Husk meg
Brukernavn
Passord

Har Arve solgt oss ned til 1.divisjon

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Med spillere som Ringberg, Risholt, Vikmae, Koskela, Söderstjerna, Petersen
 i stallen tror jeg ikke vi hadde ligget i nedrykksavdelingen.
Konsevensene av dette kan bety at Mokkelbost har sendt oss til nedrykk.
Med dagens stall, har vi 15. spillere som holder mål, resten burde finne seg noe annet å gjøre. Vi hadde vel det samme problemet i fjor vår. 
Disse er ikke med å gjør stallen bedre, kaller dette stall fyll.

Lars Blixt
Pål Andre Czwartek
Roger Helland
Tor Trondsen
Jose Garro
Michael Røn
Dag Frode Hornseth
Martin Wiig
Mihály Tóth

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04

Lagt til:
Har ikke du forstått at det er Drillo og Eggen som velger å selge spillere?
Eller trur du han Arve selger spillere uten å si i fra til dem først?

---------------------------

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Skjønte ikke helt poenget i innlegget ditt jeg. Mener du at vi ikke trenger de spillerne du nevner? For du nevner ikke om at vi skulle kjøpt inn andre, kun at vi skulle beholdt Ringberg, Risholt, Viikmae, Koskela, Søderstjerna og Peters.  Vil jo si at de fire siste ikke er noe annet enn stallfyll heller egentlig. Så hvorfor disse fire, men ingen av de du nevner under skal gjøre noe fra eller til vet ikke jeg.

Men du har selvsagt rett i at FFK hadde vært sterkere med de første du ramser opp i tillegg, men da hadde vi brått hatt en haug med spillere som hevet lønn i klubben. Tror klubben har tenkt litt mer langsiktig på utskiftningene. I steden for å kjøpe inn bredde vil det nå komme kvalitet inn. Og vi må gjøre noen bomkjøp for å kjøpe riktig.

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til:
Det er klart det er Arve sin feil! Vi hadde antakelig tatt medalje uten han...

Enig i at Ringberg har vært savnet... det er det vel ikke mye tvil om. Risholt hadde definitivt tilført midtbanen mye, ihvertfall når han var i form. Men han har vel enda ikke blitt spilleklar etter skaden (eller surrær jeg no veldig nå)

Kan ikke helt se hvordan resten av gjengen skulle løfta laget så veldig...

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Olavesen
Det er klart det er Arve sin feil! Vi hadde antakelig tatt medalje uten han...

Enig i at Ringberg har vært savnet... det er det vel ikke mye tvil om. Risholt hadde definitivt tilført midtbanen mye, ihvertfall når han var i form. Men han har vel enda ikke blitt spilleklar etter skaden (eller surrær jeg no veldig nå)

Kan ikke helt se hvordan resten av gjengen skulle løfta laget så veldig...

Risholt er fortsatt skada, så han hadde ikke kunnet gjort mye i klubben vår nå.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Patrioten
Konsevensene av dette kan bety at Mokkelbost har sendt oss til nedrykk.
Med dagens stall, har vi 15. spillere som holder mål, resten burde finne seg noe annet å gjøre. Vi hadde vel det samme problemet i fjor vår. 
Disse er ikke med å gjør stallen bedre, kaller dette stall fyll.

Lars Blixt
Pål Andre Czwartek
Roger Helland
Tor Trondsen
Jose Garro
Michael Røn
Dag Frode Hornseth
Martin Wiig
Mihály Tóth

bravo patrioten... du tror jaggu på julenissen....

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Patrioten

Hmm... Jeg lurer på hvorfor du har valgt deg nick`et "Patrioten". Du burde visst heller tatt "Furteguri" - det kler deg bedre... MYE bedre. 

Admin, går det an å få et filter her? Av og til hadde det jaggu vært fint med muligheten til å slippe å lese innlegga til enkelte her...

Fuh! Fuh! Fuh!

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:
Var ikke de spillerne han nevner i stallen ifjor? Hvor var vi da? Jo, midt i nedrykkstriden. Idag snur det. Samesnørr og tårer skal renne, i dag skal poenga HIT. Så, sånn e` det. *HÆRK*

Bøsen - Per Inge Torkildsens ukjente bror
-Spell på han Stian-

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til:
Klarer du ikke å huske hva som var hovedproblemet i fjor,   forsvaret lakk som en sil.
Vi fikk inn topp trente spillere i flere ledd.

Det hjelper hverken men Eggen eller Drillo

Ifjor spillte gutta underholdene fortball stor sett hele tiden.

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:
Og det var bare på Fru Fortunas kusehår at det holdt også. Ser heller en kjedelig kamp som ender med FFK seier enn en feiende flott kamp hvor vi taper. Hawaii fotball kan være moro det, og det var det FFK spilte frem til høsten ifjor.

Bøsen - Per Inge Torkildsens ukjente bror
-Spell på han Stian-

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av tomroar

Sorry tomroar. Med et slikt hukommelsestap er du ikke bare glemsk, men seriøst dement.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Sorry tomroar. Med et slikt hukommelsestap er du ikke bare glemsk, men seriøst dement.

Neida, tomroar har helt rett: Første halvdel av sesongen syntes nok motstandernes supportere at vi spilte underholdende fotball hele tiden. Andre halvdel av sesongen var det FFK-supporternes tur. 

Fuh! Fuh! Fuh!

Landslagsspiller

Lagt til:
på samme tid i fjor hadde vi scoret 33 mål, mens vi i år har scoret   27

det er over 20 % flere mål med færre poeng

Landslagsspiller

Lagt til:

Har du mål som eneste kriterie når du definerer underholdning?  

Fuh! Fuh! Fuh!

