oss... I tillegg får han all ære for at Espen Olsen har funnet veien til nettet igjen. (Hadde 1 før Ringberg, 7 nå) Fleip og fakta til side, håper virkelig dere holder plassen. Er helt klart det laget av dumpekadidatene jeg vil beholde. Vi er vel ikke sikra vi heller.
Lykke til i hvertfall, og takk for Ringberg....
Lykke til i hvertfall, og takk for Ringberg....
Forza HAMKAM!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
20/02/2026 20:30 | 392cfb88