Tromsø mot FFK tråd

Her er linken i hvert fall
Ligger jo på forsiden så vi er jo late som må ha alt på sølvfat

---------------------------
Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Opprinnelig postet av FFK1903
Skulle til å legge til linken, men fikk ikke endret innlegg, du hadde svart meg Keikorett skal være rett
Her er linken i hvert fall
Ligger jo på forsiden så vi er jo late som må ha alt på sølvfat

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Med tanke på baneforholdene i Oslo så vil det nok bli en ganske "brytel og fysisk krig". Har derfor ikke tro på at små teknikere som Tarik og Macdonald er det vi burde satse alt på i denne kampen.
Når det gjelder laget, så ville jeg kanskje gått for:
Sørlie
Czwartek - Lindström - Piiroja - Blixt
Enerly - Bjørkøy - Helland/Ramberg - Bertelsen
Wiig - Hoås
Men det er meg...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

TIL har spilt rævva fotball de siste kampene - helt uten mål og mening og med en innsats ingen kan være bekjent med.
I pervoværet mot Galatasaray i går derimot løsnet det skikkelig. Det var en innsats og en guts jeg ikke har sett hos gutta på lange tider.......
Dersom de klarer å holde samme innstillingen på søndag både håper og tror jeg dere skal få slite skikkelig.
Måtte det bare bli sånn
HEIA TIL
Opprinnelig postet av keiko99
brenne må stå over Rune
Glemte det i farta, Keiko. Sett Jonna som grovjobber foran forsvaret og sett Piroja opp som oppspillspunkt bak spissene da. Jeg glemte å ta med Jonna i oppstillinga mi også.
Opprinnelig postet av bateman
4-4-2:tror ikke toth en gang er med jeg.. hører ikke noe og ikke står det noe.. merklig
sørlie
blixt bora piiroja/lindstrøm bertil
tarik ramberg jonna mackie
toth wiig

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
håper å se han sammen med wiig på topp!
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av bateman
4-4-2:tror ikke toth en gang er med jeg.. hører ikke noe og ikke står det noe.. merklig
sørlie
blixt bora piiroja/lindstrøm bertil
tarik ramberg jonna mackie
toth wiig
Husker du at jeg fortalte deg om Tarik oppe i Østfoldhallen, Keiko?? Nå kommer`n. Vi kan ikke søle bort dette talentet.
Det eneste jeg stiller ett spørsmåls tegn ved er Toht.. enten så for han bevise noe ellers for vi se å bli kvitt han.. håper han ikke er horseth eller søderstjerna..... ---------------------------
Da håper jeg Wiig som spiss-makker..
Er mcdonald frisk folkens?
Heia FFK
"TOTH" Du stiller et spørsmålstegn ved denne mannen. Han må jo først få sjansen til å vise seg frem. Gi han sjansen et par tre ganger fra start. Etter dette så kan vi uttale oss om han er den spilleren vi hadde håpet på. 
scoorer når de vinner 13-2..eller hva de vant...da hadde jeg og scoora...muligens du og ; )
Heia FFK
Jaja, det er jammen bitter å se klubben dumpe spillere som har levert sist sesong, bare for å få råd til dyre spillere som Kvisvik og muligens også Toth, som ikke har levert varene i det heletatt.
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Litt merkelig at de lot vikmae gå og kjøpte toth etter bare å ha sett "Return og the Toth" på DVD. Vikmae har jo tonnevis med internasjonal erfaring og vil også være salgbar om et par-tre år. Toth er jo klar for limfabrikken innen samme tid.kvisvik har vært rett å kjøpe, men jeg håper for fflk sin del at dem fikk toth billigere en tilbudet til viikmea.. han hadde bare kosta 1,5 mill... tror toth kosta mer, men uansett vi for håpe toth kan få sjangsen da til å spille flere kamper..
Jaja, det er jammen bitter å se klubben dumpe spillere som har levert sist sesong, bare for å få råd til dyre spillere som Kvisvik og muligens også Toth, som ikke har levert varene i det heletatt.
Bjørn Jervell Hansen
Jeg synes ikke at argumentet med at Vikmae var skadet, er veldig godt, all den tid ledelsen ikke gadd å sjekke statusen på Toth (en status som viste seg å være "Halvfet med dårlig kondis") før de tegna kontrakt me`n. Vi fikk jo en spiller som brukte mye lengre tid på å komme i form enn det skadeavbrekket til Vikmae var estimert til.
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
Bjørn Jervell Hansen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25