Landslagsspiller

Lagt til:
Nei, men det er ofte ensbetydende med angrepsfotball, jo flere sjansjer jo flere mål. 
Ligge i forsvar med stort sette alle man med 40-60 meters pasninger opp mot en mann er ikke min favoritt fotball, finner det lite underholdene. 

Helt ok innimellom for å sikre poeng , men ikke når det blir det normale.

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

Men vi hadde sluppet inn 10 mål mer også da...

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig

Landslagsspiller

Lagt til:
Det er jeg jo helt klar over, det ble rettet med å få tak i bedre forvarspillere ( alle er nye fra i fjor).   Men når det er på plass bør man jo ikke stoppe med underholdningen og sørge for at  de andre ikke leverer.

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Vi savner Ringberg både på og utenfor banen, resten var det riktig å bli kvitt..... Ringberg salget er en like stor tabbe, som da dem overvurderte stallen foran fjorårssesongen..........

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til:

Ikke drit deg ut æ!

På samme tid i fjor, dvs etter 20 serierunder var status følgende:

-12 i målfoskjell (32-44)
21 poeng
nest sist på tabellen

Etter 20 serierunder i år er status følgende:
  -7 i målforskjell (27-34)
23poeng
6.sist på tabellen

Kort oppsummer, tomroar: Det du skriver er bare pissprat!

Virker som en del folk leter etter ting dem kan klage på! Hva f*** er det som feiler dere? Skal dere først syte og klage, så finn i det minste noe med et snev av fakta da!

På forhånd takk.

Noen som har lest eventyret om smeden og bakeren?

Landslagsspiller

Lagt til:
om jeg regnet et mål feil står jeg på det jeg sier om at vi spillte mer underholdende enn i år.

Jeg snakker ikke om poeng , men hvordan vi spillte.

Med den utviklingen vi ser også i dag ser det "lysere og lysere"

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
På den tiden her ifjor fremsto vi som ett topplag med spillere som ville, vi hadde ett lag med personligheter. Det er det som er den store forskjellen og det viktige........ 

Knøttespiller

Ble medlem: 05 aug 05

Lagt til:
Det værste som kan skje nå er vel at FFK rykker ned fra Tippeligaen. Det får jo også konsekvenser for FFK2. Dem kan jo ikke rykke opp til 2. divisjon  hvis FFK er i 1. divisjon?

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til:
Den store forskjellen mellom i fjor og i år var at i fjor var forventningene lave, pluss at FFK tryna nærmest fra dag én, og befant seg i gjørma til tæla kom, først da kom medgangen, og slik husker man jo.

I år gikk det plutselig bra i begynnelsen, og alle begynte å fable om div interasjonale cup`er, men så har vi slitt i motbakke etterpå. Da bli man deppa!

Hadde FFK spilt 2005 fotball i 2004 (med 2004 resultatene ) og motsatt, er jeg sikker på at 99% av de som nå kalger  fortsatt ville sagt at vi spilte morsomemre fotball i fjor enn i år...

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Bedreviteren
På den tiden her ifjor fremsto vi som ett topplag med spillere som ville, vi hadde ett lag med personligheter. Det er det som er den store forskjellen og det viktige........ 

På denne tiden ifjor så fremstod vi som et bunnlag som hadde ingenting å tape. 
På bakgrunn av vårsesongen og tabellplassering før høstsesongen så regnet vel ingen seriøst med (joda, vi håpet riktignok) at FFK skulle klare seg. Jeg tro det slo positivt ut. Det hadde lissom gått så dårlig på våren at ingen ville bli overrasket om FFK rykket ned. Kan nesten sammenlignes med RBKs prestasjon i Hellas forrige uke; "Alle" regnet med at RBK skule tape, og alle vet hva som skjedde. Det var en kamp RBK spilte uten press. Hjemme i serien, derimot, har RBK alt å tape.  Det har på mange måter FFK også. En god høstsesong i fjor.  Har i lengre tid "bare" trengt 6 poeng for å sikre ny kontrakt. Og så har motgangen kommet og bunnstriden nærmet seg raskt. Nå er FFK et lag som har alt og tape. Der har man kontrasten fra i fjor.

- Ifjor høst: Lyst til å lykkes. Ingen angst fordi oppgaven nesten var uoverkommelig. Var ikke farlig å mislykkes.`

- Iår:  Angst for å misslykkes. I tillegg er oppgaven så absolutt overkommelig og det forsterker angsten hvis den først har oppstått.

Forskjellen på dette kan ha store utslag på prestasjoner. Og her har det lite å si hva lønnsslippen sier. Her snakker vi om det som skjer oppe i hue på spillerne, husk de er bare mennesker.
(Spesielt interesserte kan lese litt om Atkinson og Prestasjonsmotivasjon, eller Csikszentimilihalyis teorier om flytsonen.)

Noen som har lest eventyret om smeden og bakeren?

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:
Artig forklaring Scheie.
Dersom vi trekker`n helt ut, så kan aldri noen bli stabile .
Alt svinger fra bunn til toppp eller motsatt.
Teorien kan helt rett gi enkle på forklaringer på svingninger på samme måte som "kaos-teorien".

Forklaringen på FFK "svingninger", manglende overskudd osv, tror jeg dessverre ligger på et annet plan, enn 
bortklaringer som "kaos-teori" eller "forenkla prestasjonsteori".

La oss heller gå sammen å finne forklaringer som kan vi varige endringer eller mao stabilitet.

Sjøl om vi trolig er uenige i ugangspunktet.

Sjøl tør jeg si at begynnelsen til disse "svingningene"  kan en lese mellom linjene i Eggene(enes) nye bok,
den totale mangel på sjølkritikk / evne til å møte kritikk som de deler med Egil Olsen.
( har ikke lest boka, dare de utdrag som mediene har publisert, det er jammen nok)

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25